nedjelja, 4. prosinca 2016.

Moji omiljeni bozicni filmovi #1


Hayy :D Sa danasnjim postom bih htjela sluzbeno zapoceti bozicnu i novogodisnju seriju postova!!! Za danas sam vam odluciti pokazati i preporuciti neke moje omiljene bozicne filmove. Naravno ako vi znate neke druge dobre filmove svakako mi ih napisite u komentare posto planiram napraviti filmski maraton i dobro bi mi dosli i neki vasi prijedlozi :) A sada mozemo prijeci na filmove:

1. Home alone 

Prvi film koji cu vam spomenuti je film koji ste vjerovatno svi gledali, a to je Sam u kuci!! Mislim da ne postoji osoba koja nije barem jednom pogledala ovaj film. Ja imam tradiciju da gledam ovaj film svaku godinu prije Bozica. Najvise volim prva dva dijela koja su doslovno urnebesna, a svi ostali dijelovi su mi uredu, ali po meni ni jedan ne moze nadmasiti ove glumce xD

Home alone : pogledajte ovdje
Home alone 2 - Lost in New York : pogledajte ovdje

2. Christmas vacation

Sljedeci film je jos jedna Bozicna komedija uz koju cete se slatko nasmijati, a to je Christmas vacation. Ovaj film sam isto gledala vec vise puta i meni je stvarno odlican. Uglavnom film se radi o obitelji Griswold koja se priprema za Bozic, ali im to bas i ne ide od ruke xD U svakom slucaju imate moje velike preporuke za ovaj film.. pogotovo za ljubitelje komedija kao sto sam ja xD

Christmas vacation : pogledajte ovdje

3.Elf

Sljedeci film sam gledala relativno nedavno, ali mi se je odmah svidio. Rijec je o jos jednoj Bozicnoj komediji. Film se radi o jednom "vilenjaku" koji kasnije doznaje da je on zapravo covjek i da mu pravi otac radi i zivi u New Yorku. Povodom toga on ide na malo putovanje za potragom za svojim pravim ocem, no tamo ce se svasta izdogadati :D

Elf : pogledajte ovdje

4.Jingle all the way
Slikovni rezultat za jingle all the way

Zatim vam zelim predstaviti  jos jednu komediju xD Jingle all the way. Ovaj film se radi o ocu koji ce napraviti sve da kupi svome sinu igracku Turbo-Man koju je zazelio za Bozic. Medutim sve trgovine su rasprodale tu igracku tako da njegov otac krece u veliku potragom za tom igrackom kako bi obradovao sina za Bozic,

Jingle all the way : pogledajte ovdje

5.Gremlins

Kakvi bi to bili blagdani bez gledanja gremlina??
Gremlini su takoder jos jedan vrlo dobar film, a rijec je od americkoj horor filmskoj komediji. Radnja se odvija oko mladica koji dobiva neobicno dlakavo stvorenje kao poklon, ali se isto pri dodiru sa vodom razmnozava i stvori male, zle i destruktivne gremline. Svakako jos jedan odlican film koji vam toplo preporucujem :)

Gremlins : pogledajte ovdje
Gremlins 2 - The new batch : pogledajte ovdje

6. The nightmare before Christmas

I posljednji film za danas je zapravo jedan animirani film sniman tehnikom stop animacije. Film govori o stanovnicima Grada noc vjestica (Halloween Town), na celu s Jackom Skellingtonom, koji pokusava prekinuti slavljenje Noci vjestica novim praznikom, Bozicem. Ovaj film je rezirao Henry Selick, animator koji se bavi tehnikom stop animacije. Film se i jednim dijelom temelji na crtezima i pjesmi. U svakom slucaju ovaj film je malo drugaciji, ali se je meni jako svidio i natjerao me je da pogledam neki crtic nakon dosta duzeg vremena xD 

The nightmare before Christmas : pogledajte ovdje
PS. ako zelite pogledati ovaj film, on nema titlove, ali ih mozete vrlo lako ubaciti samo ih trebate skinuti sa ove stranice!

I eto to bi bilo to od ovog posta! Recite mi dali ste vi pogledali neke od ovih filmova i takoder mi vi preporucite neke vase omiljene bozicne ili novogodisnje filmove! Od sada vam krecem sa Bozicnom serijom postova tako da mozete uskoro ocekivati jos mnogo zanimljiv tema. Jedino sljedeci tjedan mozda nece biti bas mnogo postova posto idem u Madarsku, Budimpestu. No znate sto to znaci? Da, dok se vratim cu vam napraviti vlog postove, posto znam da ih jako volite :)


Broj komentara: 16:

  1. Ovaj post mi je zaista dobro došao jer sam jaako veliki ljubitelj prazničnih filmova, i u potrazi sam za nekima. Gledala sam polovinu filmova sa tvoje liste, a ostatak će definitivno biti odgledan u skorijem periodu! :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :* Drago mi je da sam ti dala ideju i da ces pogledati neke od navedenih filmova :)

      Izbriši
  2. Odličan post draga! Obožavam doslovno sve filmove i stvarno odličan izbor *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - This is my life

    OdgovoriIzbriši
  3. Nista od ovoga nisam gledala,tako da cy sigurno pogledati ovih dana ❤.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U tom slucaju, drago mi je da sam ti dala neku ideju ;)

      Izbriši
  4. Karla draga, odlican post. Osim filmova Sam ukuci i Gremlini, ni jedan od navedenih nisam gledala, ali definitivno hocu. Posebno me interesuje ovaj poslednji animirani, jer je bas ne jako u mom fazonu. Osim toga jako mi se dopada sto si ostavljala link ove filmova, te veliki lajk za to. Uzvala sam u postu.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaa ti puno <333 Drago mi je da ti se je svidio post i obavezno javi svoje utiske ako pogledas neki od ovih filmova :*

      Izbriši
  5. Divno mi se me podsetila šta sve treba da pogledam u ovom periodu.☺ Hvala za linkove!♥

    pametnodete.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  6. Obožavam da gledam božićne filmove ♥ Hvala a linkovima ♥ Obavezno pogledajte i "All I Want for Christmas", "Christmas With The Kranks" i "Santa with Muscles" ♥

    http://angelinavukovic.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na prijedlozima <3
      Veceras sam planirala pogledati film Christmas with the Kranks ;)

      Izbriši
  7. Gledala sam samo Home Alone, ali planiram pogledati Elf. Hvala ti na preporuci. Blog ti je prelep, a posebno izgled. Veoma dobro pišeš i zapanjena sam. Učlanjena sam u tvoj blog, pa bi mi bilo drago kad bi uzvratila.

    LifeInMyStyle | Goodbye November, Hello December

    OdgovoriIzbriši
  8. Cim mi neko spomene film home alone,prva asocijacija za to su novogodisnji praznici. ♥ Obozavam taj film i ne znam koliko puta sam ga vec pogledala.
    Novi post ---> Tipovi nastavnika

    OdgovoriIzbriši