srijeda, 18. siječnja 2017.

Curtainhomesale


Hay!
Za danasnji post vam imam jednu suradnju sa stranicom Curtainhomesale. Prvo mi je bilo malo cudno dok sam dobila njihov e-mail, posto na mom blogu mozete pronaci pretezno fashion i beauty sadrzaj, ali sam na kraju ipak odlucila prihvatiti njihovu ponudu. Od kada sam dobila novu sobu jos uvijek si nisam kupila zavjese i to mi mama stalno komentira, ali ih ja jednostavno nisam ni trazila, a iskreno nije mi se ni dalo xD Ovo mi se je ucinila kao savrsena prilika da konacno i moje prozore okiti jedan lijepi par zavjesa koji cekaju vec godinu dana. Znaci u ovom postu cu vam samo malo predstaviti njihovu stranicu i proizvode. Jos nisam narucila zavjese tako da ne znam kakve su kvalitete, ali sam zato razgledala njihovu stranicu i sve kategorije i pronasla stvarno mnogo divnih i lijepih zavjesa. Na stranici imaju razne kategorije i stilove zavjesa. Njihova kategorija je "Butterfly curtains" tako da cu vam sada pokazati nekoliko slika proizovoda iz te kategorije koji mi se svidaju.

CURTAINHOMESALE - HERE
Brand: curtainhomesale
Butterfly curtains - HERE

Beautiful Lines and Butterfly Printing Lace Floral Curtains - HERE
Decorative Purple And Beige Linen/Cotton Blend Living Room Curtains - HERE

Eto to bi bio samo primjer stvari koje imaju. Sada za kraj cu vam staviti jos nekoliko slika iz ostalih kategorija cisto da vidite da zapravo i imaju velik i lijep izbor. Ja sam ovdje izdvojila cetiri razlicitih zavjesa kako bi dala neki primjer za svakoga. Ako zelite viditi malo vise svakako posjetite stranicu.


Eco-friendly Blackout Navy Star Printing kids room curtains -HERE
Gray Jacquard Polyester Nice Designer Curtains Pictures -HERE



Fall Feeling Leaf  Dark Color Sheer and window art curtains -HERE
Elegant Cotton White and Gray Kids Curtains with Polka Dot Pattern - HERE

I eto to bi bilo to od ovog posta! Bio je malo drugaciji i sigurno nesto potpuno novo na mom blogu, ali nadam se da vam se je svidio. Ja sam listajuci po stranici nasla stvarno jako lijepe zavjese i biti ce mi se jako tesko odluciti koje cu odabrati, ali dok ih narucim i dok mi stignu vam mogu napraviti my room tour kako biste imali priliku vidjeti moju sobu, a opet i te zavjese :) Ako vam se svida ideja napisite mi u komentare, ali ako vi imate neku drugu ideju ili zelju svakako recite.

Coupon:$5 Code: 2016CHRISTMAS

Gmail: beimaginative139@gmail.com
Instagram: bimaginative

Broj komentara: 6:

  1. Joj. Zavesice su jako slatke. Razmislicu o porudžbini za moju sobu. Jako mi se svidjaju. Pogotovo ove koje si nam ti pokazala. Posetila sam sajt i pronašla stvarno jako lepe zavese. Predivno izgledaju još nešto. Lepo je što si unela malo drugačiji post, drugačijii od fashion i beaty, za promenu. Pratim te i bilo bi mi jako drago kada bi posetila moj blog, i ako ti se svidi komentarisala, ili se učlanila: laAdda

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti <333 Jako mi je drago da ti se je svidio post.

      Izbriši
  2. Predivne zavjese draga, sjajan izbor. :)

    http://lifella2.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Veoma mi se dopada ovaj post, kao i sajt. Planiram ove godine da preuredim sobu totalno, da sve promijenim u njoj, tako da mislim da će mi ovaj sajt dobro dođi. Zavjese su preslatke. Post je super, čestitam na saradnji!:D

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši