srijeda, 5. listopada 2016.

"Life is too short to wear boring clothes"


Hay! Za danasnji post sam vam pripremila nesto malo drugacije i novije na ovom blogu, a u pitanju je jedan outfit post. Iako sam imala jedan outfit post na blogu mislim da nije bio bas najbolji isto kao sto ni ja nisam ispala bas najbolje. I sama sam shvatila, a i u kometarima sa vidjela da i ne izgleda bas lijepo kada prekrivate rukama lice. Da ako mislim da nisam htjela pokazati kako ja izgledam to nije tocno, vec nikada ne ispadnem dobro na fotkama pa sam prekrivala lice da to mogu staviti u javnost xD Za ovaj post sam bila nekako vise opustna i zato i ima nekih spontanih trenutaka sto mi je jako lijepo posto nije namjesteno vec je uhvaceno u savrsenom trenutku. Sto se tice danasnje kombinacije ja sam je nazvala "Life is too short to wear boring clothes." Ja se osobna dostaa razlikujem u svom stilu od drugih osoba iz razreda i uvijek sam ja ona koja se malo cudnije i drugacije oblaci no meni to ne smeta ipak nosim ono sto mi se svida i sto volim. Pa eto tako cete danas vidjeti jedanu od mojih omiljenih i najcescih kombiacija. Iako ova i nije toliko drugacija od ostalih, u nekim drugim postovima cete vidjeti taj moj skriveni boho stil xD

  I da obavezno i da pohvalim mog najboljeg fotografa :*  









Kombinacija se sastoji od :
 High waisted jeans - New Yorker
Crop Top - Terranova
Bomber jacket - Stradivarius
Starke - Converse

I eto to bi bilo to od ovog posta! Nekako mi je bilo bas zabavno slikati i sloziti ovaj outfit tako da sam od sada odlucila cesce raditi ovakve fashion postove. Zelim imati raznolik sadrzaj na blogu tako da se nadam da ce se i vama svidjeti ovakvi postovi. I za kraj mi recite sto kazete na pozadinu? Prije sam se slikala na bijeloj pozadini pored garaze, ali mi je ovaj stari zidic ispred kuce nekako puno bolja i zivlja pozadina.

Love you all,

Broj komentara: 10:

  1. Fantastičan post draga! Baš mi se sviđa tvoja kombinacija i stvarno ti preljepo stoji *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post: This is my life

    OdgovoriIzbriši
  2. Super outfit, stvarno si prelijepa :)

    https://catherinehere.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Aaaaa, divan outfit, lepotice! Oduševila si me majčicom, genijalno zaista <33

    Marsyly

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post !
    GIVEAWAY na blogu --- > https://faasshione.blogspot.hr/2016/10/giveaway.html

    OdgovoriIzbriši
  5. Super post, outfit.. Majica ti je vrh!

    http://beautyakworld.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši