nedjelja, 8. siječnja 2017.

Vicotoria Secret Temptation body mist - review


Hay!
Evo mene danas opet sa jednom recenzijom. U postu What I got for Christmas sam vam obecala i rekla da mozete ocekivati recenzije od pojedinih proizvoda tako da sam vam danas odlucila recenzirati cuvene Victoria's Secret proizvode. Ja sam dobila Temptation body mist i body lotion sa kojima sam i vise nego odusevljena, a malo vise i deteljnije o samim proizvodima cete moci saznati u nastavku posta.

Kao sto sam vec rekla ja sam dobila Temptation body mist i losion za tijelo sa mirisom svjeze jabuke i saguaro cvijeta. Miris mi se jako svida i dosta je jak i dugotrajan. Znam da mi je mama jedno usla u sobu i pitala me je sto to tako lijepo mirisi, a ja sam se bas bila pospricala sa ovim sprejom nakon tusiranja xD Sto se tice pakiranja meni se bas svida i mogu reci da mi je lijepse nego od onih klasicnih body mistova. Body mist sadrzi 250 ml, a losion za tijelo 236 ml. Mislim da se dobije sasvim dovoljna kolicina proizvoda i da ce mi dosta potrajati, ako se ne budem spricala i mazala njima svaki dan kao budala, sto trenutno radim xD


Sto se tice samog body mista meni je stvarno odlican i mislim da je nekako najidealniji za ljeto zbog te vocne i cvijetne note te sto osvjezava kozu i ostavlja je mekanom. Ja zato trenutno vise preferiram koristiti ovaj losion za tijelo, ali zato ovaj body mist koristim u svrhu parfema i mogu vam reci da je i tako stvarno odlican. Jedino mu miris malo krace potraje spram parfemu, ali to je ipak sprej za tijelo tako da je to i razumno. Sto se tice cijene proizvoda, istina je da su malo skuplji, ali ipak to je Victoria's secret, jedan od najpoznatijih brendova. A sada pitanje, da li zapravo ovi proizvodi vrijede tog novca. Po meni iskreno vrijede i stvarno su me i vise nego odusevili. Pa nisu bez razloga valjda tako poznati, zar ne? 


I eto to bi bilo to od ovog posta! Nadam se da vam se je svidjela ova recenzija. Rekla sam vam iskreno sto sve mislim jer ipak radim ove recenzije kako bi vam rekla svoje misljenje o tim proizvodima i kako bi vam savjetovala da li se isplati kupiti ih. Ja vam svakako preporucujem ovaj Temptation body mist i losion, ali takoder i Coconut Passion mistove posto imaju stvarno divan miris.

Kisses :*

Broj komentara: 26:

  1. Kod mene su skoro došli ovi proizvodi, i planiram da ih kupim. Odlična recenzija, post je super!:D

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  2. Želela bih stvarno ovaj proizvod , ali nigde ga nema.
    Pratim te , pa ako želiš uzvrati. ⬇
    Special Section

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moji su kupljeni u Mulleru, ali imas one i iz klasicne kolekcije u DM-u.

      Izbriši
  3. Odlicno si odradila ovu recenziju. Kod nas su se ovi proizvodi tek pojavili, tako da nisam jos nista od ovoga isprobala, ali nadam se da hocu :)

    myfirsttextvm.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlično si odradila rezenciju draga! :) Kod nas još uvijek nema ovih proizvoda, nadam se da će ih uskoro nabaviti! :)

    http://lifella2.blogspot.com/ pratim te, ako želiš uzvrati♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :* Stvarno? Moji su kupljeni u Mulleru, ali kod nas ih ima i u DM-u.

      Izbriši
  5. Jedva sam čekala ovu recenziju. Victoria Secret ima jako lepe proizvode. Nisam kipila nijedan proizvod, ali već dugo vreme planiram da to uradim. Recenzija je jako lepa, kao i oba proizvoda. Sigurna sam da lepo miriše.
    Novi post je na mom blogu. Reč je o pregledu prošlog meseca, i obaveštavanju o izmenama u ovom mesecu: LifeInMyStyle

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jao hvala punoo <333 Svakako probaj neki njihov proizvod jer su odlicni!

      Izbriši
  6. Divan post . Mnogo volim Victoria Secret proizvode i presretna sam kada kupim neki od njih .
    Pogledaj moj blog : http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post!
    Svrati: https://eniiway.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlična recenzija! Znači ovo pakiranje je sve *-* Predivno je! Još nisam bila u prilici vidjeti bilo što od Victoria Secreta,ali nadam se da hoću! :)

    kreativanblog.blogspot.com ❤

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlicna recenzija , odlicno odradjena .
    christinakristina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. P R E D O B R A recenzija,draga!Ja obožavam njihove proizvode i imam 2 sjaja za usne od njih. :-) Uskoro planiram kupiti neki Body Mist,mislim da su PREDOBRI. <3
    Piši još recenzija na blogu,stvarno ih super napišeš! :*

    Učlanila sam se na tvoj blog prvenstveno zbog posta,a zatim zbog dizajna bloga.Ako želiš uzvrati. :-)

    anastasjastyles.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala punoo <333
      Svakako kupi neki posto su stvarno odlicni. Ja prije nisam isprobala ni jedan njihov proizvod, ali bih voljela probati i sjajila jer znam da mnogi govore da su super. I naravno biti ce jos recenzija :*

      Izbriši
  11. Kod nas u DM-u su tek po neki došli VS proizvodi, nažalost nema Secret Temptation.
    Ali odlična si i imaš extra blog !

    http://everydayema.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši