utorak, 11. listopada 2016.

My Dresslily Halloween wishlist + giveaway


Holla! Za danasnji post sa vam pripremila moju wishlistu sa stranice Dresslily koja sada ima takoder i svoju Halloween kolekciju i akciju na koju svakako bacite oko. Kod te kolekcije mi se jako svidaju ogrlice i kostimi za Halloween koji stvarno super posluze. Osim toga imaju i obicnu odjecu u Halloween stilu koju cete uskoro moci i vidjeti. Sve stvari sa moje wishliste su podjeljene u tri skupine kako bi izgledalo organiziranije,a i zbog lakseg snalazenja. Takoder na kraju posta vas ceka jedno malo iznadenje pa se strpite jos malo da vidite o cemu je rijec! Pa eto da vas vise ne zamaram sa nekim nebitnim stvarima mozemo odmah krenuti na moju listu zelja!

DRESSLILY : HERE
DRESSLILY HALLOWEEN SALE: HERE

U prvu skupinu sam vam odlucila svrstati svu odjecu koja mi se svida iz te Halloween ponude. Kao sto mozete i vidjeti ja sam tu stavila 3 majice koju su mi nekako bile fora. Prva i posljednja su jako slicne zbog natpisa, ali ipak su mi obje bas fora tako da sam ih ipak stavila na listu :D

Letter Halloween Sweatshirt - HERE
I Am a Witch Sweatshirt - HERE
Skew Collar Happy Halloween Witches T-Shirt - HERE


U sljedecu kategoriju sam svrstala kardigane (hmm. kako cudno xD)! Mislim da i pticice na granama znaju kako sam opsjednuta dugim, neobicnim i toplim kariganima. Stalno ih nosim i to sam jednostavno ja tako da vas u buduce ne cudi sto cu vam ih stalno pokazivati u nekim fashion postovima. Na ovoj stranici sam nasla stvarno jako lijepe kardigane i po slikama mi se cini da su dosta kvalitetni, ali to cu vam ja jos javiti ;)

Trendy Collarless Asymmetrical Fringed Women's Cardigan - HERE
Fringed Asymmetric Collarless Long Sleeve Cardigan - HERE

Lace Patchwork Asymmetrical Cardigan-HERE

I posljednju kategoriju sam svrstala svega po malo. Naravno tu je jedan kardigan koji mi se jakoo svida. Zatim sam ubacila i jednu crop top majicu i jaknicu. U svakom slucaju tu su sve ostale stvari koje mi se svidaju a ne ponavljaju se vise puta kao u predhodnim kategorijama!

Tribal Pattern Knitted Cardigan - HERE
New York Soho Crop Swatshirt - HERE
Two Toned Fleece Zipped Jacket - HERE
A sada da prijedemo na giveaway! Ako se i vama svidaju neke stvari sa moje liste ili opcenito sa ove stranice sada imate priliku odabrati si sto god zelite u iznosu od 100 $ i besplatno osvojiti. Pa ako ste zainteresirani kako mozete dobiti priliku da osvojite taj poklon bon sljedite sljedece korake:


1. Podjelite ovaj post na barem dvije drustvene mreze (npr. facebook,instagram,twitter..)
2.Posaljite linkove svojih drustvenih mreza na kojima ste podjelili ovaj post na blog@dresslily.com do 18.10.2016.
3.Nasumicno ce biti odabrano 15 osoba  od 19. do 23.10!
 (Savjet: na sto vise mreza podjelite post to su vam vece sanse za pobjedu!)

I eto to bi bilo to od ovog posta! Nadam se da vam se svidaju stvari sa moje liste zelja. U komentare mi recite sto vam se najvise svida sa moje liste i ako imate vremena mnogo bi mi znacilo da kliknete na barem jedan link iz posta! Takoder jos uvijek cekam vase preporuke za filmove iz proslog posta, pa ako mi tamo niste komentirali mozete i ovdje napisati posto stvarno ne znam sto da gledam xD Svakao se prijavite i na giveaway koji je INTERNACIONALAN!
Love you all :*

Giveaway  (jos 5 dana!!)- OVDJE
Dresslily - OVDJE/HERE


Broj komentara: 8:

  1. Jako volim Dresslily imaju odlicne sfvari!
    Super izbor :)

    http://catherinehere.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlicna wishlista, ne znam sta bih pre odabrala, sve je divno. :) <3

    Moja svastarica

    OdgovoriIzbriši
  3. Stvari su super, imas follow od mene, pogledaj moj blog ako zelis.♥
    http://majalivinglife.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitam na suradnji s njima! Sigurna sam da će biti prezadovoljni tvojim postom jer je divan <33
    ♥ forever-blogm.blogspot.com ♥

    OdgovoriIzbriši