ponedjeljak, 19. prosinca 2016.

Vlog #2 - Advent u Budimpesti #4




Hay!
 Za danas sam vam pripremila drugi dio vloga iz Budimpeste tj. drugi dan. Drugi dan smo radili puno vise stvari tako da vas ceka dosta vise slike nego u predhodnom postu. Tako da cemo uskoro krenuti na post i slike da ne bi trajao previse, ali vas prvo moram nesto pitati. Nisam bila sigurna dali da vam objavim i vlog iz Zagreba posto smo takoder posjetili i pogledali kakav je tamo advent. Nemam bas mnogo slika i toga za ispricati posto smo bili po danu pa ugodaj i nije tako lijep kao sto je navecer, ali ako zelite cu vam napraviti jedan mali post da vidite te slike :) A sada prijedimo mi na drugi dan u Budimpesti, ujedno i moj najdrazi!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sljedeci dan smo isli na Budimsku stranu i tamo smo posjetili Ribarsku utvrdu ili Fisherman's Bastion. Po meni je to bila jedna od najljepsih stvari koje smo posjetili u Budimpesti. U toj tvrdavi se nalaze razne, predivne gradevine koje su okruzene zidinama. Tvrdava takoder pruza divan pogled na grad i na moj najdrazi most - Lancani most. Na sljedecim slikama cete moci vidjeti veliki dio Ribarske utvrde i njezinih divnih gradevina!

















Poslije Ribarske utvrde smo posjetili jednu elitnu ulicu u Budimpesti koja se zove Andrassy ulica. Takoder smo otisli i do trga heroja, a kasnije smo prosetali setnicom kroz park. A sve to cete bolje moci vidjeti na sljedecim slikama :)

Trg heroja
Trg heroja




Most koji je izgradio Gustave Eiffel
Nakon te kratke setnje smo stali pogledati neke vaznije gradevine u Budimpesti. Jedna od najljepsih i najvecih gradevina je parlament u Budimpesti. Meni je on doista divan i stvarno mi je jako krivo sto ga nisam imala u prilici uslikati cijeloga, ali je stvarno ogroman tako da ne znam bili to i bilo moguce xD U svakom slucaju mozete ga pogledati na interentu i sigurna sam da cete svi ostati bez rijeci!

Parlament : OVDJE




Nakon razgledavanja smo dosli do obale Dunava i ukrcali se na brod. Vozili smo se po Dunavu i imali priliku vidjeti Budimpesu po noci, kada je najdivnija. Sve gradevine su osvjetljene i zbilja su divnan prizor. Ja na zalost nisam uspjela nista slikati posto je bilo jako puno ljudi vani i sve slike su mi bile mutne :( Na zalost to iskustvo necu moci podjeliti sa vama, ali svakako pogledajte slike na internetu jer su predivne *_*

Pogledajte slike: OVDJE


I eto to bi bilo to od ovog posta! Ovaj vlog je bio malo duzi i stavila sam vam vise slike tako da se nadam da vam se je svidio. Ove dane ce vam izaci i ostali vlogovi tako da se svakako pripremite na mnogo fotografija i teksta xD I svakako mi napisite u komentare ako vi imate neke zelje ili ideje! Ja sam isplanirala sve postove do Bozica, ali zelim raditi i neke Novogodisnje postove kako bi se moglo naci za svakoga ponesto :)


Kisses :*

Broj komentara: 10:

  1. Odličan post!
    Svrati: https://eniiway.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. Divan post, kao i slike. Samo naprijed!♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelepe fotografije carobnog grada. Lepo je sto si ovo podelila sa nama.

    http://curvyandfabulousgirl.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Wow. Nisam znala da je Budimpesta tako lep grad. Slicice su predivne. Jedva cekam ostale delove.

    LifeInMyStyle | Winter style | Decorate your room

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala <3333 Jako mi je drago da ti se svida :)

      Izbriši
  5. Odlican post!
    Pratim te ako zelis uzvrati: http://mlmr16.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši