petak, 4. studenoga 2016.

Dresslily clothing haul


Hay! Kao sto sam vam rekla u proslom postu danas nam sljedi jos jedan haul, ali ovaj put sa svima vec dobro poznate stranice Dresslily. Ja sam si narucila stvarno divne stvari i jakoo sam odusevljena njima. Ne zelim previse odugovlaciti pa cu vam samo reci da mislim da je Dresslily jedna stvarno odlicna stranica i odjeca koju sam narucila je vrlo kvalitetna. Takoder dostava je vrlo brza i sto je najbolje - BESPLATNA! Ako vas zanima sto sam si ja to narucila preko ove stranice svakako ostanite do kraja posta :)

DRESSLILY: HERE/OVDJE


Prva stvar koju sam narucila su ova dva beauty blendera koja dolaze zajedno u paketu. Mama mi se je stalno zalila kako nema beauty blender i kako ga zeli pa sam joj odlucila naruciti jedan, a drugi sam pustila sebi iako ga ja nisam koristila. Po njezinoj prici vidim da je dobar jedino se bas i ne mogu oprati mrlje od pudera i malo se poceo mrviti sa dna, ali za tu cjenu je prihvatljiv.

Pogledajte:HERE/OVDJE


Zatim sam narucila dosta nakita xD U zadnje vrijeme sam opsjednuta sa ovim choker ogrlicama i nikad mi ih nije dosta iako ih imam brdo. Takoder sam narucila i ove fora nausnice jer sam mislila da su na klip , ali na kraju je ispalo da nisu. No u svakom slucaju ako ikada ponovno probusim usi ce mi svakako dobro doci :)

Choker: HERE/OVDJE
Earrings: HERE/OVDJE
Choker necklaces:HERE/OVDJE


Onda sam narucila jedan kardigan xD Jako mi se svida boja i uzorak. Takoder od naprijed je duzi, a od iza je dosta kratak, ali mi se bas zbog toga i svida jer jako fora stoji. Materijal je takoder dobar i velicina mi savrseno odgovara s obzirom da je univerzalna. Bilo me je malo strah da ce mi rukavi biti kratki, ali oni su mi taman tako da sam bas zadovoljna sa ovim kardiganom!

Pogledajte: HERE/OVDJE


I posljednja stvar koju sam narucila je ujedno i moja omiljena, a to je ovaj kardigan. Meni se jakoo svida. Ima jako lijep uzorak, vrlo je udoban i topao. Sto se tice materijala sam bila dosta skepticna posto pise da je polyester, ali ovo meni nema veze sa polyesterom. Materijal je stvarno jako dobar i kvalitetan i sve sto vam mogu reci da sam ja jako odusevljena!

Pogledjate: HERE/OVDJE

I to bi bilo to od ovog posta! Nadam se da vam nije bilo dosadno citati dva haul posta za redom :) Sada ove dane mozete ocekivati neke fall postove koje vec neko vrijeme planiram tako da se nadam da ce vam se svidjeti. I takoder bi zeljela cuti sto biste vi zeljeli citati. Kakve tipove postove najvise volite na mom blogu? Svakako mi to recite u komentare :*

PS. Ako imate vremena znacilo bi mi da kliknete na neke od linkove iz posta

Broj komentara: 8:

  1. Divne stvari,kao i blog!Slike su veoma kvalitetne,sve pohvale!

    Ako zelis pogledaj moj blog i uclani se,uzvracam!
    nacalifestyletips.blogspot.rs-Najveci balkanski giveaway

    OdgovoriIzbriši
  2. Woow! Odličan post! Jako mi se sviđaju beauty blenderi i kardigiani *-*
    Ako imaš vremena posjeti moj blog: This is my life

    OdgovoriIzbriši
  3. Zaista jako dobar post, vrlo zanimljv haul, stvarčice su jako dobre <3

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši