subota, 19. studenoga 2016.

Huge Q&A (100 clanova)


I konacno je dosao i taj dana kada sluzbeno mogu reci da imamo 100 clanova na blogu!!! Punoo vam hvala na svemu. U ovih godinu dana sam definitivno ostvarila i vise nego sto sam mislila da hocu. Na pocetku sam samo mogla sanjati o ovakvoj brojci, a sada je to konacno postala realnost. U ovome takoder nije samo rijec o brojci. Uvijek sam se veselila svakom novom clanu, svakoj novoj osobi koja cita moj blog. Takoder vam se svima zelim zahvaliti na svoj pruzenoj podrsci koja mi je jako pomogla da dodem do ovdje! Hvala vam svima :*

A sada mozemo prijeci na pitanja koja ste mi postavljali :D

Nađa pita:
1. Omiljena jesenska boja laka za nokte?
Hmm.. Trenutno bas i ne lakiram nokte zbog skole pa ni nemam neku posebnu boju koju nosim jeseni , ali ako vec trebam odabrati neku onda bi rekla da je to tamno crvena boja.

2. Sto zelis biti kad narastes i da li se to razlikuje od zanimanja koje si kao mala zelja biti?
Pa jos uvijek ne znam sto zelim biti, ali moja trenutna zelja je da upisem medicinski skolu, smijer farmaceutski tehnicar. Sto se tice moje zelje dok sam bila mala uvijek sam zeljela biti frizerka ili pedikerka tako da se to dosta razlikuje od sadasnje zelje xD

3.Treniras li neki sport, ako da, koji?
Trenutno vec dvije godine nista ne treniram. Prije sam trenirala ples (hip-hop, jazz,lyrical...) dosta dugo i nedavno sam odustala iako mi je sada pomalo zao zbog toga. Sto se tice bas sportova nikada nisam ni bila bas dobra u takvim stvarima xD

4. Najgori predmet u skoli?
Prije bi vam svakako rekla matematika, ali sada kada smo dobili novu uciteljicu bolje znam matematiku i laske shvatim gradivo tako da je sada moj nagori predmet fizkaaa. Mrzim fiziku i profesora iz fizike i uvijek cu ih mrziti xD Ove godine nema sanse da cu imati dobro ocjenu iz fizike. O petici mogu samo sanjati, ali se ja nadam barem cetvorci kako bi mogla proci sa 4,8 xD

5. Znas li dobro crtati?
Pa ja iskreno mislim da uzasno crtam iako mi svi govore bas suprotno xD

Aleksandra Rakic pita:
6. Dali pratis neku od ovih serija i utisci: Vampire Diaries, Teen Wolf i Americal Horor Story?
Od ovih serija pratim samo Vampire Diaries koju sam pocela pratiti nedavno i jos uvijek sam na prvoj sezoni. Za sada mi se svida serija i nekada je radnja bas napeta i zanimljiva pa me samo vuce da gledam sto vise i vise epizoda!

7. Cilj na blogu?
Ja zapravo nikada i nisam imala neki poseban cilj. Uvijek sam se samo zeljela zabaviti pisuci postove i steci nove prijatelje. Mozda bi mogla reci da sam uvijek sanjala da imam 100 pratitelja na blogu i sada kada je to ostvareno nemam bas ciljeva, samo se zelim zabaviti radeci ono sto volim!

8. Da li ti roditelji znaju da imas blog i kako su reagirali na to?
Roditelji mi znaju da imam blog i oboje me podrzavaju u tome. Mama mi je vise upucena u to nego tata tako da mi je ona uvijek jako dobra podrska :D

Mica Mici pita:
9. Kako se osjecas povodom trocifrene brojke ljudi koji te prate na blogu?
Osjecam se stvarno divnoo!!! Jos ni sama ne mogu shvatiti da moj blog prati i cita 100 ljudi. Mozda se nekome to cini malo, ali meni je ovo stvarno veliki uspijeh i jako sam ponosna na to :D

10. Da imas neku carobnu moc, sta bi napravila?

Pa vjerovatno bi htjela da mogu citati drugima misli. Htjela bi vidjeti sto drugi misle o meni, a i opcenito dali stvarno misle ono sto i kazu.

11. Zbog cega si pocela pisati blog?

Blog sam pocela pisati iz zabave, a i uvijek sam jako voljela pisati sastavke i price u skoli sto mi je samo bio dodatni razlog da otvorim svoj blog. Blog smatram svojim glavnim hobijem i mjestom gdje se mogu skroz opustiti i otvoriti i nadam se da ce to zauvijek ostati tako.

EniWay pita:
12.Sto mislis o Trumpovoj pobijedi?
Hahah, pa ne znam sto da ti kazem osim toga da smo sada definitivno osudeni na propast xD

13.Kakvom se osobom smatras?

Pa ovako ne znam ni sama kako bi se opisala, ali kad vec moram mislim da sam ja jedna vrlo tvrdoglava osoba kojoj sve mora biti savrseno i uvijek mora biti u pravu. Uz to jedna moja pozitivna strana je da sam uvijek iskrena i spremna pomoci nekome.Ako vas zanima nesto smijesno o meni to je da nema dana kada se ja ne smijem kao luda, a to pogotovo vrijedi na satovima biologije i kemije😆😄

14. Najdrazi emoji?

Ufff.... Ja korisitim gomilu emoji-a, ali mislim da najcesce koristim onaj koji place od smijeha i onaj kao "bored" emoji kada pricamo o skoli xD


Anonimno pita:
15.Da li dobivas neke stvari od sponzora?
Ocekivala sam ovakvo pitanje posto su neki od mojih posljednjih postova sponzorirani. Tako da da dobivam neke stvari od sponzora i to su najcesce neke online trgovine kao sto su: Dresslily, Nastydress,Zaful...

16.I  da li se ti njima javis da ih reklamiras ili oni tebi?
Ja se zapravo nikada nisam ni javila nekoj stranici tako da sam se zbilja iznenadila kada su oni meni poslali sve ove ponude. Ako vas zanima nesto malo vise o suradnjama mogu vam napraviti i poseban post o tome, samo mi napisite u komentare!

J&S pita:
17.Koja ti je omiljena knjiga?
To su definitivno oba dijela knjige Cura na netu. Mislim da ste svi culi za ovu knjigu, ali ako u nekom slucaju niste obavezno je morate procitati!


18.Da li bi volela da postanes poznata?
Hmmm.... pa ne znam. Sada kada malo bolje razmisljam stvarno ne znam xD Ne bih bas htjela biti jako poznata jer to dosta narusava  privatnost,ali da opet nije lose da cujes da drugi znaju tko si ti :D

19.Da li vidis sebe kao pisca u buducnosti?
Definitivno bih voljela i u buducnosti nastaviti pisati, a sada svasta je moguce samo se treba puno potruditi ;)

I eto to bi bilo to od ovog posta! Jos jednom puno hvala svima :*** Ja stvarno ne mogu opisati koliko sa sretna sa svime sto sam postignula na blogu. Definitivno sam naucila mnogo toga i od samog pocetka sam se dosta promjenila. Imam vise samopouzdanja u sebe, i vjerujte mi sve je moguce samo vi morate vjerovati da je i biti ce ;) Volim vas sveee >33333

Broj komentara: 16:

  1. divan post stvarno <3 uzivala sam citajuci <3
    http://beautyworld830.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  2. Možeš li datvoj sljedeci post bude o ponudama i kako dobijas stvari sve to?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa svakako cu uzeti u obzir da napisem jedan takav post :)

      Izbriši
  3. Odlican i jako zanimljiv post!!Inace,vise bismo bili osudjeni na propast da je Klintonova pobedila jer bi ona verovatno bombardovala ❤.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :* Hahaah pa slazem se, ali po meni ni jedan ni drugi nisu dobri xD

      Izbriši
  4. Odličan post. Ni ja nemam neke ciljeve na blogu osim da se zabavim. Sve u svemu post je sjajan.

    http://lifeinmystyle311.blogspot.com/2016/11/knjige-koje-vam-preporucujem.html - Novi post

    OdgovoriIzbriši
  5. Post je predivan. Pitanja su dobra kao i odgovori. :)
    Takođe čestitam na 100 čitalaca :)

    stellarbook.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post draga! Čestitam ti na 100 članova, stvarno si zaslužila peterostruko više. Pitanja su super i baš si zanimljivo odgovorila na njih *-*
    Ako imaš vremena posjeti moj blog: This is my life

    OdgovoriIzbriši
  7. Ne volim tag postove, ali mi je ovaj bio jako simpatican, zaista sam uzivala citajuci!

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  8. Odličan post.
    Svrati ako možeš ; https://eniiway.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši