nedjelja, 9. listopada 2016.

8 movies for a rainy day


Ujutro se budim s ocekivanjem da ce me sunceve zrake grijati i da cu gledati predivno i vedro nebo no ovog jutra sam se probudila sa pogledom na kisu i tmurno nebo. Obicno nam takvi dani pokvare neke planove i odmah mozemo iskljuciti to da cemo biti vani. Znaci osudeni smo da cijeli dan provedemo u kuci. Ponekad to zvuci vrlo dosadno no danasnji post sam odlucila bas posvetiti tome. Ja najvise volim takve dane provesti gledajuci filmove uz topli caj i toplu dekicu. U danasnjem postu cu vam preporuciti neke filmove koji su mene odusevili i svakako bi ih preporucila vama. Ako je i kod vas lose vrijeme, sto cekate?

1. White chicks

Ovaj film sam gledala tek nedavno i stvarno mi je zao sto to nisam napravila punoo prije jer sam doslovno crkvala od smijeha. Ja inace obozavam komedije i ovo mi je definitvno jedna od najboljih koje sam gledala. Film je jako smijesan, a opet vrlo zanimljiv. Imate moje velike preporuke!

Opis filma:
Dvojica osramocenih agenata FBI-a, crni blizanci Kevin (Shawn Wayans) i Marcus Copeland (Marlon Wayans), dobivaju zadatak da zaštite nasljednice carstva cruisera, Brittany i Tiffany Wilson. Elliott Gordon im daje taj zadatak kao posljednju slamku spasa od otkaza u agenciji, s obzirom na to kakav ih glas prati u zadnje vrijeme. Nakon jedne prometne nesrece sestrama Wilson ostaje oziljak na licu te zbog njega odbijaju napustiti hotel. No, kako bi se spasili od otkaza, braca Copeland morat ce uciniti nesto nezamislivo: prerusiti se u bjelkinje, da sto vise nalikuju na sestre Wilson.

Pogledjate trailer fiilma: OVDJE
Film pogledajte:OVDJE


2.Child's play 2

Sljedeci film koji svakako vrijedi spomenuti je Child's play 2. Iako nisam veliki ljubitelj horor filmova mogu vam reci da me je ovaj film odusevio. Ima dosta strasnijih scena, ali opet mi se jako svida sama radnja filma. Mislim da je ovaj film stvarno dobro osmisljen. Koliko ja znam film ima tri dijela, ali sam ja na zalsot pogledala samo ovaj. Posto je film stariji dosta ga je tesko naci na internetu, ali ja sam bila te srece da sam naletjela na njega na televiziji.

Opis filma: Djecak Andy je dodjeljen novoj obitelji dok je njegova majka u psihijatrijskog ustanovi. Djecak ubrzo pronalazi lutku Chuckyja i ima veliki strah od nje. Njegovi staratelji misle da je rijec o djecjoj masti. Kasnije lutka radi sve sto je potrebno da dode do Andyja posto mu je on jedina nada da dode u ljudski oblik.

Pogledjate trailer filma: OVDJE
Film pogledajte: OVDJE

3. Let's be cops

 Let's be cops je jos jedna dobra komedija.Ovaj film sa takoder gledala nedavno i dosta mi se je svidio. Ima neke vrlo smijesne scene, ali je pomalo i spoj akcije. U svakom slucaju je film koji svakako vrijedi pogledati. Sve sto mozete je samo se dobro nasmijati!

Opis filma:Kada Justin i Ryan krivo protumace poziv na kostimiranu zabavu te medu goste banu obuceni kao policajci, sasvim slucajno pocinje najzanimljivija epizoda u njihovim zivotima. Oni postaju Lazna patrola kojoj ne nedostaje zabave dok kruze gradom svaku noc. Zahvaljujuci svemogucem eBayu uspijevaju nabaviti i pravi policijski automobil, cime svojim uniformama daju dodatnu dozu uvjerljivosti i - privlacnost kod suprotnog spola...

Pogledajte trailer filma:OVDJE
Film pogledajte: OVDJE

4.Mean girls

Mislim da ste skoro svi culi za film Mean girls. Iako ga mozda niste pogledali sigurno su svima poznata ova lica. Mean girls sam pogledala tek ovo ljeto i film je stvarno odlican i smijesan. Svakako vam ga toplo preporucujem!

Opis filma:
Nakon dugog vremena provedenog u Africi Cady krece u skoku kao i svi ostali tinejderi .Cady se ubrzo sprijatelji s autsajderima Damianom (Daniel Franzese) i Janis (Lizzy Caplan), ali i trima najpopularnijim i najljepsim curama u skoli. Regina (Rachel McAdams) je glavna, a Gretchen (Lacey Chabert) i Karen (Amanda Seyfried) njezine su sljedbenice. Iako je one odmah prime u drustvo, Cady se zeli druziti i s Damianom i Janis. Na kraju se Cady ipak odluci zbliziti s curama kako bi otkrila njihove mracne tajne. Stvari krenu nagore kada se Cady zaljubi u Regininog bivseg decka Aarona Samuelsa (Jonathan Bennett). Kada joj se Regina pokusa osvetiti i opet zavesti Aarona, Cadyn prvobitni plan pretvara se u zadatak potpunog unistenja prijateljice Regine.

Trailer filma pogledjate:OVDJE
Film pogledajte: OVDJE

5.So undercover

Sljedeci film na ovoj listi je So undercover. Ovaj film sa gledala pred 2 godine, ako se ne varam, ali ga jos uvijek nisam zaboravila posto je bio stvarno odlican. Film je vrlo interesantan i na nekim djelovima i vrlo smijesan. Ako volite takav spoj mislim da ce vam se ovaj film definitvno svijedjeti.

Opis filma:
Molly je tinejdzerica koja radi sa svojim ocem, umirovljenim policajcem. FBI zeli od nje da motri kcer covjeka koji ce svjedociti protiv kriminala, stoga je salju na fakultet koji njegova kcer pohada. Dok se Molly pokusava uklopiti i budno motriti svoju metu, nastojiti otkriti pojavljuje li se netko tko se ne predstavlja svojim punim identitetom.Kada ju FBI angazira da se prihvati tajnog zadatka u jednom sestrinstvu na koledzu, Molly Morris se mora transformirati iz zestoke privatne istraziteljljice u profinjenu i sofisticiranu djevojku sa sveucilista kako bi zastitila kcerku mafijasa. Sa nekoliko osumnjicenih na listi, Molly neocekivano otkriva da nitko nije ono za što se predstavlja.

Trailer filma pogledajte: OVDJE
Film pogledajte: OVDJE

6. The duff

Zatim vam svakako zelim spomenuti film The duff. Vjerovatno ga je vecina vas gledala i ja sam takoder jako zadovoljna ovim filmom. Tema je tinejderska i vrlo zanimljiva, a uz to film je i vrlo smijesan. Svakako preporucujem da pogledate ako jos niste!

Opis filma:
 Bjanka je zadovoljna srednjoskolka ciji se svijet raspada kada sazna da je drugi ucenici zovu DUFF ili dezurna neugledna prijateljica u poredenju s njenim ljepdim, popularnijim kolegicama. Uprkos upozorenju njenog omiljenog profesora,ona zanemaruje to sto je zaljubljena u Tobija i angazira Veslija, prepredenog, ali sarmantnog sportasa, da joj pomogne da preobrazi sebe. Kako bi svoju posljednu skolsku godinu spasila od potpune propasti, Bjanka mora nacoi samopouzdanja i zauzda okrutnu skolsku zlicu Madison.

Trailer filma pogledjate: OVDJE
Film pogledajte: OVDJE

7. Spy

Onda se opet malo vracamo na moje podrucje: Komedije! Na praznicima sam pogledala stvarno puno filmova i medu njima se nalazi i film Spy. Ovaj film mi je isto bio stvarno odlican, zanimljiv i naravno vrlo smijesan tako da ne nabrajam tko zna sto vec, jednostavno ako volite gledati komedije i dobro se nasmijati svakako vam preporucujem i ovaj film ;)

Opis filma:
Vodeca komicarka danasnjice Melissa McCarthy u filmu Spijunka glumi Susan Cooper, skromnu CIA uredsku analiticarku koja je junak iz sjene niza najopasnijih misija svoje agencije. Kada njezin partner (Jude Law) zavrsi iza resetaka, a drugi top agent (Jason Statham) biva otkriven, Susan ce postati posljednja nada tajne operacije koja mora sprijeciti najpoznatijeg svjetskog trgovca oruzjem da ne izazove globalnu katastrofu.

Trailer filma pogledajte: OVDJE
Film pogledajte: OVDJE

8. The shallows

I posljednji film za danasnji post je The shallows. Vjerovatno se nece bas svima svidjeti ovaj film posto ipak morate voljeti takve teme, ali sam ga svejedno odlucila ubaciti u ovaj post. Takoder sam ga gledala nedavno i film je jakoo zanimljiv i napet tako da ga preporucujem svim ljubiteljima filmova o morskim psima i podvodnog svijeta!

Opis filma : 
U napetom horor trileru Opasnost iz dubine, Lively glumi Nancy, americku surfericu koja jednoga dana odluci potpuno sama surfati zabacenom obalom. U jednom trenutku napada ju velika bijela morska psina i Nancy zavrsava nasukana nedaleko od plaze, na jednoj stijeni. Medutim, premda je obala koja joj donosi spas udaljena tek dvjestotinjak metara, Nancy ne moze tako lako doci do nje, jer oko stijene na kojoj se nalazi cijelo vrijeme vreba morski pas...

Trailer filma pogledajte: OVDJE
Film pogledajte: OVDJE

I eto to bi bilo to od ovog posta! Nadam se da sam vam barem malo pomogla i dala ideju koje sve filmove mozete pogledati. Ako se odlucite pogledati neki sa moje liste svakako mi javite vase utiske :D Sada vas ja zelim pitati da mi vi recete neke vase preporuke za filmove koje cu svakako uzeti u obzir posto sljedeci vikend planiram filmski maraton! Love you all,

Prijavite se na giveaway: OVDJE

Broj komentara: 8:

  1. Fantastičan post draga! Pogledala sam The Duff i Mean Girls i odlični su filmovi, a niti ne sumnjam za ostale *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post: This is my life

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam ljubitelj ovakvih postova, ali mi se ovaj dopao zbog raznovrsnosti filmova. Vecinu istih sam gledala tako da je to doprinelo mom celokupnom utisku o tvom postu.Sve u svemu jako dobro napisano.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako mi se sviđaju filmovi koje si navela i sigurno ću pogledati neke. Super post!:)❤

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  4. I meni je Spy jedan od omiljenih filmova <3

    OdgovoriIzbriši