subota, 31. prosinca 2016.

Oprostajno pismo 2016. godini


Draga 2016. godino,
tvojim pocetkom sam mislila da se nista nece popraviti i da ce sve biti lose kao i prosle godine kada sam dozivjela neke od najgorih trenutaka mojega zivota. No iskreno mogu ti reci da sam bila u krivu. Ova godina je bila totalna suprotnost od toga i jedna od najzabavnijih i najljepsih godina moga zivota. Osim odlicnog uspjeha u skoli imala sam skroz nezaboravno ljeto. Svakodnevna druzenja i kupanja sa prijateljicama te nase nezaboravne avanture xD Vecernje setnje uz more, nocna kupanja, trcanje po gradu sa ruksacima na ledima i provodenje vremena u parku ce mi definitivno jako nedostajati, ali se nadam da cemo ove godine obnoviti sve nase avanture i imati jos bolje i nezaboravnije ljeto! Ako se to ne dogodi barem ce nam sve te divne fotografije i pjesme uvijek biti tu da nas podsjecaju na te krasne trenutke. Ove godine osim divnih trenutaka i lijepog provoda sa prijateljima, ja sam se konacno otvorila i pokazala drugima tko sam zapravo ja. Zasto bi im ja bila meta zezanja i ismijavanja ako i ja imam svoj stav i svoja prava i zato sam odlucila po prvi put skinuti tu masku sa lica. Jako je lijep osjecaj konacno biti ono sto jesam i osjecaj kada mozes raditi sto god hoces, iako cete drugi jos uvijek zezati zbog toga, konacno po prvi put u zivotu zacepiti cu usi i necu ih slusati jer znam da nisu u pravu. Ja znam bolje sebe nego itko drugi da bi mi govorio kakva sam ja tako da se necu obazirati na njihove komentare. Necu dopustiti nikome da me povrijedi jer sam bila i vise nego povrijedena gomilu puta. Takoder si me naucila cijeniti male stvari i uzivati u malim trenutcima. Pokazala si mi da je sve moguce, ali se do tog cilja treba boriti i proci kroz mnogo toga. Jedino sto je bitno je ne odustajati, jer upamtite sve je moguce samo morate vjerovati u to. Meni je to bilo jako tesko, ali sam shvatila da ako ne vjerujem u sebe nikada necu moci ostvariti svoje ciljeve. Naucila si me kako se zauzeti za sebe i biti snazna. Takoder, bila si vrhunac mog uspjeha pisanja na blogu i nisi mi dozvolila da odustanem iako sam  nekada to i pozeljela. Jako mi je drago da mi to nisi dozvolila jer me pisanje definitivno ispunjuje i pokazuje onu pravu mene. Sve u svemu, dosta si me promjenila i moj pogled na svijet i zivot, ali tu negdje ce jos uvijek biti ona stara ja koja ce mi govoriti kako da vise ne cinim iste i stare greske i kako da pokazem ljudima ono sto ja jesam jer jednom sam se oko toga zeznula i trebalo mi je dugo vremena da se konacno zauzmem za sebe tako da ne zelim  da mi se to opet dogodi.

Zbogom 2016. godino! 
Hvala ti na svim ovim trenutcima, definitivno cu ih jos dugo pamititi :)

Tvoja, Carla
................

Zelim vam svima sretnu Novu godinu i divan provod :)

Broj komentara: 12:

  1. Zbogom 2016. godino! Srećna Nova godina i tebi, sve najlepše ti želim, neka ti se sve želje ostvare, da budeš najbolja, najlepša, najpozitivnija, najuspešnija, naj, naj, naj....


    bbookslover.blogspot.com Počela sam da kuckam na novom blogu, o knjigama. Ako te intresuje, pogledaj i učlani se :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ajme, predivno! Stvarno svaka ti čast što si napisala ovako predivno pismo. I tebi sretna nova 2017. godina, želim ti sve najbolje i puno uspjeha u bloganju♥
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post: petra-s-life-blog.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Stvarno divan oprostaj od stare godine. Zelim ti da ti ova 2017. bude jos bolja i uspjesnija :)❤

    MMara moj blog

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivan post, draga moja! Jako simpaticno napisan, uzivala sam citajuci. Srecna Nova godina ❤

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivan tekst! Ja sam, iskreno, jedva dočekala da završi 2016., da okrenem novi list za koji se nadam da će biti puno bolji od prethodnog. LET'S MAKE THIS YEAR EPIC!

    Novi post:http://redheads-diary.blogspot.hr/2017/01/whats-in-my-hospital-makeup-bag-3.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno :* Ja sam se isto tome veselila, ali opet mi je bilo tesko pustiti sve te uspomene i dozivljaje.

      Izbriši