ponedjeljak, 29. kolovoza 2016.

Zaful - review


Pred dva tjedna obratili su mi se preko Gmail-a sa stranice Zaful. Inace i jos prije sam gledala odjecu sa njihove stranice, a pogotovo kupace kostime. Kada su mi bas oni ponudili suradnju odmah sam pristala. Nikada nisam ni ocekivala da cu bas ja dobiti takvu priliku pa eto zasto onda da ju i ne iskoristim? Prvo sto vam moram reci da su djelatnici vrlo ljubazni i da su me odmah uputili u sve sto mi nije bilo jasno. Takoder vrlo brzo bi dobila odgovore na moja pitanja. Ja sam si narucila 4 stvari koje su bile podjeljene u dva paketa. I sto se tice dolazka paketa, dosao je dosta brzo i to svega za 15 dana. Jedino cega sam se bojala je bilo da ne moram platiti skupu carinu posto vidim da je vecina blogera imalo losa iskustva sa time. Ja na srecu uopce nisam platila carinu tako da ne znam bili je vi platili ako narucite nesto sa ove stranice. Sve to ovisi odakle se salje paket.

I evo na sljedecim slikama mozete vidjeti kako je to bilo zapakirano. Dok sam otvorila paket sva odjeca je bila lijepo zasticena u vrecicama tako da se nije mogla ostetiti. Inace ako se pitate sto je bilo u ovom malenom paketu tu je bio set od tri ogrlice, a u velikom paketu je bila sva odjeca. Ogrlice sam vam posebno slikala tako da cemo sada malo pricati o njima. Ja mislim da je cijena od 1.91 $ stvarno povoljna za ovakve divne ogrlice i to ne jednu, vec tri! Svidaju mi se ovi mali privjesci na sunce, mjesec i zvijedu. Sve su mi lijepe i tesko je odvojiti neku najljepsu, ali meni je nekako najposebnija ova na sunce.




A sada prijedimo na odjecu koju sam narucila. Ja sam vam odlucila sloziti dvije kombinacije i tako pokazati narucenu odjecu posto cete je moci bolje vidjeti i odmah stvoriti neki dojam o njoj.  Prva kombinacija se sastoji od ove plave,lagane majice. Meni se jako svida sto su ramena ovako otvorena i sto je materijal bas lagan i prozracan. Mislim da ce mi ova majica biti odlicna sada za pocetak skole, a takoder cu je moci nositi i u proljece. Zatim sam narucila ove crne high waist traperice-tajice. Inace po slikama stvarno nisam ocekivala ovako dobre i kvalitetne hlace. Vjerovatno i sami znate kako ja najcesce nosim samo traperice-tajice, a u zadnje vrijeme sam zaludena high waist hlacama tako da sam morala imati ove. Stvarno sam odusevljena hlacama i svida mi se to sto nisu tanke vec su deblje tako da mislim da cu ih moci nositi tokom cijele skolske godine :D I posljednja narucena stvar iz ove kombinacije je ona ogrlica na sunce iz seta. O njoj sam vam vec pricala gore tako da mislim da vise i nije potrebno govoriti koliko mi se svida.

Kombinacija se sastoji od:
High Waist Stretchy Jeggings - pogledaj OVDJE/HERE
Slash Neck Long Sleeve Cassiopia Tee - pogledaj OVDJE/HERE
Moon Star Sun Layered Necklace Set - pogledaj OVDJE/HERE



Druga kombinacija je vrlo slicna prvoj, ali ova je vise nekako za zimu. Dok sam si narucivala sve stvari gledala sam da mi opcenito sve bude sada za skolu. Sto se tice odjece iz ove kombinacije prvo bi vam voljela predstvatiti ovu preslatku majicu na pandu. Ja inace obozavam takve slatke majice, pogotovo ako imaju ovakve usi na kapuljaci tako da sam je jednostavno morala imati xD Takoder je jako topla i udobna *_* Sto se tice hlaca o njima sam vam pricala u predhodnoj kombinaciji, ali cu jos jednom ponoviti da sam njima nekako najvise odusevljena. I eto to bi od prilike bilo to od stvari koje sam ja narucila sa stranice Zaful.

Kombinacija se sastoji od:
High Waist Stretchy Jeggings - pogledaj OVDJE/HERE
Panda Pattern Hooded Long Sleeve Hoodie - pogledaj OVDJE/HERE




I eto to bi bilo to od ovog posta! Nadam se da vam se svidaju stvari koje sam narucila. Takoder se nadam da sam vam lijepo predstavila sve predmete. Ja sam zaista odusevljena svime isto kao i brzom dostavom. Takoder kao sto sam i rekla djelatnici su bili stvarno jako ljubazno i u sve su me uputili. U komentare mi napisite ako ste vi ikada narucili nesto sa ove stranice i kako ste zadovoljni odjecom i njezinom kvalitetom! Naravno ako imate bilo kvakva pitanja, slobodno pitajte! Jos bi vas htjela zamoliti da kliknete na barem jedan link od narucenih stvari :D

Narucene stvari:
High Waist Stretchy Jeggings - naruci OVDJE/HERE
Panda Pattern Hooded Long Sleeve Hoodie OVDJE/HERE
Slash Neck Long Sleeve Cassiopia Tee - naruci OVDJE/HERE
Moon Star Sun Layered Necklace Set - naruci OVDJE/HERE

Ps. zamolila bi vas da kliknete na barem jedan link od narucenih stvari. Hvala :*

ZAFUL: http://www.zaful.com/
Zaful - instagram: https://www.instagram.com/zaful/
Zaful - facebook: https://www.facebook.com/Zaful

My email: beimaginative139@gmail.com

Carls :P

Broj komentara: 13:

  1. Baš si slatke stvari naručila i predivno ti stoje!
    Zaful je odličan sajt , imam stvari od njih i čekam još dvije narudžbe, stvarno su odlični! ☺

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post!Sve stvari koje si izabrale su veoma lepe!Mnogo mi sedopadaju!Pogoto dusk na pandu!Veoma je sladak!♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) I meni je presladak pa sam ga zato i morala imati xD

      Izbriši
  3. Odličan post, preslatke kombinacije!
    Pogotovo duks na pandicu! :*

    Ako hoćeš, želiš i možeš učlani se na moj blog, ja sam na tvoj odavno učlanjena.<3
    novi post
    http://misslifestylegirl.blogspot.hr/2016/08/btswithmelani-tipshacks-to-study.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala <3 Ja sam odusevljena tom majicom *_*

      Izbriši
  4. Čila sam stvarno jako puno pohvala o zaful sajtu, ali nikad nisam ništa narčivala od njih, mada bih mogla da pogledam neke jesenje ili pak zimske jaknice. :) Naručila si zaista preedivne stvari, sve ti divno stoji, draga! <33 :)

    Novi post-> www.marsyly.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A hvalaa :**
      Ja dok sam si narucila bas sam i gledala sa tom namjerom jer mislim da ce mi ta odjeca trenutno vise posluziti.

      Izbriši
  5. Odlican post, ja sam narucila ruksak i naocale i zaista su jedan od boljih sajtova :)

    http://blogbysanja.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Odgovori
    1. Hvala puno :**
      Ps. Hvala ti na pomoci <333

      Izbriši
  7. Super post :) Inace ne mozes platiti carinu jer se ne carini ispod 50e od pravnog lica i ispod 70e od fizickog...To sto placaju neki je PDV, meni se do sada samo jednom desilo da mi naplate PDV, ja mislim da oni to rade kako im dodje xD

    www.infashionchains.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši