utorak, 21. veljače 2017.

Nastydress - review


Hay!
Za danasnji post sam vam pripremila jednu malu recenziju stvari koje sam narucila sa stranice Nastydress. Jako mi je zao sto malo kasnim sa ovim postom s time da mi je paket jos stigao pocetkom mjeseca, ali nikako da nadem malo slobodnog vremena da ga napisem. S obzirom da mi je stigla samo torbica i jedna ogrlica napisati cu vam malo vise toga o torbici, ali naravno na kraju cete moci pronaci i linkove ostalih narucenih stvari ako vas zanima o cemu je rijec. 

Znaci kao sto sam spomenula ovog puta sam se osim narucivanja odjece odlucila naruciti jednu torbicu koja ce mi biti prikladna za setnje ili grad. Ja inace najvise preferiram one pismo torbice, ali nekada znaju biti malo manje prakticne posto nemaju nekakvu drsku i cesto mi znaju smetati. Kada sam vidjela ovu trobicu odmah sam znala da ju moram imati. Oblik je tocno onakav kakav ja volim i jos uz to ima onaj lancic koji se moze prebaciti preko ramena tako da mi je sada duplo lakse nositi tu torbicu, a jos uvijek dosta podjesca na taj stil kakav ja volim.


Sto se tice unutrasnjosti torbice i velicine mogu vam reci da je zapravo dosta veca nego sto se cini na slikama i uz to unutra stane dosta toga. Nisam vam uspjela uslikati unurasnjost torbice, ali ako vas zanima unutra je crvena i ima jedan veliki odjeljak i mali dzepic u koji obicno ubacim novce,zvake,labelo ili neki ruz. Sve u svemu trobica mi je stvarno odlicna i jako mi se svida, ali ima jednu malo manju manu. Dosta se tesko zatvara tako da ne smijem staviti u nju bas puno stvari jer onda nema sanse da cu ju zatvoriti, ali sve ostalo mi je sasvim uredu :D

Torbica: OVDJE/HERE
Nastydress: OVDJE/HERE

Ostale stvari koje sam narucila: 
Choker ogrlica: OVDJE/HERE
Traperice: OVDJE/HERE

I eto to bi bilo to od ovog posta! Nadam se da vam se je svidio. Sada kada mi je prosao ovaj udarni mjesec sa ispitima i puno obaveza pisati cu vam malo vise i vec sam spremila neke postove koje mozete uskoro ocekivati. Meni je jako zao sto nisam puno aktivna, ali se nadam da razumijete da imam dosta skolskih obaveza. Vec sljedeci tjedan cete moci citati ove postove koje sam vam spomenula tako da ostanite u toku ;)

gmail:beimaginative139@gmail.com
instagram: bimaginative

Broj komentara: 8:

  1. Jako lijepa torbica. Obožavam ovakvu vrstu bas zato sto ih mogu nositi u grad a jako je praktična. Uživala sam čitajući ovaj post. Odličan je!❤
    http://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivna torbica, zaista. Verujem da ce ti odlicno koristiti.
    Odlicna recenzija draga.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  3. Slatka torbica! Mislim da će baš lijepo umiriti neki oufit na uzorke!

    kalxpsia.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Torbica mi izgleda stvarno predivno, a i čula sam da je ovaj sajt veoma dobar

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Ja vo cesto narucujem sa njega i mogu ti potvrditi da imaju dosta dobre proizvode.

      Izbriši