ponedjeljak, 2. siječnja 2017.

What I got for Christmas 2016?


Hay!
Kako ste docekali Novu godinu? Meni je bilo stvarno jako lijepo i zabavno i definitivno sam dobila jos mnogo divnih uspomena i trenutaka za pamcenje. Kako je nedavno bio Bozic odlucila sam napraviti jedan post koji ce zatvoriti ovu Bozicnu seriju postova. Po meni je ovo jedna idealna tema za kraj ove serije tako da se nadam  da ce se i vama svidjeti, a u pitanju je post "What I got for Christmas?" Naravno ovo nije nikakvo hvaljenje niti ista slicno, vec sam vam samo odlucila pokazati sve ove proizvode posto sam pretezno dobila kozmetiku. Naravno reci cu vam svoje misljenje i napraviti malu recenziju svakog proizvoda. Pa eto da vise ne duzimo mozemo prijeci na post!

Prva stvar koju sam dobila su tri labela, a u pitanju su dva Rosal labela iz kolekcije Macarons. Jedan je sa mirisom borovnice, a drugi sa mirisom vanilije. Sto se tice treceg labela rijec je o Baby lips balm and blush labelu. Sva labela mi se bas svidaju i mislim da imaju preslatka pakiranja *_* Vise vam necu govoriti posto uskoro planiram jednu malu recenziju sva tri labela ;)


Sljedeca stvar koju sam dobila su dva seta kozmetike. Prvi set je ovaj Marie Colette set koji sadrzi jedan losion za tijelo i parfem istog mirisa. Vec sam i prije imala ovaj losion i gel za tusiranje istog mirisa i jako su mi se svidjeli. Imaju bas lijepi i slatkasti miris, a da i ne govorim kako imaju slatko pakiranje. Sto se tice sljedecega seta rijec je o ovome Dorall collection setu. Iskreno prvi put cujem za ovu marku, ali mi se svejedno jako svida. Set se sastoji od kremice za ruke i dva parfema. Svi proizvodi isto imaju isti miris koji je bas lagan i lijep!


Zatim sam u sljedecu kategoriju svrstala proizvode za lice, ukljucujuci i lak za nokte xD Prvi proizvod koju vam zelim spomenuti je ova Balein piling za lice sa mirisom maline. Meni se jako svida sam proizvod, a pogotovo miris tako da imate moje tople preporuke. Zatim imamo jednu Baleinu matirajucu kremicu za intenzivnu njegu osjetljive koze s mirisom licija. Sto se tice samog proizvoda, nisam ju jos isprobala, ali mi se cini sasvim uredu tako da vam mozda javim svoje utiske dok je malo bolje isprobam. Posljednja dva proizvoda iz ove kategorije su Baleina kremica i Catrice lak za nokte tamo ljubicaste boje. Sto se tice kreme, ona mi se bas svida i ima stvarno divan miris kokosa, a lak mi je takoder uredu i svida mi se ta malo tamnija, zimska nijansa.


Zatim sam u sljedecu kategoriju svrstala stvari za tijelo. Prvo sto sam dobila je Balein gel za tusiranje s ekstraktom bisera. Gel mi ima jako lijep i lagan miris. Onda sljedeca stvar je Bodysoul wellness sol za kupanje sa mirisom vanilije. Ovo sol jos nisam isprobala, ali sam do sada probala dosta slicnih tako da ne sumljam da nije dobra :D I posljednja stvar iz ove skupine, ali i ne manje bitna je Lush bomba za kadu sa kojoj sam totalno odusevljena!!! Stvarno jako lijepo mirisi i predivno izgleda. Na zalost sam vam je zaboravila slikati i pokazati kako izgleda, ali inace je sljokicavo roze boje i zove se Twilight :)


I posljednje dvije stvari koje sam dobila su ovaj Victoria Secret body mist i body lotion. Ja sam stvarno odusevljena sa ovime posto vec jako dugo imam zelju isprobati Victoria Secret proizvode i konacno sam dobila priliku. Moj sprej i losion imaju isti miris svjeze jabuke i saguaro cvijeta. Vise toga mozete doznati takoder u recenziji koja slijedi uskoro ;)


I eto to bi bilo to od ovog posta! Nadam se da vam se je svidio skupa sa fotkama sa kojima sam ja ovog puta poprilicno zadovoljna :) Ukratko sam vam predstavila ove proizvode, no ako zelite da vam napravim recenziju nekoga od navedenih svakako mi napisite u komentare i ja cu vasu ideju svakako uzeti u obzir. Za neke proizvode sam vam vec obecala recenzije tako da njih mozete ocekivati uskoro. Ja imam malo osjecaj da sam dosta zapostavila beauty postove i recenzije tako da sam se sada odlucila malo vise njima posvetiti i nadam se da ce vam se to svidjeti!

Uzivajte mi u praznicima :**

42 komentara:

  1. Jaoj divne stvari, moraću da probam neke od njih koje nisam. Mnogo mi se sviđaju ROSAL macarons labela, slatka su skroz:)
    Super post♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :* Ta nova Rosalova labela su mi stvarno super tako da ih svakako probaj! Ovaj tjedan cu objaviti i recenziju za malo vise podataka ;)

      Izbriši
  2. Rosal macarons labela bih bas zeljela isprobati, preslatka su. Super poklone si dobila. :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :D Svakako ih isprobaj, meni su stvarno odlicna!

      Izbriši
  3. Dobila si predobre poklone. Baš sam neki dan naletjela na Rosal labela, ali nisam ih uzela jer imam već neke kod kuće i te želim prvo potrošiti. Također sam vidjela i Baleinu kremu od kokosa i čim sljedeći put budem išla u dm, uzimam ju. Super post!:)❤

    sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :* Svakao probaj kremu posto je super isto kao i ova Rosalova labela.

      Izbriši
  4. Fotografije su zaista dobre, kao i sam post. Super si! Jedva čekam nove recenzije! :)

    https://bbooklovers.blogspot.rs/ Ovo je moj novi blog na temu knjiga, ukoliko te interesuje, pogledaj, učlani se i prati postove :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Fotografiju mi se bas svidaju.
    Blago tebi, dobila si tonu super proizvoda :)
    Nisam nista od ovoga isprobala, osim Baleinog pilinga, samo.je moj bio drugacijeg mirisa :)

    MMara moj blog

    OdgovoriIzbriši
  6. Dobila si odlične stvarčice, pogotovo mi se sviđaju ovi VS proizvodi, sigurno su super!☺♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Petra <333 Meni su ovi VS proizvodi stvarno odlicni. Uskoro cu pisati recenziju pa ce tamo biti malo vise toga o samim proizvodima!

      Izbriši
  7. Dobila si super stvari, i ja zelim isprobati VS proizvode! :)

    beautyakworld.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :* Onda se nadam da ce ti se pruziti prilika da ih i ti isprobas posto su meni stvarno super.

      Izbriši
  8. Prelepe stvari , volela bih i ja da sam takve stvari dobila ! ♥
    Ako želiš pogledaj moj novi post: http://goldenglowbymr.blogspot.rs/2017/01/new-year-tag-povratak-pisanjunovi-naziv.html

    OdgovoriIzbriši
  9. Divan post draga <3
    Pogledaj moj blog : http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  10. Carla draga, predivan post! Jako simpaticne stvari si dobila i odlicno nam ih predstavila. Uzivala sam u postu, zaista. Srecna Nova Godina 😄❤❤

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  11. Preslatki proizvodi. Svi pokloni imaju divno pakiranje, baš slatkoo. :D Jedva čekam rezencije!♥

    My little corner

    OdgovoriIzbriši
  12. Divan post draga. Poklončići su preslatki! :-)
    http://xsparkleistax.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  13. Proizvodi su odlični! Volela bih da probam neke od njih. Želim ti sve najlepše u 2017-oj godini! :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  14. Prekrasne poklončiće si dobila. :D

    Novi post: http://redheads-diary.blogspot.hr/2017/01/whats-in-my-hospital-makeup-bag-3.html

    OdgovoriIzbriši
  15. Odlični poklončići! Labela mi se najviše sviđaju i definitivno moram da ih nabavim! :)

    http://lifella2.blogspot.com/ - novi blog ♥

    OdgovoriIzbriši
  16. Odlican post!
    Pratim te pa ako zelis uzvrati: https://hombl17.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  17. Super post! Baš su preslatka labela kao što si i sama napisala, mislim da najviše od svega mi se sviđaju Victoria Seceret body mist i body losion♥
    petra-s-life-blog.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Petra ❤ I ja sam nekako najvise odusevljena sa tim VS proizvodima!

      Izbriši
  18. Krasne stvari, ja općenito obožavam sve što slatko miriši!

    Novootvoren blog ♥
    http://www.kalxpsia.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  19. Imas jako slatka labelaa,bas su lijepa. Jako lijepe slike i proizvidi❤❤😘

    Mi smo nove blogerice i bilo bi nam drago da nas zapratis mi smo vas vec zapratili


    sweet-girls-em.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  20. Odličan post, labela su pre cute :)
    Moj blog: http://kalxpsia.blogspot.hr/ ♥

    OdgovoriIzbriši
  21. Predivan post zaist
    zapratila sam te ako mozes uzvrati , hvala ti
    christinakristina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši