ponedjeljak, 8. svibnja 2017.

What is in my purse?


Hay!
Za danasnji post sam vam pripremila jednu skroz tipicnu temu koju mozete pronaci na skoro svakom blogu, a to je "What is in my purse" ili "Sto se nalazi u mojoj torbi." Znam da tema i nije bas nesto kreativna, ali ja imam ovaj blog vec jako dugo i jos nisam radila ovaj tip posta tako da sam se zato odlucila za njega. Pa eto bez daljenjeg duzelja mozemo prijeci na post!


Ono sto je svima glavni MUST HAVE je definitivno mobitel uz slusalice te novcanik. Ja mislim da ni jedna osoba ne izlazi iz kuce bez ovih stvari tako da mislim da ni ne moram nesto pretjerano objasnjavati zasto i ja uvijek nosim ove stvari.


Zatim uvijek sa sobom imam neko labelo posto mi se usnice dosta suse i potrebno mi je nesto z hidrataciju te neki ruz ili sjajilo. Trenutno najvise koristim ovo Look by bipa sjajilo tako da se uvijek moze naci u mojoj torbici. I naravno cesto nosim i neki mali dezodorans ili roll-on, a pogotovo po ljeti.


Uvijek uz sebe imam i neke vlazne ili obicne maramice i naravno zvake xD Sto se tice ovog Sinusan inhalatora, njega uvijek imam sa sobom jer sam cesto prehladena pa mi je uvijek spas.


I na kraju uvijek imam nekoliko gumica i kopcica za kosu, suncane naocale bez kojih nikada ne izlazim i ovaj Balein gel za denzifekciju, a ponekad si uzmem i neki mali parfemcic.

I eto to bi bilo to od ovog posta! Nadam se da vam se je svidio. Znam da i nije nista posebno, ali trenutno nemam bas puno vremena posto se blizi kraj skolske godine i moram puno uciti, a opet ne zelim zapustiti svoj blog kao sto sam to prije cesto radila. U svakom slucaju recite mi svoje misljenje u komentare ili ako vi imate neke ideje ili zelje za naredne postove svakako recite :*

Gmail: beimaginative139@gmail.com
Instagram:carlxphotos

Broj komentara: 6:

  1. super post.. napisala bi ga i ja, al ja ne nosim torbice ahah ja sve osnovne stvari utrpam u novcanik i po džepovima i to je to ahaha

    MagdalenaŠ.

    OdgovoriIzbriši
  2. Definitivno iste stvari nosimo, samo pored svega ja uvijek u torbi imam bar 5 para naočala za sunce haha, ovisnost!
    Super post. ♥

    IvaFashionDiary

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post draga! Nosimo stvarno slične stvari, a Lip balm imam isti kao i ti i doslovno NE IZLAZIM bez njega.

    Ana's Life

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post! Baš mi se sviđaju tvoje stvari, ja također nosim većinu njih <3
    This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
  5. Definitivno su mobilni, slušalice i punjač must have :)
    Ako želiš, poseti moj blog :)

    https://kapinalliset.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako mi se dopada tvoja torba i novčanik *.* a i stvari koje nosiš su uglavnom one najpotrebnije koje svaka djevojka treba imati. Svakako moram pohvaliti tvoje fotkice ♥

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši