petak, 24. veljače 2017.

Lights save


Hay!
Za danasnji post vam imam jednu suradnju sa stranicom Save Lights. Mozda vam je ovo vec malo poznato posto sam nedavno radila i post o zavjesama sa jedne njihove stranice. Na ovoj stranici prodaju iskljucivo lampe,svjetiljke,lustere i slicno. Iskreno da vam kaze cijene su im dosta visoke i sama ne razumijem zasto su stavili tako puno, ali ne mogu reci jer stvarno imaju divne proizvode. Ne znam kako to izgleda uzivo i kako funkcionira slanje posto su neke stvari malo vece pa su vjerovatno na sastavljanje. U glavnom ovako na prvi pogled mi se svidaju njihovi proizvodi i izgledaju mi vrlo lijepo i kvalitetno, ali posto ne posjedujem nesto od toga ne mogu vam tocno potvrditi. Na sljedecim slikama cete moci vidjeti neke primjere njihovih proizvoda, a ako vas zanima malo vise toga i neke druge kategorije svakako posjetite stranicu.

Brand:savelights
Tiffany Chandelier: http://www.savelights.com/tiffany-chandelier-c-8_24.html


1. OVDJE/HERE
2.OVDJE/HERE


1. OVDJE/HERE
2. OVDJE/HERE

Ostale kategorije (primjeri):


1.OVDJE/HERE
2.OVDJE/HERE

Kupon od 5$ 
Kod - 2016merrychristmas

I eto to bi bilo to od ovog posta! Nadam se da vam se je svidio. Znam da ovo i nije bas uobicajeni tip postova kakav ja pisem, ali posto su mi bili ponudili suradnju morala sam napraviti post za obje stranice iako sam na pocetku mislila da je rijec samo o jednoj. U svakom slucaju sam barem napravila nesto malo drugacije na blogu tako da se nadam da vam je to uredu. Sljedeci post ce biti nesto sto vam spremam vec neko vrijeme i nadam se da ce vam s svidjeti. Dobila sam puno ideja za lifestyle postove tako da ih mozete malo vise ocekivati ;)

Gmail: beimaginative139@gmail.com
Instagram: bimaginative

Broj komentara: 6:

  1. Jako mi se sviđa ovaj post. Uživala sam čitajući!

    https://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  2. smatram da je dobro sto si objavila ovaj post, da se "razbiju" standardni postovi.. ovo je odlicno i lusteri su stvarno divni

    Maggie's Blog

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post! Jako volim svjetle prostorije i već razmišljam kako bih uklopila neku predivnu lampu sa ovog sajta, baš su sve originalne *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post -> This Is My Life

    OdgovoriIzbriši