ponedjeljak, 27. veljače 2017.

Life is short, so have fun!


Hay!
Htjela bi vam se ispricati sto u zadnje vrijeme malo manje pisem neke tematske postove, ali sada sam imala dosta obaveza oko skole, a i nisam imala bas ideja. Na srecu me je prosla ta neka kreativna blokada i puna sam raznih ideja, ali sve te teme nekako vucu na lifestyle tj. na postove koji bas imaju neku odredenu temu o kojoj cemo pricati. Za danasnji post sam pronasla inspiraciju na Pinterestu koji je definitivno moja nova opsesija. Svaki dan provodim na njemu najmanje 2 sata xD Kako sam gledala razne slike naisla sam na bucket list slike i ideje koje morate ili zelite napraviti do kraja svog zivota. Ja sam stvarno nasla jako puno ideja koje su me motivirale na neke ciljeve u zivotu, ali opet i na to da se zabavljam i radim neke nezaboravne stvari te iskoristim svaku mogucu priliku za zabavu jer ih mozda nece biti puno. Takoder mislim da je jako bitno lijepo i kvalitetno provesti vrijeme sa svojim prijateljima i obitelji dok jos imate priliku za to jer sto smo stariji to imamo sve manje vremena za tako nesto. Nitko ne zeli provesti zivot u brigama i radu zato se potrudite iskoristiti svo slobodno vrijeme na zabavu i druzenje. U nastavku i necete moci vidjeti bas neke uobicajene ciljeve koje skoro svaka osoba zeli postici posto sam se ja potrudila ubaciti i neke malo drugacije stvari koje ce vas sigurno motivirati isto koliko i mene!

- Biti vegetarijanac na tjedan dana
-Napraviti kutiju sa svim uspomenama
-Napisati pismo samoj sebi i otvoriti ga za 10 godina


-Voziti se u limuzini
-Imati profesijonalni "photoshooting"
-Reci DA na sve cijeli dan
-Baciti iglicu na kartu i svijeta i odputovati tamo gdje ona padne


-Posjetiti New York sa mojom najboljom prijateljicom
-Skociti u bazen ili u more u odjeci
-Ici na nocno kupanje
-Napisati knjigu


-Ici na kampiranje
-Imati game night
-Naci djetelinu sa cetiri lista
-Gledati filmove u satoru od deka
-Imati profesionalan fotoaparat


-Posjetiti London
-Igrati paintball
-Biti na dva mjesta od jednom (drzave)
-Spavati na plazi
-Plivati sa delfinima
-Plesati na kisi


-Ofarbati se u neku ludu boju
-Voziti se u podzemnoj zeljeznici
-Upoznati neku slavnu osobu
-Posjedovati Mackbook


-Igrati twister Sa bojom
-Imati youtube kanal sa najboljom prijateljicom
-Slikati slike svaki dan u godini
-Napraviti malu tetovazu koja ce imati posebno znacenje za mene
-Ostati cijelu noc budna
-Imati ljetni posao


-Uspjesno zavrsiti srednju skolu
-Plivati u oceanu
-Proputovati svijet
-Hodati na zamrznutom jezeru
-Imati vjencanje na plazi


-Kupati se u moru dok kisi
-Slikati se ispod znaka Hollywood
-Reci svima sto mislim o njima
-Posjedovati Iphone
-Skociti u bazen (more) u vjencanici
-Plivati ispod vodopada
-ZABAVITI SE KROZ SVOJ ZIVOT!

I eto to bi bilo to od ovog posta! Nadam se da vam se je svidio. Ako zelite vidite ostale stvari sa moje bucket liste ili neke slicne ideje svakako me dodajte na Pinterestu, ostavit cu vam dolje ime xD Sada vam za ovaj tjedan nemam vise postova, ali sljedeci tjedan mozete ocekivati jos neke lifestyle teme. Recite mi u komentare sto mislite o ovakvim postova pa ako vam se svide cu cesce raditi nesto ovakvog tipa :D

Gmail: beimaginative139@gmail.com
Instagram: bimaginative
Pinterest: ovdje

Broj komentara: 8:

  1. Odlican post draga. Prvi puta sam naletjela na ovakav post i jako mi se svidio. Moram priznati da sam uzivala čitajući a fotografije su divne!
    Zapratila sam te na instagramu!:*

    Posjeti moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. Moram priznati da si me jako inspirisala ovim postom i stvari koje si napisala, nadam se da će biti ispunjene i želim ti sreću u tome :D

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post draga! Nadam se da ćeš sve to ostvariti i prije nego što se nadaš *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post -> This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
  4. Karla draga, predivan post! Vrlo interesantna tema za pisanje, i moram se sloziti sa svim sto si rekla! Uzivala sam citajuci.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši