četvrtak, 20. listopada 2016.

PLL tag + pobjednica giveawaya


Vec dugo pratim seriju Pretty little liars i definitivno vam mogu reci da mi je to jedna od najboljih serija koju sam ikada gledala. Na zalost sam pogledala sve epizode tako da sada moramo cekati 4. mjesec za posljednih deset epizoda. U danasnjem postu sam vam odlucila odgovoriti na neka pitanja o ovoj seriji ili bolje receno napraviti PLL tag. Vec dugo nisam radila nikakav tag na blogu tako da se nadam da ce vam se ovaj svidjeti. I naravno ostanite do kraja ako vas zanima tko je pobjednica Birthday giveawaya!

1. Tko ti je najdrazi lik?
Pa na pocetku mi se je uvijek mjenjalo misljenje, ali vam sada definitivno mogu reci Hanna. Volim gledati komedije, a Hanna me uvijek nasmije i zabavi. Takoder mi je Ashley Benson jako draga kao sama glumicu tako da mislim da ne trebam vise ni objasnjavati.

2. Omiljeni par iz serije?
Definitivno Hana i Caleb. Osim sto mi je Hanna omiljeni lik mislim da su bas slatki zajedno *_*

3.Sto mislis tko je sve u -A timu?
Pa posto sam ja pogledala vec sve epizode znam sve osobe iz -A tima i naravno tko je zapravo -A. Iako je jos preostalo posljednjih,finalnih 10 epizoda u kojima ce se valjda otkriti tko je taj novi -A. Ja trenutno stvarno nemam nikakvih prepostavki, ali mislim da je Jenna svima uvijek bila sumljiva, a za ostale stvarno ne znam tko bi jos to mogao biti. Svi koji su mi bili sumljivi su vec ispali losi tako da ne znam koga da vise spomenem xD

4.Kojeg zlikovca najvise volis?
Nekako su mi nadraze Cece i Mona iako volim i Jennu.

5.Izdvoji neki glupi trenutak iz serije!
Pa sada mi se je malo tesko sjetiti svega toga, ali mozda veza izmedu Hanine mame i Jasona ili kada je Alison zatrazila Ariju da vjenca nju i dr. Rollinsa.

6. Najdraza -A poruka?
Uff... tih poruka je bilo stvarno jakoo puno i tesko mi je sjetiti se svih, ali mozda:
1. I'm still here bitches and I know everything -A
2.Bitch can't see you, but i do, tonights the night i kill you -A

7.Sto mislis koga je -A najvise povrijedio?
Pa mislim da je dosta povrijedio Spencer,ali i Hannu pogotovo u 7. sezoni.

8.Ciji ti se stil najvise svida?
Mislim da Aria ima najslicniji stil mome iako volim i Hanin stil.

9.Kojeg lika najmanje volis?
Nema bas nekih likova koje ja ne volim, ali mi se nikako nije svidao Hanin zarucnik Jordan.

10.Koji te je trenutak najvise sokirao?
Definitivno kada je Spencer bila upucana pa joj je Mary rekla da je ona njezina prava majka.

11. Omiljena epizoda?
Pa svidjelo mi se je stvarno dosta epizode, ali hajmo reci da su mi sve finalne i Halloween epizode najdraze. Takoder nikako ne smijem zaboraviti crno-bijelu epizodu!

I eto to bi bilo to od ovog posta! Nadam se da vam se je svidio ovaj tag. Ako i vi volite gledati PLL svakako ga mozete napraviti na svom blogu i reci da sam vas ja nominirala. A sada da konacno doznamo tko je pobjednica Giveawaya. Samo da napomen da je pobjednica izvucena nasumicno i da ja nisam utjecala na to tko ce pobjediti.

Randon.org je odabrao broj 2 pod kojim je... Petra Grcic! Cestitam :)


Pobjednica neka mi se javi na moj mail: beimaginative139@gmail.com sa svojim podatcima. Znaci napisi mi svoje ime i prezime, adresu,grad i postanski broj. Ostalima vise srece sljedeci put i hvala svima sto se sudjelovali. Sigurna sam da ce biti jos mnogo prilika za vas ostale da osvojite nesto!

Broj komentara: 6:

  1. Aa draga moja, hvala puno! Sad bas citam tag jer volim pll, nisam ni mislila da sam mozda dobitnica giveawaya. Saljem podatke na mail😌❤

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tebi na sudjelovanju! Nadam se da ce ti se svidjeti pokloncici :)

      Izbriši
  2. Odlično urađen tag,ja sam malo nešto pratila PLL,ali sad kad sam ovo pročitala opet mi je naišlo veeliko interesovanje pa mislim da ću nastaviti da je gledam , tako da hvala ti na tome haha <3

    Boomy's Place

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala punoo :* Drago mi je da ces nastaviti gledati seriju jer je meni stvarno odlicna!

      Izbriši
  3. Odličan tag! Baš mi se sviđaju pitanja iako sam pogledala samo dvije sezone, inače odlično *-* Čestitam pobjednici!
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post: This is my life

    OdgovoriIzbriši