četvrtak, 27. travnja 2017.

Farmasi haul #2


Hay!
Dobrodosli u moj 100. post na blogu! Dugo sam razmisljala sta bi vam mogla napisati povodom toga, ali nisam imala nikakvu ideju pa sam jednostavno odlucila napraviti neki obican post. Takoder sam primjetila da u zadnje vrijeme i nemamo bas puno pregleda i komentara. Ne znam jeli to zbog sadrzaja posto u zadnje vrijeme pise vise neke lifestyle postove. Iako sam i sama htjela poceti pisati samo takve postove primjetila sam da vam se i bas ne svidaju tako da cu pisati beauty i fashion postove od sada na dalje. To nisam odlucila samo zbog pregleda i vasih reakcija, vec i sama shvatila da mi to puno bolje lezi nego ono. Danas vam radim jedan haul, a u pitanju su Farmasi proizvodi. Kao sta sam vam jos prije rekla, moja mama radi za Farmasi pa mi vrlo cesto naruci nesto i sada dok mi se je malo nakupilo stvari cu vam pokazati sto sam si sve narucila.



Prvu stvar mi je mama kupila i to je ovaj Scandal parfem. Jako mi se svida pakiranje i bocica koja dsadrzi 50 ml. Parfem ima mirisne note orhideje, crnog ribizla i paculija te mi se jako svida njegov miris. Cijena je takoder jako povoljna i sve u svemu sam dosta zadovoljna sa ovim parfemom.


Zatim sam si narucila ovaj komplet koji se sastoji od pilinga za lice i gela za tusiranje. Oboje ima divan miris malina, vanilije i orhideje. Isprobala sam oba proizvoda i sve u svemu nisu uopce losi.
Iz ove kolekcije takoder imate i losione za tijelo kao i kreme za ruke. Takoder ima i drugih mirisa kao sto su tresnja,mango,kokos i slicno.


I u posjednju skupinu narucenih proizvoda sam svrstala ovu kremicu za ruke od masline, Angel body mist i ovaj roll on dezodorans. Prvo cu vam reci nesto o ovoj kremi za ruke. Inace i nisam neki ljubitelj maslina i njihovog mirisa, ali moram priznati kada sam pomirisala ovu kremu jako mi se je svidjela pa sam oducila i sebi naruciti jednu. Osim lijepog mirisa dobro njeguje kozu i sluzi svojoj svrsi. Sto se tice ovog body mista on ima divan miris narance i hibiskusa. Takoder kozu ostavlja sjajnom sa laganim "sljokicama." Pakiranje se sastoji od 115 ml sto je sasvim pristojna kolicina i pakiranje je vrlo prakticno za putovanja ili torbicu. I posljenja stvar koju sam narucila je ovaj roll-on dezodorans. O njemu vam i nemam bas nesto puno reci. Meni je sasvim uredu. Ima lagani cvijetni miris i traje mi dosta dugo. Ne izdrzi bas cijeli dan, ali dok sam u skoli mi je sasvim uredu.

I eto to bi bilo to od ovog posta! Nadam se da vam se je svidio. Ako i vi zelite nesto naruciti sa ove stranice slobodno mi se javite na mail ili instgram DM pa cu vam malo bolje objasniti sve to i naravno prosljediti vasu narudzbu, Nakon sto stignu proizvodi cu vam obavjestiti pa se mozemo dogovoriti oko slanja. Naravno vi se mozete i samo registrirati, ali ako ne znate kako napraviti narudzbu ili vise preferirate narudivati preko predstavnika (lidera), slobodno javite.

gmail: beimaginative139@gmail.com
instagram: carlxphotos

Broj komentara: 12:

  1. Divan post draga! Fotke su odlične! Ne koristim Farmasi kozmetiku, ali parfem mi po tvojim rečima deluje vrlo zanimljivo :)

    Milica's diary

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovaj parfem mi se jako sviđa, pakiranje je super, a i ostali proizvodi izgledaju jako dobro!☺♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Proizvodi izgledaju odlično! Najviše me privlači izgled parfema jer stvarno izgleda ono.. predivno! ♥ Super post!

    Blog refresh!! --> kreativanblog.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Sve mi deluje zanimljivo, ali parfem najvise :) Odlican post :*

    OdgovoriIzbriši
  5. Nikada nisam nista narucivala od njih. Ali mi se cini da imaju super stvari :)
    Odlican post :)

    MMara

    OdgovoriIzbriši
  6. Čestitam na 100 postova :D Nisam probala mnogo ovih farmasi proizvoda, ali ovaj parfem mi izgleda veoma dobro

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
  7. Oduvijek sam preferirala farmasi proizvode :) Ovi se čine baš super,nadam se da ću ih uskoro probati :D

    Čestitke na 1OO postova!
    Novi post: http://princezica111.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši