subota, 24. prosinca 2016.

Baby, it's cold outside outfit - Dresslily #7


Hay!
Danas su sluzbeno zapoceli zimski praznici i dijeli nas samo nekoliko sati do Bozica! Prvo bih unaprijed zeljela cestitati Bozic svima koji ga slave :) Po meni je ovo jedno od najdivnijih razdoblja u godini i definitivno jedno koje se dugo pamti. Ja sam si vec i ispalnirala savrseno Badnje vece :D Prvo kicenje jelke, pecenje kolaca, a onda navecer gledanje raznih Bozicnih filmova :) Jos nije kasno da mi preporucite neke u komentare xD A sto se tice danasnjeg posta i nije bas vezan uz Bozic, ali se svejedno nadam da ce vam se svidjeti! Odlucila sam vam napraviti jedan zimski outfit sa stvarima koje sam narucila sam stranice Dresslily.

 Vec sam i prije narucivala sa ove stranice i ja sam stvarno odusevljena. Od kvalitete odjece do vrlo brze isporuke. Ove stvari sam narucila relativno nedavno i stvarno nisam ocekivala da ce mi doci za manje od 2 tjedna pogotovo sada kada su guzve zbog blagdana. Ovaj put sam si narucila samo jednu jaknu i ogrlicu, ali sam zbilja odusevljena njima. Ovaj stil jakne je sada jako popular i ja sam ju svugdje trazila, ali cijene su zbilja velike i nigdje se ne moze naci ispod 700-800 kuna sto je negdje oko 90-100 eura. Kada sam ju ugledala na stranici Dresslily znala sam da ju moram imati, a uz to je cijena znatno manja. Dok mi je jakna dosla bila je vrlo dobro zapakirana i zasticena. Materijal mi se dosta svida i jakna je bas kvalitetna. Takoder krzno na kapuljaci je takoo mekano xD i uz smedu i crnu boju ima i pomalo roze boje sto nisam ni znala, ali mi se bas svida! Sve u svemu ja sam jako zadovoljna, a kako jakna izgleda i stoji na meni cete moci vidjeti na sljedecim slikama :)

Dresslily - posjetite OVDJE/HERE









Faux Fur Collar Quilted Parka - OVDJE/HERE

Snowflake Velvet Wide Choker Necklace- OVDJE/HERE

Ostatak odjece iz outifta:
Majica - Sammydress - OVDJE/HERE
Hlace - facebook stranica
Cizme - Mass

 Prije samog kraja bih vam zeljela reci ponesto o ovoj choker ogrlici posto sam i nju narucila sa Dresslily stranice, a osim toga mi se jakoo svida i definitivno mi je to sada najdrazi komad nakita. Ako niste znali ja stvarno obozavam te choker ogrlice i imam ogromnu kolekciju xD Sve koje imam su onako klasicnije, a ova je malo sira i deblja, ali se moze vise stegnuti uz vrat sto mi se svida jer ja bas i ne volim da mi ogrlice vise nego volim da stoje cvrsto ut vrat. Privjesak na pahuljicu mi je cini jos lijepsom i mislim da je bas prikladna sada za zimu i da ce mi sjajno stajati uz razne kombinacije :)

Pa eto to bi bilo to od ovog posta! Nadam se da vam se je svidjela ova kombinacija i naravno stvari koje sam si narucila sa Dresslily stranice. Kao sto sam i rekla ja sam stvarno odusevljena sa ovom jaknom i mogu sluzbeno reci da mi je ona najdrazi komad odjece u mom ormaru. Takoder ako zelite vidjeti jos neke zimske kombinacije i outfite svakako mi recite i ja cu ih rado napraviti :) Pa eto uzivajte mi u ostatku Badnje veceri i lijepo se provedite na praznicima!

Kisses:*
Dresslily- posjetite OVDJE/HERE


PS. Ako se pitate zasto sam si zamutila lice to je zato da ne gledate moje glupe face xD

Broj komentara: 10:

  1. Karla draga, jako dobar post. Ovaj autfit je jako simpatican, zaista sam odusevljena kako ti stoji.❤❤
    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  2. Imamo istu majicu. :)

    aminique.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Sviđa mi se outfit kao i post. Mnogo si lijepo sve to osmislila♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/ i kod mene na blogu je outfit post, pogledaj:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Karlice, jako lep post, predivno napisano, a sličice su još lepe. Outfit je presladak.

    Blog: LifeInMyStyle | Novi post: Night routine - December routine

    OdgovoriIzbriši
  5. I love your input, I like your blog and for this I stay as follower, I hope you follow me too!!! I hope you had a Merry Christmas!!!🌲🌲

    OdgovoriIzbriši