četvrtak, 5. siječnja 2017.

Rosal Macaron lip balm & Baby Lips Balm and Blush - reivew


Hay!
Sada kada sam zavrsila sa Bozicnom serijom postova odlucila sam vam pisati neke zimske postove, ali se i malo vise posvetiti beauty postovima. Imam osjecaj da sam ih skroz izbacila sa bloga, a oni su zapravo jedno vrijeme i bili glavni postovi na mom blogu. Za danas sam vam pripremila jednu recenziju koju sam vam obecala, a u pitanju je recenzija Rosalovih novih labela Macarons i Baby lips balm and blush labela. Pa bez viseg duzenja mozemo prijeci na post!

Za pocetak bih vam zeljela pokazati pakiranja ovih labela koja su meni stvarno jako slatka. Pakiranja od Macarons labela imaju stvarno divan uzorak i bas mi je fora ideja to sto su ih napravili po bojama. Takoder da ne spominjem ambalaze koje su mi stvarno preslatke *_*  Macarons labela imaju jako slatku i lijepu ambalazu, dok Baby lips labelo ima takoder vrlo fora, ali i neobicno pakiranje. Na pocetku nisam ni pomisljala da bi ono moglo izgledati tako dok se otvori, no to cete moci vidjeti tek na doljnjim slikama.


Kako bi vam lakse recenzirala ove proizvode prvo cu vam ispricati nesto o ovim Rosalovim Macarons labelima, a nakon toga ce doci vrijeme i za ovo preslatko Baby lips labelo. U glavnom ova labela dolaze u tri boje i mirisa: vanilija, borovnica i jagoda. Mozete ih pronaci u DM drogerijama po cijeni od 24 kn, a to vam je od prilike negdje oko 3 eura. Ova labela daju usnama njezan sjaj uz slatku aromu vanilije,borovnice i jagode. Bogata formula s uljem kostica marelice i karite maslacem stiti i njeguje usne, dajuci im mekocu i vlaznost. Ono sto je jos jedna dobra stvar kod ovih labela je da nisu testirana na zivotinjama sto je oznaceno i na pakiranju! Pakiranje je dosta lagano i prakticno tako da vam lako stane u dzep ili u torbicu, a sadrzi ukupno 4,9 g. 

Moje misljenje o ovom proizvodu je da dosta dobro njeguje usne i ne ostavlja ih suhima, te preslatko pakiranje i divan miris ostavljaju jos lijepsi dojam :D


A sada kada sam vam ispricala nesto o Rosalovom novom labelu mozemo prijeci na sljedece labelo, a to je Baby Lips Balm and Blush. Kao sto i sam naziv labela kaze, on se moze koristiti kao balzam za usne ili kao rumenilo. Ja ga iskreno nisam isprobala u svrhu rumenila, ali po teksturi i boji mogu zakljuciti da i ne bi bilo bas jako vec bi dalo samo laganu i njeznu boju koja se bas i ne primjecuje puno tako da je ono sasvim uredu za skolu. Sto se tice druge svrhe, a to je balzam za usne mogu reci da je stvarno odlican. Ja iskreno da vam kazem i nisam ocekivala da ce biti ovako dobar. Osim sto ima vrlo neobicnu i zanimljivu ambalazu stvarno jako dobro njeguje i hidrira usnice i ostavlja ih vlaznima tako da od kada koristim ovaj proizvod usnice su mi rijetko kada suhe i ispucale. Sto se tice mirisa on je dosta njezan, ali ipak se osjeti taj miris breskve. Proizvod ukupno sadrzi 3,5 g i moj je u broju 01 Innocent Peach.


I eto ti bi bilo to od ovog posta! Nadam se da vam se je svidjela ova recenzija :) Za sljedeci post sam vam planirala napraviti recenziju Victoria Secret proizvoda, a nakon toga vam mogu napraviti od necega drugog tako da ako vi imate neku ideju ili zelju svakako mi pisite dolje u komentare.

Kisses :*

22 komentara:

  1. Odličan post. Stvarno sam uživala čitajući. Mislim da ću u bližoj budučnosti kupiti neki od ovih proizvoda zasigurno.

    Posjeti moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja sam isprobala samo ovaj ljubicasti, to tako dobro mirise, jos se cuje i u cijeloj prostoriji kada se otvori, ja sam prezadovoljna... :)
    Slike su ti fantasticne.

    MMara

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaa ❤❤ Slazem se, taj ljubicasti stvarno jako lijepo mirisi.

      Izbriši
  3. Nisam probala ništa od ovoga, ali me mnogo privlače ovi Rosal proizvodi. Vidjela sam ih kod mene ovdje u DM, moraću da odem da ih uzmem. Post je fenomenalan, slike su predivne! :D

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  4. Sto se tice ovih proizvoda nisam probala nijedan ,ali dugo planiram da kupim Baby Lips. Imam Baby Lips labelo, ali planiram da kupim i ovaj bakzam ili rumenilo, sta je vec.
    Novi post na mom blogu. U pitanju je saradnja: LifeInMyStyle

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga ❤ Ja sam takoder imala dosta njihovih klasicnih labela, ali ovo mi je jos bolje tako da ti preporucujem da probas!

      Izbriši
  5. Odličan post! Nijesam probala nijedan od ovih proizvoda, ali čine se jako kvalitetno! :)

    Pratim te, ako želiš uzvrati. ♥ http://lifella2.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlican post!!!
    http://mlmr16.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  7. Sve je jako slatko. Vjerojatno cu kupiti taj Macarons labelo. Odlicna recenzija. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlična recenzija. :)
    Nisam nikada probala nijedno od ovih labella , ali sigurno ću kupiti. ;)
    Pratim te , pa ako želiš uzvrati. ⬇
    Special Section

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlican post!!!Pratim te ako zelis uzvrati
    http://slsk04.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  10. Ajme kako su slatki! Ovaj od breskvice mi je baš simpa. Super post :) ❤

    Posjeti moj novi blog:
    Kalxpsia.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Ja sam ova dva labela od macaronsa probala i puno bolji mi je ovi ljubicasti :)
    Super post draga :)

    Mi smo nove blogerice i puno bi nam znacilo da nas zapratis,mi smo tebe vec :)

    sweet-girls-em.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši