ponedjeljak, 16. siječnja 2017.

Farmasi haul


Hay!
Danas je prvi dan drugog polugodista, znaci pakao se nastavlja xD Sada se opet vracam starom rasporedu pisanja sto znaci da cu malo rijede izbacivati postove. Nadam se da vam to nece smetati, ali vec sada ovaj prvi tjedan mi je pretrpan ucenjem i ispitima. Sto se tice danasnjeg posta odlucila sam vam napraviti Farmasi haul. Ove stvari sam dobila relativno nedavno tako da sam malo pricekala kako bih ih testirala, a tek onda sam odlucila pisati o njima. Ako jos niste culi za Farmasi to je kozmeticki brend koji se je nedavno pojavio u Hrvatskoj, a orginalno potjece iz Turske. Njihove proizvode takoder mozete kupiti i u Srbiji i Bosni. Sada cu vam pokazati sto sam si ja narucila, a na kraju posta cu vam dati malo vise informacija kako da i vi narucite njihove proizovde i slicno.

Prva dva proizvoda koja sam narucila su Dr.C.Tuna proizvodi za lice. Ovaj u maloj kutijici je serum za pristice od ulja cajevca. Ovaj proizvod je takoder odlican i za uplaljena podrucja i sprjecavanje isusavanje koze. Takoder odlicno tretira ujede raznih insekata umirujuci podrucje uboda. Sto se tice drugog proizovda rijec je o sapunu za ciscenje lice od cajevca koji je takoder odlican za kozu i pristice. Oba proizovda koristim svako vece i ugodno sam iznenadena. Stvarno se moze uociti razlika i svi pristici koje sam imala su mi se povukli. Stvarno sam odusevljena ovim proizvodima i svakako cu ih ponovno naruciti dok potrosim ova pakiranja.



Zatim sam narucila aceton od limuna, balzam za usne i kremu za ruke. Sto se tice acetona ima jako lijep miris i nije uopce los. Nemam relativno nista lose za reci o njemu. Takoder nemam nikave kritike ni za ovu kremu. Narucila sam ju cisto zato sto je bila jako jeftina, a opet u zadnje vrijeme su mi ruke jako suhe, a ja nemam ni jednu kremu za ruke tako da mi je opet posluzila u tu svrhu. Krema je od arganovog ulja i ima lijep i lagan miris. Posljednja stvar koju sam narucila je ovaj balzam za usne  koji je od shea maslaca i jojobe. Takoder sadrzi i vitamin A I E. Balzam pusta laganu rozu boju, ali iznenadujuce dobro hidrira usne i sve u svemu mi se jako svida. Drugi put definitivno moram isprobati jos neke njihove prozivode za usta.


I eto to bi bilo to od ovog posta! Nadam se da vam se je svidio. Ako vas zanima kako i vi mozete naruciti neke Farmasi proizovde sada cu vam to objasniti. Znaci u svakoj drzavi oni imaju svoje "predstavnike" koji rade za njih i oni narucuju za vise osoba pa im kasnije to salju. U glavnom to funkcionira nesto slicno kao Avon, ali mislim da tamo mozete i sami narucivati ako ste uclanjeni. Ja sam sve ovo narucila preko svoje mame posto ona radi za njih tako da se i nisam trebala nesto previse brinuti xD Ako bilo tko od vas zeli naruciti nesto slobodno mi se javite na mail pa cu vam reci gdje da posaljete svoju narudzbu ili je mozete i meni poslati pa cu je ja prosljediti i dok dode cemo se dogovoriti oko slanja i ostalih sitnica. Takoder ako ste stariji od 18 godina se mozete i vi prikljuciti i raditi za njih. Tako da eto ako imate neka pitanja slobodno se javite ;)

Moj mail: beimaginative139@gmail.com
Farmasi: ovdje

Broj komentara: 12:

  1. farmasi je dosao i u hrvatsku, dobila sam katalog, ali me nije nista pretjerano zainteresiralo, nadam se da ce te ove stvarcice dobro sluziti

    Maggie's Blog

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :* Pa sada na kraju prvog mjeseca izlazi novi katalog pa si mozda tamo pronades nesto. Sigurno ce imati neke popuste.

      Izbriši
  2. -Svi proizvodi su sjajni!Veoma lepo izgledaju!Definitivno ću probati neki od ovih proizvoda!♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Wow! Odličan post draga! Jako volim farmasi i stvarno su odlični, nisam ih još isprobala, ali većinom se svi slažu sa tim mišljenjem *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja sam sebi naručila masku za lice, kremu za ruke i tuš i odlično je. U BIH je zastupljen već duži period i imaju baš kvalitetne proizvode 😊😙

    everydayema.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post, uživala sam čitajući ❤
    https://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  6. Nisam probala niti jedan od ovih proizvoda ali se nadam da hoću. Kod mene ima farmasi i imam dosta stvari od njih tako da mogu slobodno reći da su super. Divan post:D

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši