petak, 9. rujna 2016.

Nastydress wishlist


I konacno je prosao i prvi tjedan skole. Posto je ipak tek pocetak i nije bio toliko tezak i naporan kao sto ce biti sljedeci. Sada nas cekaju inicijalno testovi tako da cu vam sljedeci tjedan rijede izbacivati postove. Do sada sam vam objavljivala svaki drugi dan, ali sumljam da cu imati toliko vremena. Sto se tice danasnjeg posta to ce biti moja wishlista sa stranice Nastydress. Za ovu stranicu sam takoder nedavno doznala, ali ono sto mi se stvarno svida je to sto imaju bespatnu postarinu za sve drzave diljem svijeta. Takoder imaju dosta uredu i pristupacne cijene. Ja sam si na ovoj stranici pronasla stvarno mnogo divne odjece, ali na zalost nisam vam ju svu mogla ubaciti u post posto bi samo pisanje i pripremanje trajalo jako dugo. Tako da mozemo odmah krenuti na moju listu zelja :

Nastydress - posjeti OVDJE/HERE
Nastydress Buyers show - pogledaj OVDJE/HERE


Argyle Jacquard Hooded Knitted Cardigan- OVDJE/HERE
Side Letter Print Stretched Skinny Leggings- OVDJE/HERE
Stylish Hooded Letter Printed Hoodie and Elastic Waist Pants- pogledaj OVDJE/HERE


Geometric Print Long Sleeve Irregular Hem Cardigan - pogledaj OVDJE/HERE
Pocket Design Striped Loose-Fitting Cardigan - pogledaj OVDJE/HERE
Vintage Long Sleeve Turn Down Collar Fringed Sweater Cardigan - pogledaj OVDJE/HERE


Stylish Sequined Long Sleeve Round Neck Sweatshirt - pogledaj OVDJE/HERE
Simple Style Long Sleeve Round Neck Letter Print Sweatshirt- pogledaj OVDJE/HERE
Casual Style Round Neck Long Sleeve White Letter Pettern Sweatshirt - pogledaj OVDJE/HERE


Active Floral and Letter Printed Round Collar Baseball Jacket-pogledaj OVDJE/HERE
Casual Gray Long Sleeve Letter Pattern Pullover Sweatshirt -pogledaj OVDJE/HERE
Preppy Style Round Collar Long Sleeve Letter Print Sweatshirt -pogledaj OVDJE/HERE

I eto to bi bilo to od ovog posta! Nadam se da vam se svidaju stvari sa moje wishliste :) Meni je bilo stvarno tesko odvojiti nesto sto mi se najvise svida, ali nekako sam najvise odusevljena onim vestama sa druge slike *_* (normalno xD) Ako me pratite duze onda vjerovatno znate da to obozavam nositi tako da ni ova wishlista nije mogla proci bez barem jedne veste tj. kardigana. U komentare mi recite sto se vama najvise svida sa moje liste zelja i recite mi sto mislite o ovoj stranici ukoliko ste narucivali nesto sa nje!

Ps. zamolila bi vas da kliknete na barem jedan od ovih linkova. Mnogo bi mi znacilo :)
Argyle Jacquard Hooded Knitted Cardigan- OVDJE/HERE
Side Letter Print Stretched Skinny Leggings- OVDJE/HERE
Stylish Hooded Letter Printed Hoodie and Elastic Waist Pants- pogledaj OVDJE/HERE
Geometric Print Long Sleeve Irregular Hem Cardigan - pogledaj OVDJE/HERE
Pocket Design Striped Loose-Fitting Cardigan - pogledaj OVDJE/HERE
Vintage Long Sleeve Turn Down Collar Fringed Sweater Cardigan - pogledaj OVDJE/HERE
Stylish Sequined Long Sleeve Round Neck Sweatshirt - pogledaj OVDJE/HERE
Simple Style Long Sleeve Round Neck Letter Print Sweatshirt- pogledaj OVDJE/HERE
Casual Style Round Neck Long Sleeve White Letter Pettern Sweatshirt - pogledaj OVDJE/HERE
Active Floral and Letter Printed Round Collar Baseball Jacket-pogledaj OVDJE/HERE
Casual Gray Long Sleeve Letter Pattern Pullover Sweatshirt -pogledaj OVDJE/HERE
Preppy Style Round Collar Long Sleeve Letter Print Sweatshirt -pogledaj OVDJE/HERE

My email: beimaginative139@gmail.com
Nastydress: http://www.nastydress.com/
Nastydress Buyers Show: http://www.nastydress.com/buyers-show

Love you all <3333

Broj komentara: 16:

  1. Preleeepaaa wishlista!♥

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post! Kliknula na linkove!! :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post. Neke stvari mi se posebno svidjaju,a neke mi se ne svidjaju. Sve u svemmu svako ima svoje mišljenje. Kliknula sam samo na linkove od stvari koje mi se svidjaju, nadam se da se neljutiš.

    Ako želiš posetiti moj blog, ili pročitati moj zadnji post klikni ovde

    -Šehada xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno sa se ne ljutim :) Meni je drago da netko klikne i na jedan link.

      Izbriši
  4. Superr stvari si izabrala.Rado bi i ja dosta stvari sa njihome stranice jer sam gledala dosta toga.Dok novca bude neato kupujem.LP
    Posjeti i moj blog nova sam

    OdgovoriIzbriši
  5. Super si izabrala, kliknula sam :) Zapratila sam te, nadam se da ćeš uzvratiti da se podržavamo u ovom blogosvijetu :)

    http://beautyakworld.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  6. Napravi TMI tag <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na prijedlogu. Svakako cu razmotiriti tvoju ideju

      Izbriši
  7. Odlican post draga! ♥ Iskrena da budem, nisam dosad posecivala ovaj sajt ali deluje odlicno. :) Prelepe stvarcice. ♥

    eslyisworldview.blogsport.com - utisci iz Grcke ♥

    OdgovoriIzbriši