nedjelja, 2. listopada 2016.

Nastydress clothing haul


 Holla! I polako i ja ulazim u tu neku jesensku atmosferu. Vidjela sam da je vecina blogera vec pocela sa jesenskom serijom postova, ali ja sam jos u fazi pijuckanja vruce cokolade, glasnog pjevanja i tipkanja posta. Ako ste se ikada pitali kako ja pisem post, evo tako xD Pa ako sada pokusavate otkriti sto sam vam pokusavala reci time to je da i od sada sluzbeno i ja zapocimljem jesensku seriju postova!!! Vec sam vam prirpemila slike za neke od sljedecih postova i vrlo sam uzbudena posto je u pitanju nesto malo drugacije tako da se nadam da ce vam se svejedno svidjeti to. Za danas vam pisem jedan haul sa stranice Nastydress. Nedavno sam vam radila i wishlistu sa te stranice, ali pred nekoliko dana mi je stigao paket tako da je sada na redu jedan mali unboxing. Znam da sam u zadnje vrijeme pisala nekoliko sponzoriranih postova, ali sada planiram malo stati jer znam da ni vi ne volite bas citati mnogo takvih postova. Pa eto hajmo malo zavirti u taj paketic ;)

NASTYDRESS-  HERE/OVDJE



Prva stvar koju sam narucila je ovaj dugi dzemper ili kao sto neki kazu kardigan. Prvo sam bila malo skepticna da ce mi rukavi biti kratki posto su takve mjere, ali na kraju mi savrseno pristaje. Mogu vam reci da nisam ocekivala ovako dobru kvalitetu. Ipak sve te kineske stranice i nisu bas nesto kvalitetne, ali sa ovime sam O-D-U-S-E-V-LJ-E-N-A! Kvaliteta je odlicna, a sam dzemper mi je pre sladak i totalno u mom stilu. Ja inace obozavam duge, tople veste i dzempere tako da mi je ovo nesto najdivnije :D Eto sluzbeno vam mogu reci da mi je ovo najbolja stvar koju sam ikada narucila sa interneta po kvaliteti i svemu. Imate moje ogormne preporuke.

Kardigan- HERE/OVDJE

 Zatim sam si narucila ovu crvenu kapicu i cetiri choker ogrlice. Za kapu sam mislila da je u bijeloj boji posto je takva bila na slici no oni su meni poslali crvenu. U svakom slucaju mi to uopce ne smeta posto mi ova boja jos bolje pase uz novu jaknu :D Ako se pitate zasto sam si narucila cetiri ogrlice to je zbog jako povoljne cijene. Ove ogrlice su stvarno preslatke, a nisi kostale ni dolar. Narucila sam si jednu sa motivom mjeseca,zvijezde i dvije sa suncem za mene i bff. Vec ih par dana stalno nosim u skolu i doslovno ih obozavam tako da vam svakako preporucujem ako nesto narucivate sa ove stranice da malo bacite oko i na nakit.

Kapa - HERE/OVDJE
Sun choker -HERE/OVDJE
Moon choker - HERE/OVDJE
Star choker - HERE/OVDJE



I eto to bi bilo to od ovog posta! Nadam se da su vam se svidjele stvari koje sam narucila. O ovoj stranici imam stvarno najbolje misljenje i odusevljena sam koliko kvalitetnu odjecu imaju. Ako netko trazi neku dobru stranicu sa odjecom svakako vam preporucujem Nastydress koji je mene jako zadivio.
Love you all,

Ps. mnogo bi mi znacilo da kliknete na barem jedan link iz posta
Giveaway- klikni ovdje

Broj komentara: 20:

  1. Woow! Nastydress je jedan super sajt i ova kapica je preslatka *-*
    Novi post: This is my life

    OdgovoriIzbriši
  2. Prelijepa kapa! Super stvari.
    Jako mi se sviđa tvoja pozadina bloga :)

    http://catherinehere.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  3. Divno draga!
    Novi post ; https://faasshione.blogspot.hr/2016/10/how-to-make-mojito-noalcohol.html#more

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovaj kardigan mi je odličan, sigurno je jako ugodan☺♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemas pojma koliko sam ja odusevljena njime xD Skoro ga cijeli tjedan nosim za skolu.

      Izbriši
  5. Kako je kapica slatka.:D♥
    Odlican post!

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  6. Odgovori
    1. Hvala draga :* Drago mi je da ti se svida.

      Izbriši
  7. Malo je reci da sam odusevljena. Predobre stvari. Ovaj dzmeper, ili sta je vec, nije po mom ukusu ali ako se tebi dopada, sto da ne. Ali su me zato ovi čokeri ii kapa odusevila, i rado bi ih pozelela za sebe. Veliki lajk za slike, zaista odlicno odradjena recenzija.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  8. Sjajan haul draga! ♥ Kapica i dzemperic su tako preslatki. ♥

    eslyisworldview.blogsport.com - novi post, ako zelis pogledaj ♥

    OdgovoriIzbriši
  9. Aaaaa, divne stvari, draga moja! <33 Zaljubljena sam u kapicu, stvarno- pravo savršenstvo :) <33

    Marsyly

    OdgovoriIzbriši