subota, 4. veljače 2017.

My winter playlist 2017


Hay!
Znam da malo kasnim sa ovim postom, ali sam ga svejedno htjela napraviti. Inace uvijek na blogu radim svoje playliste po godisnjim dobima tako da sam jednostavno morala napraviti i moju zimsku playlistu. Ja sam inace tip osobe koji ne moze slusati istu muziku dugo vremena tako da ja cesto mjenjam svoju listu i pjesme. Na ovom popisu se pretezno nalaze pop pjesme koje nekako najvise i preferiram, a o kojim pjesmama je rijec cete doznati u nastavku.

1. Sia - Move your body -Poslusajte: OVDJE

2.Sia - Never give up - Poslusajte: OVDJE

3.Sia ft. Rihanna - Beautiful people - Poslusajte: OVDJE

4.Alan Walker - Baby don't go ft. Kelly Clarkson - Poslusajte: OVDJE

5.Alan Walker - Alone - Poslusajte: OVDJE

6.Dua Lipa - Blow Your Mind - Poslusajte: OVDJE


7.Bebe Rexha - I got you - Poslusajte: OVDJE

8.Jonas Blue - By your side ft. RAYE - Poslusajte: OVDJE

9.Duke Dumont - Ocean drive - Poslusajte: OVDJE

10.R.City - Locked Away ft. Adam Levine - Poslusajte: OVDJE

11.The Chainsmokers - Paris - Poslusajte: OVDJE

12.The Chainsmokers - Setting fires - Poslusajte: OVDJE

13.Rachel Platten - Stand by you - Poslusajte: OVDJE

14.Noah Cyrus - Make me (cry) ft. Labrinth - Poslusajte: OVDJE

15.Cash Cash - How to love ft. Sofia Reyes - Poslusajte: OVDJE

16. MØ - Final song - Poslusajte: OVDJE

17.Ed Sheeran - Shape of you - Poslusajte: OVDJE

18.John Legend - Love me now - Poslusajte: OVDJE

19.Sean Paul - No lie ft. Dua Lipa - Poslusajte: OVDJE

20.Zara Larsson - So good ft.Ty Dolla $igna - Poslusajte: OVDJE

21.Martin Garrix &Dua Lipa - Scared to be lonely - Poslusajte: OVDJE

22.Ariana Grande - Everyday ft. Future - Poslusajte: OVDJE

I eto to bi bilo to od ovog posta! Nadam se da vam se je svidio skupa sa mojom playlistom. U zadnje vrijeme vam i nisam bas pisala tako da mi je zao zbog toga, ali nekako nisam imala ni inspiracije, a i nekako mi se nije dalo. Naravno nemojte misliti da ce se to nastaviti jer je to bilo samo neko kratko razdoblje kada mi je trebalo malo odmora, ali eto me opet tu i sada imam dosta ideja za nove postove tako da ih mozete ocekivati uskoro ;)

Gmail: beimaginative139@gmail.com
Instagram: bimaginative

Broj komentara: 12:

  1. Ne znam ove pjesme, ali jako volim Siu i Rihannu pa pretpostavljam da ću ovih prvih par pjesama sigurno poslušati :D

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
  2. Slažem se sa listooom ovo su odlične pesme imeni lično se jako sviđaju <3 <3 <3


    Boomy's Place

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan izbor pesama.Vidi se da imaš ukusa! :)

    http://patheticblonde.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovo nije muzika koju ja slusam ali mi je lista ipak zanimljiva.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  5. Neke pjesme znam neke ne ali je post zaista super. Sve ove pjesme sam sam poslušala i stvarno sam uživala!❤

    Posjeti moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  6. Ne volim, odnosno ne slušam ovakvu vrstu muzike; više sam tip koji sluša naše - domaće pjesme. Samim tim nisam slušala ništa od navedenog, ali mi je zanimljivo bilo da čitam. Super post!:D

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) E vidis ja sam totalno obrnuto. Ja uvijek slusam samo strane pjesme jer mi nase i nisu bas nesto, ali sve zavisi do ukusa.

      Izbriši