srijeda, 8. veljače 2017.

My favorite series


Hay!
Za danas sam vam odlucila malo pisati o mojim najdrazim serijama posto sam do sada radila dosta postova o filmova, a jos ni jedan nije bio posvecen serijama. Ako me pratite na drustvenim mrezama onda sam sigurna da znate da ja obozavam gledati filmove i serije i skoro svako vece radim jedan mali movie night. Uvijek imam gomilu preporuka tako da sam se oducila napraviti jedan post u kojem cu vam spomenuti neke serije koje su me ipak nekako najvise odusevile. Ako zelite da vam napravim ovakav isti post i sa filmovima svakako mi recite u komentarima!

Pretty little liars

Prva serija koju vam zelim spomenuti je Pretty little liars. Ovu seriju nekako najvise volim od svih ostalih. Cijelo ljeto 2016. godine sam provela gledajuci je i stvarno mi se jako svida. Radnja je vrlo zanimljiva i misteriozna i stvarno vas jako vuce da gledate sto vise epizoda. U glavnom ako ne znate serija se radi o 5 najboljih prijateljica od kojih jedna nestaje. Kasnije ostale pocimlju dobivati prijetece poruke od osobe koja se potpisuje kao -A. One pocimlju sumljati da im te poruke salje njihova prijateljica Alison i da je ona zapravo ziva. A serija se vecinom radi o tome kako one pokusavaju otkriti tko je zapravo kriv za njezino "ubojstvo."

Seriju gledajte - OVDJE

Scream queens

Sljedeca serija koju vam zelim spomenuti se zove Scream Queens i vrlo je slicna predhodnoj seriji sto je ujedno i razlog zasto mi se svida. Serija je takoder vrlo misteriozna i zarn serije je horror i pomalo komedija sto ju cini jos boljom. Radnja se dogada u Kappa House na cijem je celu predsjednica sestrinstva Kappa Kappa Tau, a to je Chanel Oberlin. Kada se je odlucilo da se svatko moze pridruziti sestrinstvu ili bratsvu, pojavljuje se serijski ubojica umaskiran u crvenog vraga koji svako vece ubija po jednog ucenika.

Seriju gledajte - OVDJE

The vampire diaries

Zatim vam zelim spomenuti seriju The vampire diaries. Na samom pocetku me taj naslov bas i nije vukao da gledam seriju niti sam ocekivala da ce mi se svidjeti, ali mogu vam reci da sam pogrijesila. Serija je stvarno dobra i dosta me je iznenadila s obzirom da bas i ne volim radnje sa vampirima i slicnim bicima. Radnja serije prati zivot Elene Gilbert, tinejderice koja se zaljubi u vampirsku bracu Stefana i Damona Salvatorea.

Seriju gledajte - OVDJE

Awkward

Sljedecu seriju sam doslovno pogledala u tjedan dana xD Kada mi je god dosadno samo bi nju upalila i gledala. Epizode su vrlo kratke, ali zanimljive. Serija nije nista posebno vec samo govori o tipicnom zivotu jedne tinejderice koja vodi svoj blog i prolazi kroz mnogo toga u srednjoj skoli. Ako nemate bas nesto pametno za raditi ili vam je dosadno svakako preporucujem ovu seriju posto stvarno ubija dosadu!

Seriju bez prijevoda gledajte: OVDJE
PS. ja je nigdje na internetu nisam nasla sa prijevodom :/ Ja ju gledam u jednom programu o kojem cete doznati malo vise na kraju posta i tamo ima prijevod, ali ju ja gledam sa engleskim titlovima:)

Orange is the new black

I posljednja serija koju vam zelim spomenuti je Orange is the new black. Dugo sam bila razmisljala da li da ju zapocnem gledati ili ne, ali mi je drago da jesam. Epizode traju malo duze tako da ju ne gledam toliko cesto, ali mi se svida radnja i tema serije. Ja ju jedino mozda ne bi preporucila osobama madim od 13 ili 14 godina zato sto ima neke scene koje mozda ja ne bi prikazala, ali ako se ne obaziremo na to serija je dosta dobra i interesantna. Serija se radi o Piper Chapman koja ide u zenski zatvor i tamo se mora snalaziti. Takoder u zatvoru srece jednu osobu koju smatra odgovornom zasto je tamo tako da je zbog toga jos zanimljivije.

Seriju gledajte: OVDJE

I eto to bi bilo to od ovog posta! Nadam se da vam se je svidio i da sam vam malo pomogla ako niste znali koju seriju da gledate. Za svaku sam vam pustila link gdje je mozete gledati, ali prepostavljam da vecinu vas zanima i kako ja gledam ove serije. Ja ih ne gledam online vec preko jednog programa koji sam si skinula na laptop, a on se zove Kodi. Meni ga je osobno preporucio jedan tatin prijatelj koji mi popravljam kompjuter i jako mi se svida taj program. Nema virusa, reklama, brzo se ucitava i ima punoo veci izbor filmova i serija nego na internetu. Tako da ako si ga i vi zelite skinuti dolje cu vam pustit sve informacije i linkove. Samo jedna stvar u vezi ovog programa je da dok ga skinete morate si u njega instalirati exodus jer inace necete imati ni jedan filim ili seriju. Nije toliko komplicirano tako da vam preporucujem da pogledate neki video i sve cete shvatiti :) Ako se ne budete bas snalazili sa time ja vam mogu napraviti jedan post gdje cu vam sve to lijepo razjasniti i takoder cu vam napisati neke fora stvari koje ovdje mozete raditi, kao na prijemjer pracenje na kojoj ste epizodi stali sto je meni stvarno jako fora i korisno :)

Instalirajte Kodi - OVDJE
Kako instalirati exodus u Kodi - OVDJE
Kako dodati titlove u Kodi - OVDJE

Na toj stranici imate dvije verzije Kodija, ali vi skinite Kodi 16.1 Jarvis koji se nalazi na dnu stranice. Ova novija verzija nije u potpunosti zavrsena i zato ne radi kako treba.


Broj komentara: 14:

  1. Odličan post. I ja obožavam da gledam serije, i odgledala sam sve sa tvoje liste. Preporučujem ti i serije "Stranger things" i "Quantico" odlične su i imaju misteriju sličnu PLL.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :* Takoder hvala na preporukama svakako cu malo baciti oko na te serije ;)

      Izbriši
  2. Ja gledam samo TVD ali možda počnem da gledam neku koju si i navela ツ
    Ako bi mogla da zapratiš moj blog jer sam napravila novi ♥
    ajla-s-world.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dok zavrsis TVD svakako ti preporucujem da pogledas neku sa ove liste. Takoder serija Originals ti je jako slicna TVD ako volis takav stil ;)

      Izbriši
  3. TVD moja omiljena serija, serija svih vremena. Hvala na lijepim preporukama, možda počnem gledati neku od navedenih serija. Sjajan post:D

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  4. Karla draga, sjajan post, zaista! Obozavam serije ali moram biti iskrena i reci da sma od ovih spomenutih gledala samo vampirske dnevnike. Medjutim tebi hvala na predlozima verujem da cu i ostale pogledati u nekoj blizoj buducnosti jer su bas po mom ukusu i izgledaju mi vrlo zanimljivo.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  5. Pll i tvd i sama jako volim i gledam, veliki sam fan serija i gledam ih baš dosta. Moram priznati da mi je za oko zapala ''Scream Queens'' i želim je gledati već duže vrijeme, ali ima jako malo epizoda, pa čekam da se malo skupi xd inače stvaro predivan post :D

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :D Svakako ti preporucujem tu seriju posto je bas slicna PLL, a ako volis takav stil onda ce ti se sigurno svidjeti.

      Izbriši
  6. Svidja mi se post samo mi se ne svidja sto si otkrila da je Alison zapravo ziva,pokvarila si nekako tu dozivljaj ostalima ali svakako odlican post! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :D Pa mislim nisam ja to rekla. Nikad ne znas sta se moze dogoditi ;)

      Izbriši
  7. odličan post! Namjeravm početi ozbiljno gledati neku seriju ali ne mogu da se odlučim koju....Hvala na olakšanju :D xD

    http://seemylife1.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha onda mi je drago da sam ti barem malo pomogla xD

      Izbriši