četvrtak, 29. prosinca 2016.

Moji ciljevi za 2017. godinu


Hay!
Od Nove godine nas dijeli svega nekoliko dana i ja sam ujedno jako sretna, a ujedno i tuzna sto nam odlazi 2016. godina za cije sam se vrijeme stvarno divno provela. Sutra cu napisati moje oprostajno pismo od 2016. godine i sve lijepe stvari i dogodaje koji su se dogodili za njezino vrijeme! Sto se tice danasnjeg posta odlucila sam vam napisati moje ciljeve za 2017. godinu tako da bez vise zadrzavanja mozemo prijeci na post :)

Moji ciljevi za 2017. godinu:

1. Zavrsiti skolsku godinu sa odlicnim (4,86) prosjekom
2.Osisati se i napraviti plave pramenove na ljeto
3.Zdravije se hraniti
4.Poceti vise citati knjige
5.Vjezbati svaki dan
6.Posjetiti Prag sa roditeljima za vrijeme adventa 
7.Ici u neki vodeni ili zabavni park sa prijateljicom
8.Pokazati drugima svoj stav i reci sve ono sto i mislim
9.Imati najbolje ljeto ikada
10.Jos vise se posvetiti blogu i malo vise uvesti beauty postove
11.Poceti trenirati neki sport ili neku izvanskolsku aktivnost
12.Ici na sto vise skolskih natjecanja
13.Biti svoja i ignorirati lose komentare
14.Ponovno se poceti baviti plesom
15.Prvi put se voziti avionom
16.Poceti redovno pisati dnevnik
17. Poboljsati svoje fotografije za blog
18. Posjetiti mnogo stranih drzava i puno putovati

19. I sve u svemu imati odlicnu godinu!

I eto to bi bilo to od ovog posta! Ovo bi bili neki od ciljeva koje zelim ostvariti u ovoj godini, ali to sigurno nisu sve stvari koje zelim postici. Sigurna sam da tu ima jos mnogo toga, ali ja jos uvijek ne znam o cemu je tocno rijec. Na kraju ove godine cu vam napraviti jedan post gdje cu proci kroz sve ove moje ciljeve i reci vam koje sam ostvarila, a koje nisam. Naravno mozda jos nesto i dodam na svoju listu, pa cu vam i to pokazati :) Vi mi recite u komentare sto vi zelite ostvariti u novoj godini i kako vam je prosla 2016. godina!

Kisses :*

Broj komentara: 20:

  1. Zelim ti svu srecu u ostvarenju ciljeva :*
    http://majalivinglife.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelim ti puno srece u ostvarenju ovih ciljeva. Bit ce ti ovo uzbudljiva godina ako sve ostvaris :D

    MMara moj blog

    OdgovoriIzbriši
  3. Ciljevi su super. Nadam se da ćeš ih ostvariti i želim ti svu sreću u tome.♥

    My little corner

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelim ti da sve ove ciljeve uspiješ ostvariti jer su vrlo zanimljivi. Kada bih ja pisala svoje ciljeve za iduću godinu digurno bi bili slični tvojima.
    Posjeti moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  5. Veoma zanimljiv post, ceoma lepo napisano. Ne mogu ništa drugo reći nego da ti poželim sreću u ostvarivanju tvojih ciljeva. Tvoji ciljevi su jako lepi, i meni se iskreno jako svidjaju. Volela bih da kad dođe kraj 2017. objaviš post o tome koje ciljeve si ispunila, baš onako kako si navela u postu. Sve u svemu, post je jako lepo napisan. Imaš jako lep stil za pisanje. I ja sam radila post na ovu temu, pogledaj. Pratim te, pa bi mi bilo drago kad bi uzvratila.

    Blog: LifeInMyStyle | Novi post: Goals for 2017

    OdgovoriIzbriši
  6. Super post i nadam se da ćeš uspjeti ispuniti sve!☺♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  7. Drzim ti palceve! Nadam se da ces sve ostvariti!

    OdgovoriIzbriši
  8. Sretno da ih ostvaris! :)

    beautyakworld.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlican post,pratim te pa ako zelis uzvrati
    https://slsk04.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlicna post! Nadam se da ces sve ostvariti i imati super godinu! :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši