utorak, 1. studenoga 2016.

Sammydress review and haul

Hay! Za danas sam vam planirala neke druge postove, ali posto mi je prosli tjedan dosla neka odjeca koju sam narucila sa interneta ovaj i sljedeci post ce biti haul tako da se nadam da vam to nece smetati. Nakon toga vam odmah idu neki fall postovi koje sam vec isplanirala i pripremila sve slike. U danasnjem postu cu vam pokazati sto sam sve narucila sa stranice Sammydress. Inace Sammydress je stranica koja ima stvarno odlican izbor kvalitetne odjece. Ja sam sebi inace narucila dva komada odjece, ali mi taj drugi jos nije stigao tako da vam ga mozda pokazem u nekom drugom postu. Sto se tice ovog prvog kvaliteta me je stvarno odusevila i uzivo izgleda jos bolje nego sto sam ja i ocekivala! Pa eto ako vas zanima sto sam si jos narucila i koje je moje misljenje o njihovim proizvodima svakako ostanite do kraja posta!

Sammydress - OVDJE/HERE


Prva stvar koju sam si narucila je ovaj divan kardigan (naravno xD). Inace na slici mi se je cinio malo drugaciji, ali mogu vam reci da je uzivo jos bolji i ljepsi. Takoder materijal je stvarno odican i ja sam odusevljena kvalitetom. Inace prepostavljam da se nece bas svakome svidjeti ovako nesto, ali ja nosim samo ovakve stvari tako da se nemojte cuditi ako ih cesto budete vidali u mojim postovima xD

Pogledajte - OVDJE/HERE


Sljedeca stvar koju sam si narucila je ova cetka koju jos zovu i Magic hair bursh. Inace ako niste znali ovo je tip cetke koji ima plasticne i gusto naslagane zupce koji uopce ne cupaju kosu. Doma vec imam jednu cetku takvog stila, ali iskreno ova mi je punoo bolja po kvaliteti. Ima bolje zupce i uopce me ne cupa za razliku od one. Svakako imate moje velike preporuke!

Pogledajte:OVDJE/HERE


Zatim sam ti narucila ovaj korektor u nijansi broj 3. Mislila sam da ce mi ova nijansa cak biti i malo tamna, ali mi je na kraju svjetlija od mog tena. Sto se tice korektora on ne prekriva lose za svoju cijenu i sasvim je uredu kvalitete, ali mi na zalost ne odgovara nijansa. Inace sve u svemu korektor i nije toliko los :)

Pogledajte: OVDJE/HERE


I posljednja stvar koju sam narcuila su ove dvije divne friendship bracelets. Meni su bas slatke i stvarno divno stoje. Ima za naruciti i istih ovakih narukvica samo sa drugim natpisima tako da vam svakako preporucujem da si malo pogledate posto su meni ove narukvice bas slatke i divne *_*

Pogledajte: OVDJE/HERE
PS. mnogo bi mi znacilo da kliknete na barem jedan link iz posta!

I eto to bi bilo to od ovog posta! Nadam se da su vam se svidjele stvari koje sam narucila. Narucila sam si jos jednu stvar, ali kao sto sam rekla ona jos nije stigla, ali za one koje zanima sto sam narucila mozete pogledati OVDJE/HERE. Takoder vam se zelim ispricati sto cu vam sadati objaviti ove haul i review postove umjesto nekih fall postova koje sam vam obecala, ali obecajem da cu se potruditi sve napisati na vrijeme tako da vec ovaj tjedan dobite jedan od tih postova. Kisses :*

Broj komentara: 6:

  1. https://magicworldofpanda.blogspot.hr follow her she will follow u

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobar izbor, stvarčice su jako zanimljive! Inače odlična recenzija zaista, odusevljena sam slicicama, vrlo su profesionalne <3 <3

    https://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Imas odlican stajling. Zapratila sam te ako mozes uzvrati!

    http://ablogfullofmagic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši