utorak, 27. prosinca 2016.

Nastydress - haul and review


Hay!
Za danasnji post sam vam pripremila jedan mali haul sa stranice Nastydress. Vecina ovih stvari koje sam narucila su nekako u Bozicnom stilu tako da mislim da ce se ovaj post odlicno uklopiti u nasu Bozicnu seriju postova kojoj se uskoro nazalost i  blizi kraju. Ove dane sam vam jos planirala objaviti nekoliko Novogodisnjih postova i onda nastaviti sa zimskim postovima i onima koje obicno objavljujem. A sada da vise ne duzimo mozemo prijeci na stvari koje sam narucila sa stranice Nastydress!

Prva stvar koju sam narucila je ova majica sa natpisom "Merry Christmas ya filthy animal." Ovu majicu sam vec jakoo dugo htjela i kada sam je ugledala na stranici znala sam da ju moram imati. Jako mi se svida sam stil i kvaliteta ove majice. Na slici bas i ne mozete vidjeti dobro, ali inace na lijevom ramenu rukav malo visi i to mi se bas svida. Takoder majica je jako topla i nije lose kvalitete tako da vam iskreno i nemam za reci neke zamjerke. Meni se jako svida natpis koji je iz filma Sam u kuci, ali mislim da ste to vec i znali jer nema osobe koja nije gledala taj film xD Ovu majicu sam nosila sada svaki dan od kako su poceli praznici i mislim da bas donosi nekakav praznicni i Bozicni duh i sve u svemu meni se jako svida. 

Osim ove majice sam si narucila jos i dvije Bozicne choker ogrlice (logicno xD). Jedna je ista kao i ona koju sam narucila sa Dresslily stranice samo sto ima privjesak od Bozicnog vjencica. Druga ogrlica je malo drugacija, ali je meni takoder bas fora i lijepa :D Razdjeljena je na dva dijela tako da dok se stavi na vrat izgleda drugacije, ali takoder jako lijepo. Naravno da ne zaboravim spomenuti ovaj slatki privjesak na Bozicnu jelku koji ju cini jos ljepsom!


I posljednja stvar koju sam narucila nije u Bozicnom stilu, ali se meni svejedno jako svida. Rijec je o ovoj crop top majici sa natpisom "I speak fluent sarcasm". Meni se ova majica jako svida i skroz je u mom stilu. Ona takoder ima i kapuljacu tako da me podsjeca na neku hoodie majicu, ali je jedino materijal od kojeg je napravljena dosta tanak. Sve ostalo mi se svida jedino sam ocekivala da ce materijal biti malo deblji kako je prikazano na slici, no ova majica je dosta tanka i nije bas za zimu. Bez obzira na to meni se ova majica jako svida i sigurna sam da cete je moci vidjeti i u nekim mojim outfit postovima posto se vrlo jednostavno kombinira i pase uz mnogo toga!



 Pogledajte ili narucite :
Christmas tree choker - OVDJE/HERE
Christmas bowknot wreath choker - OVDJE/HERE
Asymmetric neckline Christmas sweatshirt - OVDJE/HERE
Letter print cropped hoodie - OVDJE/HERE

Nastydress - OVDJE/HERE
Mnogo bi mi znacilo da kliknete na neki od ovih linkova ;)

I eto to bi bilo to od ovog posta! Nadam se da vam se je svidio ovaj haul i stvari koje sam si narucila. Sada vam pokusavam stisnuti sve postove koje sam planirala napisati i objaviti tako da ih mozete ocekivati dosta cesto preko praznika. Do Nove godine vas ocekuje jos nekoliko Novogodisnjih postova, a onda nakon toga se malo zelim vise posvetiti beauty i fashion postovima tako da se nadam da ce vam se svidjeti te male promjene na blogu posto sam ja vec isplanirala vecinu tema i postova koje mozete vrlo brzo ocekviati ;)

Broj komentara: 14:

  1. Jako zanimljiv post. Uzivala sam čitajući.

    Posjeti moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. Sve mi se iskreno svida, ne znams to bih izdvojila. Kliknula sam na linkove :)

    MMara moj blog

    OdgovoriIzbriši
  3. Sve stvari su super :D <3 bas mi se svidja natpis na crvenoj majici

    www.infashionchains.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :D Meni se bas zbog toga i svida tako jako xD

      Izbriši
  4. Stvari su mi predivne, sve mi se sviđaju. Odličan post!♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  5. Woow! Naručila si stvarno prekrasne stvari :*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - THIS IS MY LIFE

    OdgovoriIzbriši
  6. Divnee stvarii! Prvi džemper je presladak i baš je fora natpis, iz filma Sam u kući, naravno. :D♥

    My little corner

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlične stari, lijepo si izabrala. Obožavam njihovu stranicu :)


    beautyakworld.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši