petak, 20. siječnja 2017.

40 random facts about me


Hay!
Za danasnji post sam vam odlucila pisati neke random cinjenice o meni posto imam osjecaj da vam u ovih godinu dana i nisam rekla previse o sebi. Takoder prolazim kroz neku kreativnu blokadu tako da mislim da je ovo jedna skroz tipicna tema za to razdoblje, ali opet se nikada nije pojavljivala na mom blogu tako da se nadam da ce vam biti interesantno. Kako je bila otkazana skola zbog loseg vremena imala sam vise slobodnog vremena i napisala sam vam nekoliko postova tako da samo ovaj tjedan ih mozete ocekivati malo vise ;) A sada krenimo na danasnju temu, a to je 40 random facts about me!

1.Obozavam gledati filmove i svaki vikend moram napraviti barem jedan mali filmski maraton
2. Omiljeni zarn filmova mi je definitivno komedija
3.Perfekcionista sam
4.Tesko mi je priznati kada sam u krivu
5.Obozavam Starbucks kavu xD
6. Obozavam fotografirati i u buducnost se zelim baviti fotografijom
7.Omiljena serija mi je PLL
8. Na svakom selfiju moram napraviti duck face iako sam svjesna da  tako izgledam kao kreten xD
9.Odlicna sam ucenica iako strasno mrzim skolu
10. Moja cudna navika je da uvijek gledam koliko je ostalo dana do kraja skole
11. Omiljeno godisnje doba mi je definitivno ljeto
12. Imam zelene oci
13. Da mogu promjeniti nesto na sebi to bi sigurno bile obrve
14. Obozavam jesti lazanje i musaku *_*
15.Inace ne volim bas puno vrsta mesa i najcesce jedem samo piletinu i puretinu
16.Visoka sam 170 cm, iako sam uvijek htjela biti niska
17. Imam veliki razmak izmedu prva dva zuba (Kao Melanie Martinez xD)
18. Jako volim slusati pjesme od Zare Larsson i Melanie Martinez
19.Omiljeni odjevni predmeti su mi definitivno high waisted hlace, crop top majice i kardigani
20. Omiljena trgovina mi je New yorker
21. Jako bih htjela posjetiti London i New York
22. Najdraza boja mi je morsko plava
23. Jako velika zelja mi je da napravim morsko plave pramenove ili plavi ombre *_*
24. Uvijek moram dokazati da sam ja u pravu (sto naravno i jesam xD)
25. Jako volim informatiku i sve vezano uz kompjuter, dizajn i slicno
26. Ne znam bas lagati i to mi se odmah vidi na licu
27. Jako volim zivotinje i imam dva psica :)
28. Obozavam putovati i imam listu mjesta koja zelim posjetiti
29. Ne volim bas sportove i nikad nisam gledala nikakvu utakmicu, don't judge
30. Jako bih htjela upoznati neke bloggerice
31. Jako se bojim stonoga i buba
32. Nikako ne volim jesti ribu
33.Mrzim kada me ljudi zovu Carla iako znaju da se to cita Karla
34.U skoro svakoj poruci koristim emoji koji place od smijeha
35. Ljevak sam
36. Omiljena drustvena mreza mi je instagram
37. Vrlo sam odgovorna osoba 😂
38.Omiljene grickalice su mi kokice
39. Music is LIFEE

40.Jako mi puno znaci vasa podrska i volim vas sve!!!

I eto to bi bilo to od ovog posta! Nadam se da vam se je svidio i da ste me jos bolje upoznali kroz ove cinjenice. Prije samog kraja sam vas htjela pitati ako ima ikoga zaenteresiranog za collab post ili slicno. Vec jako dugo nisam suradivala sa drugim bloggericama i jako mi je zao zbog toga posto zelim upoznati sto vise vas, ali u zadnje vrijeme sam i sama imala neku kreativnu blokadu tako da sam pisala neke malo manje kreativne postove. U glavnom ako netko zeli da radimo colllab svakako mi posaljite poruku na gmail ili mozete cak i na instgram direct.

Mail: beimaginative139@gmail.com
Instagram: bimaginative

Broj komentara: 25:

  1. Odlican post!

    http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. Drago mi je da sam te malo bolje upoznala kroz ovaj post koji je odličan:D

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  3. Znači ekstraa!
    http://eniiway.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Jao,i ja se bojim stonoga i buba,fuj!Dosta smo slične,haha. <3

    http://patheticblonde.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. Ekstraa!
    Amazing post!
    I follow you,
    Please, follow me back :)
    My blog(Click)♥

    OdgovoriIzbriši
  6. -Predobar post!Dosta smo slicne!Divno si nam se predstavila preko ovog precool taga!Takodje volim zivotinje!♥


    https://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  7. Predobar post. Jako mi se svidja

    adafashioncorner1.blogspot.com pratim te pa uzvrati

    OdgovoriIzbriši
  8. Karla draga, jako zanimljiv post. Uživala sam čitajući. Obožavam tvoj blog tako da mi je drago da sam saznala nešto novo o jednoj od svojih omiljenih blogerki <3

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  9. Eh sad. Mislim da sam upravo pronašla bliznakinju, ali ozbiljno ! Mnogo smo slične ! Takođe sam visoka, malo više od 170 cm i oduvek bih se divila nižim devojkama od sebe. Odlična sam učenica a doslovno prezirem školu. Perfekcionista sam i to teške vrste. Vidiš ? Divno, draga moja. Ne brini se ti ništa, ni najmanji nedostatak inspiracije se ovde nije primetio :)

    alijindnevnik.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha hvala ti :* Drago mi je da ima netko tko mi je toliko slican <333

      Izbriši
  10. great facts :) thanks for sharing!

    do you want to follow each other on gfc? if yes, let me know on my blog and i will follow you back. :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Super post. U nekim stvarima su vrlo slične, ali u nekima ni blizu. :)

    http://itsnina23.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  12. Veoma lepo slike mi se dopadaju pratim te ako hoćeš uzvrati

    adafashioncorner1.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Veoma smo slične haha.Iste smo visine,iste su nam oči,obožavamo leto i ne volimo sport.Da ne nabrajam ali slične smo kada je skoro pa sve upitanju.Odličan post,jako mi se dopada tvoj blog.

    Ako želiš poseti moj blog:
    http://littlebeautydreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  14. Super post drag. Jako mi se svidjaju cinjenice o tebi. Moje cijenice su slicne, medjutim ne bas sve.

    justindream004.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši