petak, 25. studenoga 2016.

"If I was you I wanna be me too"


Hay! Za danas sam vam opet nakon nekog vremena pripremila jedan outfit post. Jos prije sam vam spominjala kako ih zelim malo vise uvesti na blog tako da vas danas ocekuje jedna kombinacija. Znaci sto se tice danasnje kombinacije, htjela sam vam pokazati kako se ja najcesce oblacim i predstaviti vam moj stil. Sve stvari iz ove kombinacije ce vam biti ispisane na kraju tako da ako vas zanima gdje sam sto kupila svakako pogledajte dolje. A sada prijedimo na kombianciju!







Outfit se sastoji od:
Vesta - New Yorker
Traperice- New Yorker
Majica - Kik
Cizme - Mass

I eto to bi bilo to od ovog posta! Nadam se da vam se je svidjela ova kombinacija. Na proslom postu sam vidjela komentar sa pitanjem da li mogu napraviti post o suradnjama. Pa eto meni uopce nije problem napraviti taj post, ali zelim cuti i vase misljenje tako da mi napisite u komentare :D Takoder uskoro mozete ocekivati i seriju zimskih i Bozicnih postova!

Broj komentara: 16:

  1. Outfiti su nešto svo svakodnevno vidim na blogovima i uživam čitajući i gledajući ovakve postove. Bilo bi bolje da ih više praviš. Što se tiče posta o saradnjama, slažem se u potpunosti da treba naisati jedan ovakav post.

    https://lifeinmystyle311.blogspot.com/2016/11/my-bucket-list.html - My bucket list! - Novi post

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ❤ Potruditi cu se da radim vise outfit postova i takoder jedan od mojih sljedecih postova ce biti o suradnjama!

      Izbriši
  2. Woow! Odličan post, outfit ti predobro stoji, stvarno svaka čast *-*
    Novi post: This is my life

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlican post,pravi vise outfit postova.

    kod mene giveaway u saradnji sa Zaful sajtom:

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :* Svakako cu se potruditi da ih bude sto vise na blogu!

      Izbriši
  4. Hlače vrhh!
    Svrati ; https://eniiway.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  5. sviđa mi se :D

    http://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  6. Your shoes are gorgeous, I love the pink detail. You have a great blog, would you like to follow each other?

    OdgovoriIzbriši
  7. Jednostavna, a jako lijepa kombinacija. Vesta mi se jako svida, a cizme iz Mass-a sam i ja imala i bile su odlicne, kvalitetne, udobne i tople. :)

    beautybydorotea.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  8. Mnogo mi se dopao ovaj autfit.Sviđa mi se jako kako si uparila uske farmerke i preko toga dužu vestu i boje naravno,siva i svijetlo plava-moje omiljeno <3 divnoo <333
    http://beautyworld830.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši