četvrtak, 29. rujna 2016.

Birthday giveaway!


Hay! Kako smo jucer proslavili 1. godinu mog pisanja i ovog bloga danas sam vam se odlucila i zahvaliti na tome. Ipak da nije bilo vas tu da me podrzavate ne bih nista od ovoga uspijela i zato sam vam se htjela zahvaliti jednim giveaway-om. Ovaj put sam imala veliku zelju da mogu nagraditi i moje citatelje iz Srbije i Bosne i stvarno sam trazila neke jeftinije solucije, ali na zalost postarina je dosta skupa, a trenutno nisam u mogucnosti platiti toliko postarinu tako da ce giveaway biti otvoren samo za stanovnike Republike Hrvatske. Nadam se da se ne ljutite svi ostali jer sam vam stvarno zeljela omoguciti da sudjelujete i vi, ali trenutno stvarno ne mogu. Pa eto sada mozemo prijeci na pokloncice koje sam vam odabrala. Nadam se da ce vam se svidjeti :)

1. Balea gel za tusiranje od lubenice
2. Nivea sapun od kokosa
3. Balea Intensiv balzam za usne
4. Balea sol za kupanje sa mirisom jasmina i ljiljana
5. Balea maska za lice od vanilije i maline
6. Balea sumeci kolacic za kupanje sa mirisom jabuke i cimeta


Kako osvojiti paketic?
1. Morate biti clan mog bloga
2.Komentirajte ovaj post sa sadrzajem: vase ime i odgovorom na pitanje:
 Zasto vam se svida moj blog?
3.Morate imate dozvolu roditelja

Dodatni bodovi (biti cete na listi dva puta):
Podijelite na insagramu prvu sliku i tagirajte me : @bimaginative


A sada imam jos jedno iznadenje za vas, a to je jos jedna stvar koju moze osvojiti neka druga osoba. U pitanju je majica koju sam narucila sa stranice Trendsgal no meni je na zalost mala pa ako nekome od vas odgovara se moze slobodno prijaviti da osvoji ovu majicu. Nisam je nosila niti odrezala etiketu tako da je kao nova. Sto se tice materijala po meni je dosta dobar i kvalitetan tako da za to uopce ne trebate brinuti. A sada mozete i sami pogledati kako izgleda majica:

Mjere:
Duzina - 60 cm
Rukavi - 59 cm
Poprsje - 54 cm



Kako mozete osvojiti majicu?
1.Morate biti clan bloga
2.Morate komentirati ovaj post sa svojim imenom i imenom vase omiljene online trgovine
3.Morate komentirati post - Trendsgal review (OVDJE)
4.Treba vam dozvola roditelja

Oba giveaway-a vrijede samo za stanovnike Republike Hrvatske!
Giveaway ce trajati do 15.10.2016

I eto to bi bilo to od ovog posta! Nadam se da vam se svidaju pokloncici koje sam vam odabrala. Vi mozete sudjelovati i u oba giveawaya, ali mozete osvojiti samo jedan. Jos jednom vam svima puno hvala na divnih 93 clanova na blogu i svoj vasoj podrsci tokom mog pisanja.

Voli vas vasa,

Broj komentara: 15:

  1. Divni pokloni draga :* Čestitam ti na uspješnoj godini dana bloganja, želim ti ih još mnogo :) Sviđa mi se način na koji pišeš i tvoj blog mi je jako zanimljiv :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlični pokloni☺ Ja tvoj blog najviše volim zbog predivnih slika i zbog toga što su teme baš onakve kakve ja volim čitati.
    Inače, zovem se Petra Grčić ☺♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitam ti na godinu dana bloganjaa *-*
    Ime: Petra Bajs
    Tvoj blog je cijeli savršen... od bannera, do svih fotografija koje stavljaš u postove, pogotovo vlogovi su fenomenalni *-*
    This is my life

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličnoo ♥
    Ako želiš svrati--- > https://faasshione.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitaaamm tiii !
    Ime:Eni Medak
    Volim tvoj blog jer je jednostavan,nije nakićen niti 'ciganski' i odlično pišeš.Lyy ♥

    OdgovoriIzbriši
  6. Moje ime je Ana Tea Stanić. :)
    Volim tvoj blog jer uvijek ima predivan dizajn, originalne postove i zanimljiv sadržaj. ♥ :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Imaš odličan blog, baš je jesenski sređen i zanimljiv. Jako mi je žao što nisam iz Hrvatske, ali nema veze. ♥

    IlvaMagicalWorld

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno ❤ I meni je bas zao sto ne mozete i vi ostali sudjelovati.

      Izbriši
  8. Proizvodi mi izgledaju fenomenalno, ali mi je žao što ne mogu sudjelovati. Čestitam ti na uspješnoj godini blogovanja. <3


    http://itsnina23.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši