petak, 23. prosinca 2016.

DIY - Christmas card #6


Hay! 
I danas je bio sluzbeno posljednji dan skole u prvom polugodistu i ja sam jako uzbudena posto nas dijeli svega jos samo jedan dan do Bozica! Imam osjecaj kao da pola toga nisam stigla napisati i objaviti u ovoj Bozicnoj seriji postova i zato sam se danas odlucila napraviti jedan DIY post gdje cu vam pokazati kako napraviti jednu vrlo jednsotavnu, ali slatku Bozicnu cestitku. Znam da je malo kasno vec za ovakav post, ali hej znam da ima vas koji jos niste napravili sve poklone, ukljucujuci i mene xD Pa ako se nalazite u toj skupini onda bi vam ovaj post dobro dosao, tako da necu vise duziti i odmah mozemo prijeci na DIY!

Materijal koji ce vam biti potreban za izradu cestitke je:


1. Prvo sto cete napraviti je uzeti papir od kojega cete napraviti cestitku i presaviti ga na pola. Zatim cete ga odrezati po sredini i presaviti kako biste dobili svoju cestitku. Nakon toga trebate odabrati kolaz papir od kojega cete raditi kuglice. Ja sam odabrala dvije boje, ali vi mozete uzeti i vise boja ako zelite. Dok odaberete boju uzeti cete papir i presaviti ga na pola, a onda cete nacrtati krug i dok ga odrezete cete vec imati dva ista. Ja sam za crtanje kruga koristila ovu kutijicu labela, ali vi se mozete posluziti i sestarom ili ga jednostavno nacrtati prostorucno ako vam to ide xD


Nakon toga cete odabrati mjesto gdje zelite zaljepite svoje kuglice i zaljepiti ih tamo. Onda cete uzeti drugi kolaz papir i opet ponoviti postupak kao i sa predhodnog koraka. Kada dobijete ta dva druga kruga presaviti cete ih po sredini i tako ih pustiti sa strane. Prije nego sto ih zaljepite i dovriste svoje kuglice bih vam ja preporucila da ih prvo malo ukrasite. Ja sam nacrtala neke uzorke po njima i onda dok sam zaljepila druge kuglice su jos vise dolazili do izrazaja. Dok zavrsite sa svim ukrasavanjem mozete konacno zaljepiti te kuglice unutar prvog kruga. Ja bih vam preporucila da namazete samo taj presavijeni dio i samo sredinu doljne kuglice kako biste zadrazli taj presavijeni oblik i 3D efekt.



Na kraju prednju stranu cestitke mozete ukrasiti kako god vi zelite. Ja sam nacrtala ove sljokicaste masnice iznad kuglica i na dnu sam napisala Merry Christmas kombinirajuci dvije Bozicne boje: crvenu i zelenu. Naravno dok sve to zavrsite otvorite cestitku i napisite poruku nekome kome ste je namjenili i vasa cestitka je gotova!


I eto to je to od ovog posta! Ova cestitka je vrlo jednostavna za izradu, ali jako slatka i ne sumljam da ne bih obradovali nekoga njome. Znam da radim ovaj post malo kasno, ali jednostavno nisam imala bas mnogo vremena tako da ovo mozemo i nazvati nekim last minute poklonom za sve one koji su u zurbi da sve stignu, ukljucujuci i mene xD Nadam se da vam se je svidio post i cestitka i da cete se lijepo provesti na praznicima i sada za blagdane :*

Kisses :*

Broj komentara: 14:

  1. Woow! Prekrasna je čestitka i vjerojatno ću i ja napraviti takvu *-* Super ideja!
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - THIS IS MY LIFE

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno :* Drago mi je da sam ti dala ideju :)

      Izbriši
  2. Čestitka je prekrasna. Jako mi se svidja. Napravicu istu, samo umesto 'Merry Christmas' ću napisati 'Happy New Year'

    LifeInMyStyle | Kako organizovati savršen novogodišnji party

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala <333
      Drago mi je da si dobila inspiraciju, ako napravis svakako posalji fotku, voljela bih vidjeti i kako je vama ispala ;)

      Izbriši
  3. Preeedivan post! Zaista jako zanimljive ideje! Odusevljena sam.❤❤❤
    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  4. Odgovori
    1. Hvala puno :* Drago mi je da ti se svida :)

      Izbriši
  5. Vau, ovo je stvarno divno. Oduševljena sam! <33

    Marsyly

    OdgovoriIzbriši
  6. Čestitka je predivna, originalno. Sviđa mi se! :D

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post, jako kreativan.
    Posjeti moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zahvaljujem!
      Naravno,malo cu baciti oko na tvoj blog ;)

      Izbriši