četvrtak, 4. svibnja 2017.

Moja kolekcija parfema



Hay!
U proslom postu sam vam dala prijedlog da napravim jedan post sa mojom kolekcijom parfema i posto se je nekima svidjela ta ideja ja sam ga odlucila i napraviti. Neke parfeme sam zaboravila ubaciti u post ili jednostavno nisam imala bas puno komentara pa ih nisam ubacila, ali opet cete vecinu onih koje posjedujem moci vidjeti u ovom postu!


Prvi parfem ste vec i vidjeli dosta puta tako da vjerovatno i znate da je rijec o Farmasi Scaandal parfemu. Ovaj parfem mi ima stvarno jako divnu bocicu i kutijicu te miris orhideje,crnog ribizla i paculija. Bocica sadrzi 50 ml i miris traje od prilike 6-8 sati sto je po meni i vise nego dobro.



Sljedeci parfem ste vec mogli vidjeti u mojim favoritima Travnja. On mi je trenutno najdrazi i stalno ga koristim. Kod njega mi se jako svida ova neobicna i velika bocica te divan cvjetno- puderasti miris. Sve u svemu sam jako odusevljena njime i  imate moje tople preporuke :D


Zatim imam ovaj La rive Love City parfem. On mi je bio dugiiii period najdrazi i korstila sam ga strasno puno. Sada kada sam dobila nove parfeme sam ga i malo zanemarila, ali jos uvijek mi je jako drag. Ima slatki cvjetni i vocni miris crvenog voca,grejpa,smokve te breskve,vanilije,paculija i karamele. Bocica je dosta velika i parfem mi dosta dugo traje te je dosta njezan bez obzira na brojne sastojke.


Sljedeci parfem koji imam je ovaj essence like best friends forever. Njega sam dobila jos prije, ali ga i nisam koristila bas puno. Ima njezan miris koji me malo podsjeca na bombone i slatkise, ali posto ja vise preferiram neke vocne mirise i nije me bas nesto odusevio iako i nije los.


Onda se u mojoj kolekciji nalazi i ovaj Touzz Invitation parfem . Prvo sto moram prokomentirati je ova divna i ogromna bocica koju trosim vec godinu dana XD  Takoder mi se jako svida u kakvom pakiranju dolazi. Osim ove zlatne kutijice se dobije i jedna mala torbica u kojoj se nalazi ta kutijica sa parfemom. Sto se tice mirisa on je takoder divan. Ima vocno – cvjetni mirisi bergamota, mandarine i breskve, dok se u srcu mirisa nalaze cvjetne note ruze, jasmina i bijelog lopoca. Sve u svemu jedan odlican parfem koji je uz to i vrlo povoljne cijene od samo 49,99 kn.



Zatim imam ovaj Scent essence parfem koji sam dobila iz Avona jos prosle godine. Ima lijepi i lagani miris po citrusnom vocu. Iako ga i ne koristim bas puno dosta mi se svida s obzirom da su ga davali kao pokon ako narucite nesto po odredenoj cijeni :D


I u posjednju skupinu sam svrstala neke manje parfeme i one koji vise nemaju svoju kutijicu. Prvi po redu je ovaj essence Party parfem. Njega koristim vec duzi period i ovo mi je vjerovatno vec 3. bocica. Sve u svemu stvarno odlican parfem koji je uz to i jako praktican zbog svoje velicine.
Zatim imam ovaj Beyonce parfem u plavoj bocici. Jako mi se svida bocica koja je napravljena na foru da je cep na dnu, a parfem okenut naopako. Takoder parfem stvarno divno mirisi, ali ga ne koristim toliko puno jer mi ga je zao xD Onda treci parfem po redu je ovaj u divnoj crvenoj bocici od La rive Cashmere. To mi je prije bio omiljen parfem i stalno sam ga korsitila, ali sada u zadnje vrijeme i ne bas mnogo posto stalno koristim ili onaj Farmasi parfem ili onaj drugi La rive. I posljednji parfem je ovaj neki Glam o kojemu i ne znam bas mnogo. Dobila sam ga od strine za rodendan u jednom setu. Svida mi se bocica i ovaj cep u obliku srca i miris je sasvim uredu i lijep, ali ja ga bas i nisam nesto korstila posto sam u tom periodu bila previse parfema pa je ostao malo izostavljen, ali potrudit cu se i njega malo koristiti.

I eto to bi bilo to od ovog posta! Nadam se da vam se je svidio. Od sada sam vam odlucila malo cesce izbacivati postove i napraviti neki raspored tako da novi post mozete ocekivati svaki ponedjeljak u 10 h i cetvrtak u 16 h. Ako se nekada ne budem drzala tog rasporeda to ce vjerovatno biti zbog skole, ali cu vam onda unaprijed javiti ako budem morala odgoditi taj post.

Gmail: beimaginative139@gmail.com
Instagram: carlxphotos

Broj komentara: 6:

  1. Aa imaš baš puno parfema i jako mi se sviđaju. Nisam probala niti jedan, ali izgledaju jako dobro. Slike su jako lijepe♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Prelijepi parfemi, od svih njih probala sam samo essenceov i bila sam jako zadovoljna :)

    http://catherinehere.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Preslatkaa kolekcija! Slike su fantastične, super post! ♥

    Ana's Life

    OdgovoriIzbriši
  4. Svi parfemi mi se jako sviđaju, a posebno Scandal. Slike su predivne :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlican post! Svi parfemi mi se svidjaju,bocice su im bas predivne!

    Pratim te na GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  6. Divna kolekcija, nisam isprobala nijedan od ovih parfema, ali mi izgledaju jako kvalitetno i pretpostavljam da su mirisi divni :D

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši