subota, 24. rujna 2016.

Trendsgal review


Jos prosli tjedan mi je stigao paket sa stranice TRENDSGAL tako da sam se tek danas odlucila napraviti recenziju odjece koju sam narucila. Inace sam narucila 5 majica i jos jednu random stvarcicu, ali jedna od majica mi je na zalost malena tako da je necu pokazati u ovom postu vec u slijedecem, a zasto to mozete doznati na kraju posta. Sto se tice mog osobnog misljenja o ovoj stranici prva stvar koju vam moram spomenuti je da imaju stvarno vrlo niske i povoljne cijene, ali se na zalost za svaku stvar placa postarina. Postarina i nije bas skupa, ali kosta mozda malo manje nego ta stvar koju ste odabrali pa mi je jedino toga zao. Svakako bi vam preporucila da narucite njihovu odjecu, ali bi vam preporucila da izbjegavate polyester posto je opcenito taj materijal losiji pa vam se majice brzo uniste. Nekako me je najvise odusevila njihova pamucna majica tako da vam svakako preporucujem i tu majicu, a i da birate taj materijal. Sto se tice dostave ja sam se stvarno iznenadila. Znaci paket mi je dosao za samo 12 dana. Pa eto sada dok sam vam rekla nesto malo vise o stranici mozemo krenuti na narucene stvari, a vi ako imate ikakva pitanja slobodno pitajte u komentare!

PS. Ispricavam se na losoj kvaliteti slika. Stvarno ne znam sto se dogada sa tom kvalitetom dok se slike prebace na kompjuter.



Prva stvar koju sam narucila je ova majica sa natpisom Different. Inace mi se bas svida, ali na zalost je malo losije kvalitete. Mislim da se ne bi ni trebala zaliti na to posto je cijena stvarno niska, ali majica je od cistog polyestera tako da ce samo nakon nekoliko pranja biti u losem stanju. U svakom slucaju cu je nositi za po kuci tako da mi to ni nije neki veliki problem.

Pogledajte: OVDJE/HERE

   U sljedecu sam se majicu doslovno zaljubila xD Natpis mi je pre dobar i jako mi se svida ovaj font slova. Sto se tice materijala bas mi je drago da je bolji od predhodne jer inace ne bih znala sto da radim. Majica je isto od polyestera, ali nije onako kruta nego je mekanija i malo kvalitetnija od predhodne iako ni ovu necu moci dugo nositi, ali biti ce mi dobra barem za ovu skolsku godinu.

Pogledajte: OVDJE/HERE


Zatim sam narucila jednu majicu na kratke rukave koju ste vjerovatno vidjeli vec puno puta na drugim blogovima, ali se je meni bas svidjela pa sam je i ja morala imati. Sto se tice ove majice mislim da je stvarno odlicne kvalitete. Nemojte misliti da ne govorim iskreno samo zato sto je ovaj post suradnja. Ja cu vam reci iskreno sto mislim o proizvodima jer ipak ne pisem ovaj post bezveze vec da vam preporucim nesto ili kazem da ne kupite ako nije dobro. Znaci majica je od pamuka i onako je laganija, ali je stvarno dobar materijal i zato se ne moram bojati da ce se tokom pranja odmah unistiti. Vec sam je nosila u skolu i vrlo je jednsotavna, lagana i prozracna i imate velike preporuke od mene!

Pogledajte: OVDJE/HERE

   I posljednja majica je ova crna sa natpisom I woke up like this. Ova majica mi je na stranici izgledala totalno dragacije, a uzivo je stvarno ogromna i nema bas kragnu sto mi najvise smeta pa zbog toga izgleda kao da je odrezana. To mi se uopce ne svida kod ove majice, a materijal je isto cisti i bas kruti polyester. Stvarno ne zelim nista lose pricati o tudim proizvodima i sa svime sa dosta zadovoljna osim sa ovom majicom za koju sumljam da cu nositi negdje. Kostala je negdje oko 2 $ tako da mislim da nisam ni trebala ocekivati dobru kvalitetu, ali misim da je kavliteta ista na svim stranicama tako da nije samo na ovoj ova majica malo losje kvalitete. Inace mi se svida i fora mi je natpis, ali zbog materijala i ovog proreza na vratu cu je nosit samo za po kuci,

Pogledajte: OVDJE/HERE


I posljednja stvar koju sam narucila ne spada pod odjecu, a to je ova naljepnica za zid. Vec sam je i naljepila na zid pored kreveta i meni se jakoo svida i stvarno je bas jefitna tako da vam svakako preporucujem njihove naljepnice za zid. Imaju ogroman izbor natpisa tako da sam se ja jedva odlucila za jedan xD I usput ignorirajte ove svijece. Kako je naljepnica bila zarolana nije htjela ravno stajati pa ju je nesto moralo drzati ;D

 Pogledjate: OVDJE/HERE


I eto to bi bilo to od ovog posta! Nadam se da vam se svidaju stvari koje sam narucila. Ako imate volje i malo vremena bilo bi mi drago da kliknete na barem jedan link iz posta. Sto se tice 5. majice ona mi je na zalost mala pa sam je odlucila pokloniti nekome od vas. U jednom od sljedecih postova cu vam napraviti taj giveaway tako da cete tamo doznati sve informacije kako biste mogli osvojiti majicu. Naravno jos jedna jako uzbudljiva stvar je da za samo 4 dana slavimo prvi blogorodendan tako da ce biti jos jedan giveaway za koji sam vam vec davno spremila pokloncice. Tako da budite u toku ove dane posto vas ocekuje dosta izanadenja ;)

Trendsgal - http://www.trendsgal.com/
My email - beimaginative139@gmail.com

Love you all :*

Broj komentara: 10:

  1. Sjajan haul, sve majice su predivne i kliknula sam na sve linkove :)

    Novi post:
    http://blogbysanja.blogspot.hr/2016/09/makeup-routine-for-school.html

    OdgovoriIzbriši
  2. Mnogo mi se dopada majca na kratke rukave! ♥:) Divan post!

    OdgovoriIzbriši
  3. Fantastičan post! Duksevi su preljepi *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post: This is my life

    OdgovoriIzbriši
  4. Vauu, sve stvari su tako predivne! <33 Mnogo mi se dopada majica sa natpisom 'I hate every one' totalno je u mom fazonu, moraću malo da je proučim na sajtu. :) <33

    Marsyly

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :*
      Meni se isto ta majica nekako najvise svida, a pogotovo zbog natpisa xD

      Izbriši
  5. Upravo sam pregledala sajt i našla svašta zanimljivo. Imaš odličan ukus, izabrale bismo iste stvari. :) ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda mi je drago da ima netko slican meni :)

      Izbriši