srijeda, 28. rujna 2016.

One year of blogging


I hayy :D Konacno je dosao i taj dan, nas prvi blogorodendan!!! Stvarno vam trenutno ne mogu opisati moju srecu. Vec godinu dana se druzimo zajedno preko postova. Hvala vam svima od srca na divnih 93 clanova na blogu :* Hvala vam na preko 17 000 pregleda i na 620 divnih komentara (racunajuci i moje odgovore) gdje se nije nasao ni jedan negativan zbog cega mi je neopisivo drago! Tocno na danasnji dan prosle godine izasao je prvi post na ovom blogu. U ovih godinu dana sam naucila stvarno mnogo divnih stvari i ne zalim ni jednog trenutka sto sam pocela pisati svoj blog. 

Iako je ovaj blog bio napravljen jos prije ja na veliku zalost ne znam kojeg tocno datuma posto su ti stariji postovi obrisani, ali danas slavimo godinu dana bloga Be imaginative! Ako me pratite od samog pocetka onda znate da se je prije ovaj blog  zvao Be yourself, ali kada sam otkrila jos jedan blog sa istim imenom promjenila sam mu ime i odlucila poceti iz pocetka tako da cemo mi ovo racuna kao novi pocetak, novi blog i jedno najdivnije iskustvo mog zivota. Na ovom blogu je ukupno obvjavljeno cak 59 postova, iako bi ih bilo jos vise da nisam brisala neke sa kojima nisam bila zadovoljna. Ako se pitate zasto je medu prvim postovima tako velika razlika u datumima mislim da ste konacno i to doznali xD Pa eto hvala vam svima sto ste bili tu uz mene jer da nije bilo vase podrske ne bi mi bilo tako lako dogurati do ovdje. 

Voli vas sve vasa,


Broj komentara: 12:

  1. Bravooo!
    Čestitam i puno uspjeha u daljem radu želim. ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitam ti puno na godinu dana bloganja *-* Nadam se da ćeš i dalje pisati predobre postove i ostati tako draga i talentirana kakva jesi :*
    Novi post: This is my life

    OdgovoriIzbriši
  3. Žestitam, lepotice moja! nadam se da ćemo se družiti još duuugo i da ćemo zajedno slaviti još mnogo rođendana ovog bloga <333

    Marsyly

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitam tii puno na ovome! Nadam se da ćeš nastaviti pisati♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  5. Cestitam!! :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši