srijeda, 9. studenoga 2016.

My cardigan collection 2016


Ajmee sta sam ja zaljubljena u ovaj banner *_* Doslovno opisuje mene u tri rijeci xD
Hayy! Danas vam konacno pisem taj dugo ocekivani post koji vec dugo spomiljem. Ne znam koliko ce se vama svidjeti ovakav stil i tema posta, ali je ovo definitivno nesto malo drugacije na mom blogu. Kao i sto vec svi dobro znate ja obozavam nositi kardigane i imam ih stvarno dosta tako da sam vam danas odlucila pokazati sve karidgane koje ja posjedujem u svom ormaru. Pa eto nadam se da ce vam se svidjeti post i fotkice koje su meni odlicne. Puno hvala mom fotografu xD 


Prvi kardigan koji cu vam pokazati danas ste mogli vidjeti i u mom Dresslily haul postu. Do sada ga zapravo i nisam nosila bas puno puta, ali vam svakako mogu reci da sam bas odusevljena njime. Jako lijepo stoji i super pase na moje omiljene high waisted hlace xD Takoder je napravljen od dobrog materijala i dobre je kvalitete. U svakom slucaju meni se jako svida posto je malo drugaciji i nije bas kao neka klasicna vesta.

Narucite ovdje: KLIK


Sljedeci kardigan sam narucila sa stranice Nastydress. Na slici mi je bio malo drugaciji i ocekivala sam da ce drugacije izgledati, ali mi se i ovakav svida. Mozda i nije bas previse u mom stilu i malo je tanji tako da ga sada necu moci nositi, ali mislim da ce mi biti sasvim uredu za proljece :)

Narucite ovdje: KLIK


Ovaj kardigan je meni toliko savrsen da ne znam ni kako da vam to opisem! Covjece netko ce jos pomisliti da i nisam bas bistra osoba xD Uglavnom ovaj kardigan ste takoder mogli vidjeti u mom haul postu tako da i vec mozete prepostaviti da sam ga narucila preko stranice Dresslily. Kod njega mi se svida bas sve. Uzorak, kroj, materijal, kvaliteta ma sveee :D Ako vas zanima nesto malo vise svakako bacite oko na moj haul post ovdje.

Narucite ovdje: KLIK


Ovaj karidgan tolikoo obozavam nositi i bas mi se svida tako da ako bi trebala odabrati najdrazi svakako bi rekla da mi je to ovaj skupa uz predhodni. Ja inace vise volim nositi neke malo drugacije karidgane. Kao sto ste i sami mogli primjetiti nemam mnogo ravnih vec mi je vecina ovakvog stila. Ovaj je stvarno odlicne kvalitete i bas je topao tako da je savrsen i za hladnije dane.

Narucite ovdje: KLIK


Sljedeci kardigan je ujedno i prvi koji sam si kupila. Kupila sam ga u New yorkeru kao i skoro cijeli moj ormar xD Ovaj je nekako najklasicniji od svih ostalih, ali mi je jako drag i jako ga volim nositi uz neke traperice i cizme, ali po meni je nekako vise za jesen i proljece posto je malo tanji.


Zatim ima, ovaj jako cudan kardigan sa stranice Sammydress xD Svi mi govore da je cudan i da nisam bas normalna, ali meni se jakoo svida. Jako je topao i materijal je stvarno odlican. Mozda je malo presaren za razliku od ostalih, ali meni je svejedno bas fora i lijep i vrlo ga cesto nosim u skolu.

Narucite ovdje: KLIK












I posljednji kardigan koji cu vam pokazati u danasnjem postu je ovaj koji sam takoder kupila u New yorkeru ove godine. Ovaj je isto malo tanji tako da i nije bas za hadnije dane, ali za jesen i proljece je super. Dosta je dugacak sto mi se svida i takoder su mi kod njega jako fora ovi valoviti krajevi :)

I eto to bi bilo to od ovog posta! Nadam se da vam se je svidio. Od sada vam opet nastavljam sa nekim jesenskim postovima koje sam vam jos prije obecala. U zadnje vrijeme sam imala dosta obaveza oko skole pa i nisam imala puno vremena za blog, ali nadam se da ce vam se barem svidjeti ovo sto vam pripremam :)

Ps. danas sam takoder objavila i moju dresslily wishlistu tako da svakako bacite oko i na taj post!

Broj komentara: 14:

  1. Odličan post, slike su ispale super <3
    Jako mi se sviđaju kombinacije :)

    http://doroty4.blogspot.hr/2016/11/haters-gonna-hate-hate-hate-hate-hate.html

    OdgovoriIzbriši
  2. Svi su prelepi i jedinstveni na svoj način da ne mogu da se odlučim za jedan. :)

    The Fashion Spell | Instagram

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlična kombinacija i post! Hvala ti što si mi dala inspiraciju za oblačenje u buduće! ♥
    http://marijasworldblogaddres.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno :*
      Jako mi je drago da sam ti dala inspiraciju. Nisam to uopce ocekivala xD

      Izbriši
  4. Odličan post. Kombinacije su prelepe. Sada znam šta da obučem :D Hvala

    lifeinmystyle311.blogspot.com - Novi post

    - Šehada xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaa puno <333
      Drago mi je da sam ti dala ideju za neke kombinacije :)

      Izbriši
  5. Predivni su, obožavam takve kardigane!

    Novi post: http://redheads-diary.blogspot.hr/2016/11/interliber-2016-snapchat-photos-ponovno.html :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Baš volim kardigane! Ovi tvoji su predivni!
    Pratim te, pa ako želiš da uzvratiš

    http://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Super kombinacije

    Prvi put sam na tvom blogu, zapratila sam te, nadam se da ces uzvratiti

    Maggie's Blog

    OdgovoriIzbriši