srijeda, 7. prosinca 2016.

The Christmas tag #2


Hay! Za danas sam vam pripremila drugi post u nizu Bozicne serije postova. Odlucila sam se napraviti The Christmas tag, a sljedeci tjedan dok se vratim iz Madarske cu vam raditi Bozicne vlogove sa adventa u Budimpesti. Nadam se da ce vam se svidjeti ti postovi posto mi vecina vas govori da vam se svidaju moji vlogovi :D

A sada mozemo prijeci na pitanja:

1.Tvoj omiljeni Bozicni film?
Uff..dosta tesko pitanje posto imam stvarno dosta dragih Bozicnih filmova, ali ako se vec moram odluciti onda ce to biti Sam u kuci :) Takoder moj prosli post su bili moji omiljeni Bozicni filmovi, tako da ako zelite jos neke prijedloge svakako pogledajte taj post!

2.Dali si ikada imala "bijeli" Bozic?
Zapravo se ne sjecam :( Mislim da jesam mozda dok sam bila jako mala posto ovdje kod nas u primorskom kraju bas i ne pada cesto snijeg. Samo nekoliko puta mi se je dogodilo da sam se probudila i vidjela da je vani sve bijelo.Jedino znam da je jedne godine bilo snijega za Novu godinu :)

3.Gdje obicno provodis praznike?
Prazike uvijek provodim kod kuce, ali zapravo ni ne bih htjela da budem negdje drugdje posto dok sa kod kuce sam uvijek sa obitelji i prijateljima i jako se lijepo provodim!

4.Koja je tvoja omiljena Bozicna pjesma?
Hmm... mozda All I want for Christmas is you ili Last Christmas :D

5.Koja je tvoja Bozicna tradicija?
Pa i nemam neku posebnu tradiciju, ali svake godine moram gledati Sam u kuci, jer kakav je to Bozic bez tog filma??? 

6. Dali si ikada otvarala poklone u ponoc?
Da, jednom sam to napravila i onda mi je kasnije bilo zao jer nije bilo one tradicije da idem u kuhinju, pogledam po drvce i otvorim svoje poklone uz dorucak.

7.Kakvo je tvoje Bozicno drvce?
Pa sve do prosle godine smo imali jedan veliki zeleni bor, ali posto je vec dosta star kupili smo jedan manji koji je od prilike moje visine i bijele boje. Prvo ga nikako nisam mogla prihvatiti, jer kakav je to bijeli bor?? hahah, ali sada mi se zapravo bas svida jer me asocira na snijeg :D

8.Omiljeni Bozicni slatkis/poslastica?
Ne znam, mozda mamin kolac od sira ili bakina madarica. Svake godine pecu te kolace tako da ih nekako i najvise volim.

9.Koje mjesto zelis posjetiti za vrijeme praznika?
Moja najveca zelja je bila da posjetim Bec ove godine za advent, ali su se planovi malo promjenili i sada idemo u Budimpestu, ali ne sumljam da mi se nece svidjeti tamo (pogotovo zato sto imaju Sarbuck xD)

10.Koji je najbolji Bozicni poklon koji si dobila?
Uhh.. pa ne sjecam se bas, ali pred koju godinu sam bila dobila mobitel koji sam stvarno obozavala i imala dosta dugo tako da je odgovor mozda taj mobitel!

11.Dali vise volis davati ili dobivati poklone?
Iskreno,stvarno ne znam. Normalno da volim dobivati poklone, ali takoder volim i poklanjati drugima nesto i uvijek me jako zanima njihova reakicja na to xD 

12.Sto cini praznike posebne za tebe?
To sto nema skole xD Hahaha zezam se (iako nije ni to lose), ali najvise volim to sto provodim vrijeme sa obitelji, putujem, gledam blagdanske filmove i sve u svemu se lijepo provodim!

13.Kada si doznala da ti poklone zapravo davaju roditelji, a ne Djed Mraz?
Ne sjecam se, ali mislim da sam bila manja posto mi uopce nije poznata ta scena xD

Nominiram:
Sve koji zele napraviti ovaj tag! Ako ga napravite obavezno mi javite ;)

I eto to bi bilo to od ovog posta! Nadam se da vam se je svidio ovaj tag i moji odogovori :) Eto kao sto sam vam vec rekla, ovaj tjedan nece vise biti postova, ali zato dok se vratim vas cekaju vlogovi sa adventa iz Budimpeste!! Ja iskreno jedva cekam i jos vam samo mogu reci da cu natrpati instagram raznim slikama i takoder cu objavljivati slike i videe za snapchatu tako da me svakako zapratite ako vas zanima! Kisses :*


Instagram: bimaginative
Snapchat: imaginative139

Broj komentara: 16:

  1. Tag je veoma lep, a odgovori su mnogo zanimvljivi. Lepo se provedi u Mađarskoj. Jedva čekam vlogove...

    LifeInMyStyle | New year posts! + Q&A

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post! Tag je super i jako mi se sviđaju tvoji odgovori i jedva čekam vlog *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - This is my life

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post!
    Svrati ; https://eniiway.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Carla draga, jako zanimljiv post, ne volim ovakve tag postove ali ovaj mi je bio jako zaninljiv te sam uzivala citajuci.
    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  5. Super odgovori!I ja sam pre neki dan radila Christmas tag.

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post! Tvoji odgovori su jako zanimljivi!♥
    http://marijasworldblogaddres.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  7. Tag je baš zanimljiv...I ja sam ga uradila na mom blogu.

    http://saplaneteperlica.blogspot.rs
    http://saplaneteperlica.blogspot.rs/2016/12/the-christmas-tag.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ;) Svakako cu baciti oko i na tvoj post!

      Izbriši
  8. Aaaa kako dobar Tag, ja ne verujem. Uradicu ga i ja, samo ako budem imala dovoljno vremena. Ah, Bec je divan. Steta sto ga neces ove godine posetiti, ali verujem da hoces uskoro. Inace, odlican post.♥

    Na mom blogu je novi post #Devojka razmislja, pa pogledaj. :)
    worldarounyo.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši