petak, 16. prosinca 2016.

Vlog #1 - Advent u Budimpesti #3


I evo mene konacno!!! Znam da nisam pisala sada ove dane, ali kao sto sam vam vec brdo puta rekla bila sam u Budimpesti u Madarskoj na adventu i stvarno sam se divno provela *_* Budimpesta je stvarno jako divan grad i vjerujte mi da cete se i vi lako zaljubiti u njihove divne mostove, gradevine i bozicne ukrase koji krase cijeli grad. Ja sam vam odlucila raditi vlogove po danima tako da vas ceka ukupno 4 vlog posta :) U svakom cu vam napisati sto smo sve radili i vidjeli, a onda cu vam i pokazati slike! Ovaj put su slike malo losije zato jer sam sve slikala sa mobitelom, ali se svejedno nadam da ce vam se svidjeti i da cete i vi barem djelomicno vidjeti i dozivjeti kroz njih ono sto sam ja. Za pocetak bi vam htjela ispricati nesto o Budimpsti sto sam zapamtila :D

Znaci ako niste znali Budimpesta je glavni grad Madarske. Ima preko 1,7 milijuna stanovnika, iako je prije imala i vise od 2,5 milijuna stanovnika. Postala je jedinstveni grad 1873. god spajanjem  Budima Starog Budima na desnoj obali Dunava s Pestom na lijevoj (istocnoj) obali. Ta dva dijela grada su povezana divnim mostovima kojih je ukupno devet. Mene je najvise zadivio Lancani most (Chain bridge) i Most Slobode (Liberty bridge).
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Prvi dan u Budimpesti smo proveli razgledavajuci Pestanski dio i takoder smo se popeli na Citadellu koja nam pruza predivan pogled na cijelu Budimpestu i mostove. U nastavku cete moci vidjeti neke slike koje sam tamo uslikala :D






Zatim smo otisli na Pestansku stranu i posjetili smo natkrivenu trznicu koja je stvarno jako lijepo uredena. Puna je raznih bozicnih ukrasa i svijetla, a takoder tamo se mogu kupiti i razni suveniri i hrana. Ova trznica je vrlo poznata zato sto je to najstarija i jedan od vecih natkrivenih trznica.





Ostatak dana smo proveli razgledavajuci glavnu i najpoznatiju ulicu u Budimpesti, a to je ulica Vaci.
Tamo je takoder i odrzan bozicni sajam koji smo obisli i mene je bas zadivio. Svi standovi su jako lijepo uredeni kao i sva okolina. Ne znam kako da vam sve to opisem rijecima tako da bolje da pogledate slike i uvjerite se i sami kako je divno *_*











I eto to bi bilo to od ovog posta! Nadam se da vam se je svidio skupa sa slikama :) Ovaj tjedan sam vam planirala izbaciti i sve ostale vlogove iz Budimpeste tako da mozete ocekivati jos postova iz ove bozicne serije. Takoder nam je ostao samo jos jedan tjedan skole sto znaci da cu vam sada na praznicima pisati dosta cesce i vec sam pripremila dosta zimskih i novogodisnjih postova!

Kisses :*

Broj komentara: 8:

  1. Woow! Fotke su predivne, stvarno su super i nadam se da si se lijepo provela *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - THIS IS MY LIFE

    OdgovoriIzbriši
  2. Aa divan post, fotke su odlične, sigurno je bilo divno. Bila sam puno puta u Mađarskoj, ali nikad u Budimpešti tako da definitivno i to moram posjetiti!♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :* Ako ti se pruzi prilika svakao posjeti Budimpestu jer je meni ostavila divan utisak!

      Izbriši
  3. Odličan post!
    Svrati: https://eniiway.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši