ponedjeljak, 1. svibnja 2017.

My April favourites 2017


I uspjesno je zavrsio i cetvrti mjesec ove godine. Ja jos ne vjerujem da je skola gotova za samo mjesec dana i da nas onda ceka ljeto. Vrijeme stvarno jako brzo prolazi :/ Sto se tice danasnjeg posta, pripremila sam vam moje favorite cetvrtog mjeseca, Travnja. Nema ih mnogo posto i nisam bas koristila mnogo proizvoda, ali se svejedno nadam da ce vam se svidjeti post :)


Prvi proizvod koji mi je u favoritima je definitivno ovaj Nature's sexy parfem. Dobila sam ga kao poklon relativno nedavno i na prvi pogled mi se i nije cinio bas nesto posebno, ali me je samo nakon nekoliko koristenja odusevio. Prvo sto zelim prokomentriati je ova jako fora i velika bocica koja ce mi sigurno jako dugo trajati. Sto se tice mirisa meni je predivan i skroz sam se zaljubila u njega xD Ne znam na sto tocno mirisi, ali meni ima nekakav cvijetno-puderasti miris. 


Sljedeci proizvod je jos jedan parfem koji ste vec mogli vidjeti u mom proslom postu. Tamo sam vam vec rekla sve potrebne informacije tako da cu vam tu samo ukratko nesto napisati. Jako mi se svida bocica i samo pakiranje te naravno miris orhideje, crnog ribizla i paculija.


Sljedeci favorit mi je ova roza cetka sa tigrastim uzorkom. Imam je vec dugo vremena, ali sam ju na neko vrijeme zamjenila jednom drugom cetkom istog modela. Iako ta druga malo manje cupa, ova ima jace zupce i puno bolje rascesljava kosu i naravno ne cupa je sto je i sama svrha nje. 

Sto se tice ovog Rosalovog labela vec sam vam prije radila jednu recenziju ovog ljubicastog i zutog kojeg sam potrosila i moje misljenje je jos uvijek isto. Labelo mi je stvarno jako super i jos uz to ima divan miris borovnice koji mi se iskreno i vise svida nego od onog zutoga.


I posljednja dva proizvoda su od Farmasi kozmetike i jedan ste vec i mogli vidjeti u mom proslom postu. U pitanju je ova kremica od masline. Kao sto sam vam i rekla, ovaj miris me je ocarao i jako mi se svida. Takoder krema kao i sam proizvod uopce nije losa.

I posljednji proizvod je ovaj Scandal roll-on dezodorans. Njega sam vam zaboravila pokazati u proslom postu, ali u principu je jako slican onome koje sam narucila uz taj samo sto ovaj ima isti miris kao i Scandal parfem kojeg ste mogli vidjeti gore.

I eto to bi bilo to od ovog posta! Nadam se da vam se je svidio. Za sljedeci post sam vam mozda mislila napraviti moju kolekciju parfema posto ih u zadnje vrijeme dosta spominjem u svojim postovima xD Ako vam se svida ta ideja svakako mi to napisite u kometare  te naravno i neke vase ideje i zelje.

Gmail: beimaginative139@gmail.com
Instagram: carlxphotos

Broj komentara: 9:

  1. Nisam na zalost probala niti jedan ovaj proizvod.
    Da, vrijeme tako brzo leti. Kao da je jucer pocela 2017. godina..
    Pisi o svojoj kolekciji parfema. To je super ideja 😊

    MMara

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne koristim spomenute proizvode, ali hvala na preporukama. Već neko vrijeme pokušavam izabrati novi parfem tako da ću definitivno uzeti ovaj koji si spomenula na razmatranje.
    Također, zapratila sam tvoj blog pa ako želiš uzvrati: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Nijesam probala navedene proizvode, ali svi izgledaju kvalitetno i korisno! Sjajni favoriti, draga! Odličan post. ♥

    http://lifella2.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Veoma neuobičajeni favoriti a opet jako interesantni. Zaista zanimljiv post.
    Nisam probala ni jedan od proizvoda ali zaista izgledaju obećavajuće!

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post! Lijepi favoriti ♥

    http://kreativanblog.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  6. Odabrala si super proizvode, baš me zanima kako mirišu ti parfemi! :D
    Želiš li da se pratimo možda? Ja tebe pratim od sad. :D

    http://couturecase.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post!
    Baš mi se siđaju svi prizvodi,a pgotovo ti parfemi :D


    Novi post :http://princezica111.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  8. Nisam isprobala ove proizvode, ali sam i u tvom prošlom postu vidjela ovaj parfem Scandal, koji me ambalažom jako privlači, vjerujem i da je miris veoma dobar

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši