utorak, 8. studenoga 2016.

Dresslily International Fashion Festival


Hay! Danasnji post vam pisem sasvim neocekivano, a u pitanju je moja wishlista sa divne stranice Dresslily. Vec sam bila narucila neke stvari sa te stranice i ja sam jako zadovoljna sa svim stvarima tako da ako trazite neku dobru online trgovinu definitivno vam preporucujem Dresslily pogotov jos zato sto je dostava besplatna za sve drzave! To vam ne preporucujem i govorim zato sto mi je netko rekao da vam to kazem vec zato sto to stvarno mislim i ja sam jako ugodno iznenadena stvarima sa ove stranice s obzirom da sam jos prije imala dosta losih iskustva sa narucivanjem preko nekih internet stranica. Sto se tice danasnje liste zelja na nju sam svrstala nekoliko stvari koje su mi se svidjele sa njihove nove posebne ponude na kojoj su odredeni artikli dosta snizeni i vrlo povoljni.

Dresslily International Fashion Festival - HERE


 Lip print kangaroo pocket hoodie : HERE
Raglan Sleeve Lace Splicing T-shirt : HERE
Casual Multicolor Fur Design Mid-Calf Snow Boots - HERE


Floral Print Front Pocket Preppy Hoodie - HERE
Cute Cat Pattern and Black Design Backpack - HERE
Dream Catcher Turquoise Feather Drop Earrings - HERE

I eto to bi bila moja lista zelja! Nema puno stvari, ali opet ovo sto sam odabrala mi se bas svida i mislim da je bas slatko! Sto se tice onog posta kojeg vec neko vrijeme spominjem ne brinite se nisam vas mislila opet iznevjeriti tako da ce taj post takoder izaci danas. Naravno ima jos nekih jesenskih postova koje vam spremam tako da nisam mislila samo na ovaj danasnji vec kao na neku malu seriju postova koja ce izlaziti sada do pocetka zime!

PS. Mnogo bi mi znacilo kada biste kliknuli na linkove iz ovog posta
TAKODER MI U KOMENTARE POSTAVLJAJTE PITANJA ZA Q&A KOJI CE UJEDNO I BITI SPECIJAL ZA 100 CLANOVA (JAKO SMO BLIZUU!!!)

Broj komentara: 8:

  1. Jako mi je drago sto si sklopila ovu saradnju.Prelepe si stvarcice izabrala.♥
    Pitanja:
    Da li pratis neku od ovih serija i utisci: Vampire Diaires,Teen Wolf i American Horor Story?
    Koliko imas godina?
    Cilj na blogu?
    Da li roditelji znaju da blogujes i kako su reagovali?

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno :*
      Svakako cu ova pitanja ubaciti u q&a post :)

      Izbriši
  2. Odličan post kao i stvari na slikama! ♥
    http://marijasworldblogaddres.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Divne stvarčce si izabrala! :)

    Novi post: http://redheads-diary.blogspot.hr/2016/11/interliber-2016-snapchat-photos-ponovno.html

    OdgovoriIzbriši