utorak, 29. studenoga 2016.

O suradnjama...


Hay :D Posto sam dobila dosta komentara, a i vecina vas mi je slalo poruke sa pitanjima o suradnjama danas sam vam odlucila napraviti jedan post u kojemu cu vam sve objasniti. Iako ja jos uvijek nisam toliko iskusna sa time, sklopila sam nekoliko suradnja pa sam vam odlucila ispricati svoje iskustvo, a onda vam reci kako da i vi sklopite suradnju sa nekom stranicom.

Ovako, moja prva suradnja je bila sa stranicom Zaful. Ovo ljeto sam dobila e-mail gdje su mi rekli kako im se svida moj blog i kako bi zeljeli suradivati sa mnom. Ja sam bila bas sretna sto me je neka stranica primjetila posto nisam uopce to ocekivala s obzirom da sam imala 80 clanova. Naravno to uopce nije malo, ali sam po tudim pricama mislila da za tako nesto trebam imati mnogo vise clanova, ali ocito nije uvijek stvar u broju nego i o sadrzaju koji pruzate. Uglavnom tako sam se ja dogovorila i odabrali si stvari u iznosu od 50 $ koje su mi stigle 2 tjedna kasnije. Sve sto sam morala je napraviti "review" post za njih sa svim linkovima i to je bilo to. Neki traze i wishlist postove, ali ja ga u ovom slucaju nisam morala napraviti. Nakon te suradnje sam za nekoliko tjedana opet primila jednu ponudu sa istog mail-a. I tako sam i sve ostale ponude dobila.


Kako da vi sklopite suradnju?
Pa ovako ako zelite da neka stranica vama ponudi suradnju svakako imajte sa strane bloga svoj e-mail kako bi vas mogli kontaktirati. Takoder mozete napisati neke postove o online shoppingu ili o nekim stranicama kako biste im privukli pozornost.

Kako da pitam neku stranicu za suradnju?
Na dnu svake stranice imate onu opciju za kontakt i tamo mozete pronaci njihov e-mail na koji cete ih kontaktirati. Ako jos imate manji broj pratitelja preporucila bi vam da se javite nekim manjim stranicama, posto su vece sanse da ce vas one prihvatiti. Kasnije dok sklopite vise suradnji i dok budete imali vise pratitelja i pregleda onda mozete razmisliti da se javiti nekoj vecoj stranici.

Sto da im napisem u e-mailu?
Ja bi vam preporucila da im se prvo predstavite i recete kako imate svoj blog (naravno napisite ime bloga i ostavite im link). Mozete im i reci koji stil postova pisete i onda ih na kraju pitajte dali zele suradivati sa vama. Takoder vam preporucujem da im napisite sto mislite o njihovoj stranici i zasto ste bas nju odabrali!

Ako zelite sklopiti suradnju, a imate malo manje clanova svakako bi vam onda preporucila da se javite nekoj instagram stranici sa nakitom ili slicno. Ja sam isto imala jednu takvu suradnju dok sam imala 50-etak clanova i jako sam zadovoljna sa njom :D

Pa eto nadam se da sam vam barem malo pomogla i odgovorila vam na tako cesto postavljeno pitanje. Ako uspijete ostvariti jednu suradnju,vjerovatno cete onda poceti dobivati jos ponuda tako da vam je moja preporuka da se oko te prve dosta potrudite kao i kod svake druge, jer ako zelite suradivati sa jos nekim stranicama to vam je dosta dobra podloga da ostvarite dobar dojam. Takoder ako vam ta suradnja bude uspjesna mozda vam se opet jave da nastavite suradivati sa tom stranicom. Od mojih suradnja jedina koja je za sada potrajala je sa stranicom Nastydress koja mi je jako draga i ima stvarno super odjecu. Pa sretno svima u suradnjama! Samo se nadam da vam to nece postati glavni cilj na blogu, jer ipak mislim da smo svi mi tu zbog toga sto volimo pisati, a suradnje i slicno dolaze kasnije i to je dobra stvar, ali ne bas ako prejerujete! Love you all :*

Broj komentara: 12:

  1. Divan post i veoma poučan,naravno može se svašta naučiti iz ovoga,ali slažem se sa tobom da se ne treba prepustiti samo saradnjama na blogu <3
    Uradila sam TAG i nominovala sam tebe,ako možeš uradi taj TAG,naravno ako želiš,meni bi bilo jako drago.Nominovala sam te jer mislim da bi ti to prelijepo uradila :) <3<3
    http://beautyworld830.blogspot.ba/2016/11/winter-tag.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :*
      Usput vidjela sam tag i svakako cu ga napraviti!

      Izbriši
  2. Super post! Hvala ti što si dala ovako lepe savete, sigurno će mi pomoći jer do sada nisam imala saradnju. Nadam se da će u buduće biti neke saradnje sa ovako dobrim sajtovima sa kojima i ti sarađuješ! Tebi želim puno uspeha u daljem pisanju i nadam se da ćeš sarađivati sa još puno kompanija!♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post draga! Baš mi je drago što si surađivala sa puno sajtova, ali naravno slažem se uz to da se ne treba pretjerivati jer ipak mi pišemo radi ljubavi *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - This is my life

    OdgovoriIzbriši
  4. Zaistami je drago da je neko napisao post na ovu temu a posebno se radujem jer si to bas ti. Jos jedan odlican post na tvom blogu, jako edukativan i sadrzajan, hvala sto si podelila tako bitne informacije sa nama. Uzivala sam citajuci.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post, i veoma poučan. Tražila sam od mnogih blogerki savet, jer planiram da kada sakupim još malo čitaoca pošaljem nekoj stranici zahtev za saradnju.

    LifeInMyStyle | Fall/Winter Tag

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala:* Onda se nadam da sam ti ja barem malo pomogla!

      Izbriši
  6. Super post! Odmah idem da dodam contact me, nikad se ne zna mozda se i meni posreci xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Svakako dodaj kontakt, moze ti samo olaksati ako zelis sklopiti suradnju!

      Izbriši