ponedjeljak, 28. studenoga 2016.

Nastydress haul and review


Hay! Za danas sam vam pripremila jedan haul i review post sa Nastydress stranice. Ove stvari sam jos prije narucila, ali tek sada sam stigla sjesti i napisati vam ovaj post od svih silnih obaveza. Ovaj put i nisam bas narucila mnogo odjece vec sam odlucila kupiti neke malo drugacije stvari koje cete moci vidjeti u nastavku! Sto se tice ove stranice vec sam i prije narucila neke stvari sa nje i imam vam reci samo pohvale, posto sam ja odusevljena i uslugom, ali i kvalitetom proizvoda :D

Nastydress posjetite - OVDJE/HERE


Prva stvar koju sam narucila je ova cetka za kosu koja radi na struju. Znaci samo je ukopcate u struju i stavite je da se zagrije kao i pegla za kosu ( ja je obicno stavim na 200 °C) . A najbolji dio je to sto vam ravna kosu kao i pegla samo sto malo manje unistava i pali kosu, iako je to sve slicno. Uglavnom ja sam stvarno odusevljena sa ovom cetkom i jako ju cesto koristim posto vrlo dobro ravna kosu. Ja imam dosta gustu kosu koja i nije u potpunosti ravna i dok si je ispeglam sa ovime izgleda dosta ravnije i ne strsi mi na sve strane, sto je dobro xD Jos bi vam jako dugo mogla pricati o ovoj cetki tako da ako zelite mogu vam napraviti poseban post gdje cu vam je recenzirati!

Pogledajte: OVDJE/HERE


Zatim sa narucila jednu kapicu i set cetkica za mamu xD  Sto se tice kape meni je bas slatka i vrlo je topla posto iz nutra ima nekakvo krzno. Za cetkice vam i ne mogu bas reci kakve su posto ih ja ne koristim, ali mojoj mami se dosta svidaju tako da prepostavljam da su dobre :)

Kapa - pogledajte OVDJE/HERE
Cetkice- pogledajate OVDJE/HERE 

Women's Stripe Cardigan Long Sleeve Cotton Coa

I posljednja stvar koju sam narucila je jedan karidgan koji sam vam i pokazala u postu My cardigan collection -  OVDJE. Tamo sam vam napisala svoje misljenje i ostalo tako da svakako pogledjate taj post, a ako zelite naruciti ili pogledati taj kardigan na stranici kliknite OVDJE/HERE.

I eto to bi bilo to od ovog posta! Nadam se da vam se svidaju stvarcice koje sam narucila :) Ako zelite da vam napravim recenziju ove cetke svakako mi to napisite u komentare. Sutra cu vam objaviti post koji ste dosta trazili, a to je post o suradnjama! Ako imate bilo kakve ostale zelje slobodno mi napisite i ja cu svakako napaviti takav post :D Kisses :*

Broj komentara: 16:

  1. Odlične stvari si naručila, četkice mi se čine vrlo kvalitetno, voljela bi pročitati recenziju o njima :)

    http://blogbysanja.blogspot.com/2016/11/first-giveaway-on-my-blog-with-zaful.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Rado bi napisala recenziju, ali cetkice nisam uzela za sebe pa bas i ne znam kakve su :/

      Izbriši
  2. Super post! Stvari koje si naručila su super i mogu ti reći da imaš super ukus!♥
    http://marijasworldblogaddres.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Amazing products! :D Thanks for sharing dear
    Great blog! I'm following you! Follow back? ***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdgovoriIzbriši
  4. Woow! Odličan post draga! Jako mi se sviđa ova četka, a i kapica i četkice su preslatke *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - This is my life

    OdgovoriIzbriši
  5. Naručila si predivne stvari. Haul je predivan, lepo si ih opisala. Nisam čula za ovu četku, ali mi zvuči jako lepo i korisno. Mislim da je to bolje od pegle, ako, kao što ti kažeš, ne uništava kosu. Kardigan i kapa su ti prelatki, a za nekoga što se ne šminka (mene), četkice su okey.

    LifeInMyStyle | Morning routine - November edition

    OdgovoriIzbriši
  6. Četka deluje kul,sigurno ću je pogledati.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :D Ja sam odusevljena sa tom cetkom!

      Izbriši
  7. Carla draga, odlican post. Stvarcice su odlicne, zaista sam odusevljena tvojim izborom. Jako dobro uradjena recenzija.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  8. Odličan post!
    Svrati; https://eniiway.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši