subota, 15. listopada 2016.

My fall playlist 2016


Holla! Danas je jos jedan kisni dan u nizu pa me je malo inspirirao da pisem neke jesenske postove. Za danas vam i nisam pripremila neku bas orginalnu temu, ali svejedno se nadam da ce vam se svidjeti. Kao sto sam radila svoju ljetnu playlistu tako sam odlucila objaviti i jesensku. Ja inace radim playliste po godisnjim dobima, ali pjesme vecinom slucaja nemaju bas veze sa time xD Jednostavno odaberem neke pjesme koje u to razdoblje najvise volim slusati!  Pa eto sada mozemo zaviriti na moju playlistu, a vi mi u komentare napisite svojih top 3 pjesama!


I eto to bi bilo to od ovog posta! Znam da i nije bas dugacak, ali se nadam da vam se je svidio. Vi mi pisite neke vase omiljene pjesme i recite mi dali volite slusati neke sa moje liste. I jos za kraj da vam kazem da nas dijeli jos samo cetiri clanova do 100. Ja stvarno ne mogu vjerovati i jako sam vam zahvalna. Planiram da vam napravim i neki specijal za 100 clanova, ali trenutno jedina ideja mi je Q&A. Do sada ga nikada nisam ni radila na blogu tako da mislim da ce to ipak biti uredu. U komentare me mozete pitati sto god vas zanima o meni (osim nekih previse osobnih informacija) i ja cu odgovoriti na vasa pitanja u tom postu koji cu izbaciti dok sakupimo 100 clanova *_*

Dresslily giveaway - OVDJE
Giveaway za godinu dana pisanja (vrijedi jos danas) - OVDJE

Broj komentara: 20:

  1. Draga Carla, ne znam da li sam to već rekla, ali atmosfera i boje koje vladaju ovdje, na tvom blogu su za mene stvarno nešto posebno, što se tiče tvoje playliste, mislim da imamo sličan ukus, osim što kod mene ima uz to dosta pjesama od Melanie Martinez. ♥

    aminique.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala punoo :* Ja isto volim jos neke pjesme od Melanie Martinez, ali trenutno ove nekako najvise slusam :)

      Izbriši
  2. Sjajna playlista, većina ovih pjesama je i na mojoj listi. Imamo sličan ukus 😊❤️

    http://blogbysanja.blogspot.com/2016/10/autumn-outfit-ideas.html

    OdgovoriIzbriši
  3. Fotografije su super :*
    http://majalivinglife.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Fantastičan post draga! Pjesme su odlične pogotovo Trust Nobody *-* Savršeno!
    This is my life

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovo nije muzika koju ja slusam, ali je ova lista jako zanimljiva, i podseca me na period kada sam ja slusala ovu vrstu muzike. Sve u svemu jako dobar post, kratak ali sadrzajan.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  6. Divna playlista, do sada nisam slušala niti jednu pjesmu ali imam u planu. Pitanja : omiljena jesenska boja laka za nokte, šta želiš biti kad porastes i da li se to razlikuje od zanimanja koje si kao mala željela biti? Trenira s li neki sport, ako da , koji? Najmrži predmet u školi? Znaš li dobro crtati?

    OdgovoriIzbriši
  7. Bukvalno su sve moje omiljene pesme na tvojoj playlist.Obožavam Still falling for u i The Greatest.Sjajan post <3<3

    OdgovoriIzbriši
  8. Skoro sve pjesme koje si navela su I na mojoj playlisti, volim ih sve, a posebno Closer *-* Super post

    kreativanblog.blogspot.com - new post ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ana :* Ja obozavam Closer tako da bi cak mogla reci da mi je to i jedna od omiljenih pjesama!

      Izbriši
  9. Imamo jako sličan ukus za glazbu, slušam puno ovih pjesama. Odličan post☺♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  10. Sve pesme su prelepe!Odlicna plejlista!♥

    kenijinkutak1.blogspot.rss

    OdgovoriIzbriši