ponedjeljak, 19. rujna 2016.

PIMS Summer Surprise Giveaway- unboxing


Hay! Za danasnji post sam vam pripremila unboxing paketica kojeg sam osvojila u giveawayu na blogu Pink is my soul- posjeti OVDJE. Ovo mi je zapravo i bio prvi put da sam osvojila neki giveaway tako da sam bila bas uzbudena, a jos vise zbog toga sto je ovo bio surprise giveaway pa nisam ni znala sto cu dobiti. Ana me je zamolila da napravim ovaj post kako biste i vi mogli vidjeti sto su bile nagrade, posto kao sto i napomenula ovo je bio surprise giveaway pa nisam ni ja znala sto cu dobiti. Pa eto da vise ne duzimo mozemo odmah krenuti na poklone:

Sve sam dobila ovako slatko zapakirano kako bi mi bilo jos zabavnije gledati sto sam sve dobila! Takoder sam dobila i jedno malo pismo od Ane na cemu joj puno hvala :*



I sada dio koji ste vjerovatno svi cekali, a to je da konacno zavirimo u taj paketic ;) Nisam vam slikala svaku stvar posebno vec se sve nalazi na jednoj slici, no ja se nadam da cete shvatiti o cemu govorim. A sada prijedimo na pokloncice:

Ukosnice: Prva stvar koju sam dobila su ove slatke ukosnice. Dolaze u 3 boje, a u paketu ih je ukupno 6. Ne znam meni su bas slatke i sigurna sam da ce mi dobro posluziti.

Balea maska za lice: Sljedeca stvar koju sam dobila je ova baleina maska za lice od maline i vanilije. Do sada jos nikada nisam isprobala njihove maske, ali znam da ih puno hvale tako da se bas veselim isprobati ovu masku :)

Violeta fresh maramice: Zatim sam dobila ove male Violeta fresh maramice. Mislim da je ovo pakiranje bas prakticno za skolu posto nije tesko niti zauzima puno prostora. Tako da se ove maramice vec nalaze u mojoj skolskoj torbi!


Blokic za pisanje: Onda sam dobila ovaj slatki blokic za pisanje. Ima papirice u raznim bojama i takdoer se dobije i mala kemijska unutra. Mislim da je bas sladak tako da ce mi sigurno posluziti za biljezenje i zapisivivanje necega.

Coral lak za nokte: Sljedeca stvar koju sam dobila je ovaj Coral lak za nokte. Inace nikad prije nisam cula za ovu marku niti sam igdje vidjela ove lakove, ali se svakako veselim isprobati ga. Takoder mislim da je ova boja pun pogodak za mene posto ja obozavam plavu boju, ai najvise nekako volim nijasnu morsko plave boje :)

Narukvica: I posljednja stvar, ali i ne manje vazna je ova narukvica. Do sada ju jos nisam nosila, ali sam sigurna da ce mi se lijepo uklopiti uz neku moju kombinaciju za skolu!

I eto to bi bilo to od ovog posta! Nadam se da vam se je svidio :) Ja sam se potrudila napisati ga sto bolje, ali trenutno i nemam bas puno vremena posto me ceka ucenje matematike :/ Sada dok je skola vam vise necu pisati redovno vec 1-2 puta tjedno. Sve ovisi koliko budem imala ucenja. Za kraj samo da vam napomenem da je uskoro rodendan bloga zbog cega sam stvarno uzbudena tako da uskoro mozete ocekivati jedan giveaway! Ja sam se nadala da cemo do rodendana 28.9 doci dok 100 clanova, ali sada vidim da je to nemogu :( Bili smo blizu, ali u zadnje vrijeme smo izgubili nekoliko clanova tako da kada god pocnemo biti sve blize od jednom se samo spustimo. Ne znam zasto su se neki isclanili. Ako je to zbog sadrzaja vi mi slobodno mozete napisati sto zelite citati i ja cu vam rado udovoljiti :D Kisses :*

Broj komentara: 12:

  1. Prelijepe stvarcice :D
    Bas mi se sviđaju!

    http://catherinehere.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  2. Ajme prekrasne si stvari dobila!
    Meni je baš fora ovo sa iznenađenjem kada je darivanje u pitanju, samo što ja ne izdržim pa moram reći svojim čitateljima što sam im to pripremila hahha. ☺

    Divaan post. ♥♥
    IvaFashionDiary

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako mi je drago što ti se poklončići sviđaju! ♥♥ :*

    OdgovoriIzbriši
  4. Aiii, divne stvarčice si dobila <33
    Baš je super stvar ovo sa iznenaenjem, treba iti malo u neizvesnosti hehe :) <33
    Divno draga moja <33

    Marsyly

    OdgovoriIzbriši
  5. Jaoo,divne stvarcice!♥:) Odlican post!

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  6. jako mi se svidjaju stvarcice,nema ihpuno,ali su toliko preslatke <3 Pojeti moj blog i učlani se,mnogo mi znaci :) ---> beauty world

    OdgovoriIzbriši