četvrtak, 8. rujna 2016.

Vlog - Dalmacija (Korcula)


Hay! Znam da sam ovaj vlog post trebala jos prije objaviti, ali sam ga ove zadnje dane odgadala posto sam i sama znala da se trebam spremiti na prebacivanje i uredivanje dosta slika .Sa druge strane mi je bilo zao ne objaviti ga posto prepostavljam da je ovo najzanimljiviji vlog od mog ljetovanja. Znam da je sada vec svima pocela skola i da vise i nemamo taj osjecaj ljeta, ali se nadam da ce vas ovaj post i slike prisjetiti i na vase ljeto i ljepo provedeno vrijeme. Meni je ovo bio prvi put da sam posjetila otok Korculu i sluzbeno vam mogu reci da je ovo jedno od najdivnijih mjesta koja sam ja posjetila. Ima jako puno starih kamenih gradevina isto kao i divnih palma koje krase cijeli otok. Plaze na Korculi su stvarno divne da pozelim da se kupam tamo svaki dan. Pa eto ako vas zanima sto smo sve obisli i vidjeli mozete pogledati sljedece slike:
































Lumbarda- 30.7.2016
Predzadnji dan smo se odlucile posjetiti jos jedno mjesto osim grada Korcule. Otisle smo u obliznji gradic Lumbardu. Lumbarda je inace poznata po ovoj pjescanoj plazi na kojoj ima stvarno puno turista.Mi smo taj dan otisle malo na kupanje, ali nismo bas puno bile na ovoj pjescanoj plazi vec na nekim manjim kamenim plazicama.









31.7.2016
Posljednji dan smo odlucile otici malo do Hvara i obici ga. Ujutro smo se rano ustale i ukrcale se kod tate na brod. Na Hvaru smo provele 2-3 sata slikajuci i ragledavajuci ga i onda smo se brodom vratile u Korculu. Taj vlog sam odlucila izbaciti iz ove serije tako da ce ovo biti posljednji vlog iz mojih ljetnih avantura! Jedino ako ga bas budete htjeli ili ja ne budem imala neku drugu ideju za post onda cu vam pokazati neke slike iz Hvara :D

I eto to bi bilo to od ovog posta! Nadam se da vam se je svidio i da ste uzivali gledajuci moje male ljetne avanture. Ovo ljeto sam stvarno divno provela i obisla sam stvarno mnogo mjesta u Dalmaciji. Nadam se da cu ove divne dozivljaje jos dugo pamtiti :D

Vlog- Zadar - procitaj OVDJE
Vlog- Tisno - procitaj OVDJE
Vlog- Split - procitaj OVDJE

PS. sto kazete na novi potpis? ;)


Broj komentara: 8:

  1. Zaista je prelepo tamo!Mnogo mi se dopada tvoj novi izgled blogaa,awee!♥:))

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako je meni Korcula divno mest, bas bih volela da sam sada tamo, heh :D Sjajan post i fotke draga moja, drago mi je da si se lepo provela. :) <33

    Novi post-> Marsyly

    OdgovoriIzbriši
  3. Fantastičan post! Bila sam u Korčuli i ja sam se zaljubila u taj grad, ja ne znam što je meni, ali taj grad je za mene preljepi *-* Slike su ti predivne!
    This is my life

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja obožavam Korčulu. Volim sve vezano uz to i vidim da si se super provela. Fotografije su prekrasne baš kao i post. :)

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši