nedjelja, 4. rujna 2016.

BTS #4 Back to school tag


I upravo sjedim i tipkam vam posljednji post na ovim ljetnim praznicima. Mislim da mi je ovo ljeto definitivno najbrze proslo. Vec se polako spremam i razmisljam sto cu obuci sutra za skolu. Kao sto vidim nekima je vec i pocela skola tako da su se oni vec i oprostili sa praznicima. Jucer smo se ja i prijateljica zadnji put isle okupati na more. Iako zivimo odmah pored mora sumljam sada dok pocne skola da cu imati bas vremena da idem na more, a i sada ce zahladiti tako da bi trebala polako ulaziti u nekakvu jesensku atmosferu. Sto se tice danasnjeg posta odlucila sam vam napraviti BTS tag, a sutra vam planiram napisati post "Prvi dan skole" ako vi to zelite. A sada nakon duzeg uvoda mozemo krenuti na pitanja:

1. Da li volis skolu?
Pa na ovo pitanje je zapravo dosta tesko odgovoriti. Mislim svima nama je lijepse na praznicima dok imamo puno vremena za sebe i mozemo raditi sto god hocemo, ali na jednu stranu u skoli se svaki dan vidam sa prijateljima i stalno se druzimo. Tako stvarno ne znam sta da vam kazem xD

2.Oko cega si najvise nervozna ove godine?
Jedna rijec - MATEMATIKA :(

3.Koje sve predmete imas?
Pa imam sve one standardne - hrvatski,engleski,tjelesni,glazbeni,likovni,tehnicki,povijest,geografija,biologija,kemija,fizika,matematika i tri izborna predmeta - informatika,vjeronauk i talijanski.

4.Koji je tvoj omiljeni predmet?
Informatika <333333

5.Koji predmet najmanje volis?
MATEMATIKUUUU!!!

6.Dali imas neke izvan skolske aktivnosti?
Prije sam isla na gimnastiku tj. ples, ali sada idem samo na likovnu grupu u skoli.

7.Koja ti je omiljena stvar u vezi tvoje skole?
Pa ne znam, mislim da nista xD Mozda jedinu sto mi je blizu i ne moram puno pjesaciti.

8.Daj savjet kako prezivjeti dosadan sat?
Ja uvijek crtam po zadnjoj stranici biljeznice na matematici ili glazbenom i to mi donekle ubija dosadu, ali trebate biti oprezni da vas profesor jos ne opomene xD Uglavnom bolje nemojte to raditi i pratite sat, mislim da ce to biti bolje za vas.

9.U kojem si se razredu pocela sminkati?
Ja se ni sada ne sminkam za skolu, ali ako se sjajilo racuna onda cu reci u sestom razredu. Samo nemojte to shvatiti ozbiljno posto se ni sada ne sminkam vec samo za neke posebne dogadaje i opet stavim samo malo sjajila i maskare.

10.Gdje volis ici kupovati skolski pribor?
Pa mislim da je najpovoljnije i uz to ima i najvise izbora u Metrou. Tako da cu reci da najvise volim kupovati u Metrou gdje sam kupila i pribor za ovu skolsku godinu koji mozete vidjeti ovdje.

11.Koja tri stvari uvijek moras imati u svojem ruksaku?
Pa to su obicno uvijek maramice, labelo i mobitel.

12.Koji je tvoj cilj ove skolske godine?
Ove skolske godine zelim podignuti ocjenu iz matematike i moj zeljeni prosjek je 4,8. Prosle godine sam bila jako blizu tome, ali na kraju mi je ipak engleski bio zakljucen 4 :(

13.Sto zelis raditi nakon sto zavrsis skolu?
Pa trenutno stvarno nemam pojma, ali nakon srednje cu vjerovatno ici na neki fakultet.

14.Kako rasporedis vrijeme za prijatelje,obitelj,skolu i interent?
Zapravo dosta tesko. Obicno uvijek dok dodem iz skole se odmorim 15 min i onda krenem rijesavati zadacu i uciti za sutra dan. Ostatak vremena najcesce iskoristim za sebe i odmor, iako mi i ne ostane bas puno vremena.

I eto to bi bilo to od ovog posta! Znam da i nisam bas puno pisala BTS postove tako da sam ih mislila pisati sada dok pocne skola, barem jos par. Jedino ako vam je to vec dosadilo posto mislim da nema bloga na kojem ih ne mozete naci. U tom slucaju cu nastaviti sa standardnim postovima, a i ukoro bi moglai zapoceti sa serijom Fall postova tako da i to mozete ocekivati!

Carls :P

Broj komentara: 8:

  1. Sretan ti polazak u školu☺ Sviđaju mi se odgovorii♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. Srećan ti polazak u školu, draga. :) Ne stresiraj se oko matematke, sigurna sam da ćeš uz malo truda ti to razvaliti! ;)

    Novi post-> www.marsyly.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post!Srećan polazak u školu!Isto imam stres oko matematike i geografije,iako nam je počela škola.Inače tag je baš zanimljiv!Super si ti odgovori!♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno :* I ti ne volis geografiju? Hahah nisam napomenula u postu, ali ju ne volim zbog stvarno strogog profesora xD

      Izbriši
  4. Fantastičan post! Ova pitanja su malo drugačija nego standardni BTS TAG što me fascinira. Sretno u školi *-* Koji ideš razred ??

    Ako imaš vremena posjeti moj blog This is my life.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :* Sto jesu? XD Hahaha ne znam ja sam ih nasla na nekom stranom blogu!

      Izbriši