srijeda, 21. prosinca 2016.

Vlog #3 - Tropicarium i Szentendre #5


Hay!
Za danas sam vam pripremila posljednji vlog iz Budimpeste. Trebalo ih je ukupno biti cetiri, ali sam ja odlucila spojiti vlog iz Tropicariuma i grada Szentendre kako bi vam stigla objaviti jos neke postove do Bozica :D  Ali se svejedno nadam da ce vam se svidjeti post skupa sa slikama!

Sljedeci dan smo se rano ustali i krenuli svi zajedno sa busom prema shopping centru Campona gdje se ujedno nalazi i njihov poznati Tropicarium. Tamo smo vidjeli gomilu akvarija sa raznim vrstama riba. Takoder smo imali priliku prosetati  kroz jedan tunel dok smo za to vrijeme bili okruzeni raznim vrstama riba i morskih zivotinja, ukljucujuci i morske pse. Jos smo imali priliku vidjeli i neke zivotinje i kukce, a sve cete to bolje moci vidjeti na sljedecim slikama!























Poslije Tropicariuma smo imali slobodno vrijeme za malo prosetati po shopping centru i kupiti si poneku stvarcicu ;) Popodne smo se uputili prema jednom gradicu koji se zove Szentendre ili kako bi mi rekli Senandrija. 

Taj grad se nalazi u Pestanskoj zupaniji u sredisnjoj Madarskoj i upravo je on sjediste senandrijskoj kotara. Grad je udaljen nekoliko kilometara sjeverno od Budimpeste, na zapadnoj obali Dunava. U Senandriji smo ostali nekoliko sati i tamo smo takoder imali ogranizirani rucak odmah pored obale Dunava sto je bilo stvarno lijepo :) Kasnije smo prosetali po gradu i razgledali sve njihove gradevine i naravno Bozicni sajam gdje smo probali njihove kolace xD













I eto to bi bilo to od ovog posta! Nadam se da su vam se svidjeli vlogovi iz Budimpeste posto sam se ja jako lijepo provela i htjela sam podjeliti sa vama sve dozivljaje i fotkice tako da se nadam da sam vam sve dobro prezentirala i da cete ako vam se ikada primi prilika otici u ovaj divan grad :D Mi vec polako imamo planove gdje cemo sljedeci put putovati tako da mi sada recite, da li ste za jos vlogova?? xD

Kisses :*


Broj komentara: 8: