četvrtak, 18. kolovoza 2016.

Vlog - Dalmacija (Zadar)


Hayyy :D Za danas sam vam spremila nesto sto vec dugo cekate, a to su vlogovi iz Dalmacije! Posto sam posjetila dosta mjesta odlucila sam vam napraviti vlog iz svakog mjesta posebno. Danas cete vidjeti sto sam sve posjetila i vidjela u Zadru. Pa eto nadam se da ce vam se svidjeti slike i opcenito posjecena mjesta :)

19.7 smo krenuli na put prema Tisnom (inace tamo mi zivi druga baka, pa tamo idemo svakog ljeta), pa smo uz put stali i malo u Zadar. Prosetali smo se malo po rivi, poslikali sve i naravno isli poslusati orgulje, po cemu je zapravo i poznat Zadar. Bila sam vec dosta puta u Zadru kod tate na brodu, ali meni je stvarno jako lijep grad tako da bi tamo mogla ici bilo kada. 







Kasnije sam malo dosadivala roditelje kao malo dijete i onda su pristali da idem u Muzej iluzija!!! Ja sam vec jako dugo htjela ici u njega i kada sam cula da ga ima i u Zadru jednostavno nije bilo bolje prilike. Malo sam se razocarala posto je dosta malen i vrlo se brzo obide, ali bez obzira na to ja sam uzivala tamo. Ovdje sam vam stavila samo par slika iz njega, posto neke nisu bile bas najbolje, a na nekima sam izgledala kao keten XD Inace u njemu ima najvise ovih fora slika, i nekakvih kao iluzija gdje se slikate kao npr. ogledala koja vas izoblice, most po kojem kada hodate imate osjecaj da se vrtite i tako dalje...

Ps. ako se pitate zasto sam si stavila ove smajlice na lice to je zato sto nema ni jedne slike gdje sam ispala normalno xD








I eto to bi bilo to od ovog posta! U sljedecem vlogu cete vidjeti kako smo proveli cijeli tjedan u Tisnom tako da mozete ocekivati brdoo slika xD I jos vam samo zelim zahvaliti na 87 clanova, sto znaci da nam ih fali jos 13 do 100 clanova!!! Zbog toga vam uskoro i planiram napraviti giveaway, ali nisam sigurna dali ce biti internacionalni zbog postarine. Ako ste vi do sada radili internacionalni giveaway recite mi otprilike kako to ide da mogu odluciti hoce li vrijediti samo za Hrvatsku ili i za ostale drzave.

Kisses :*

Broj komentara: 7:

  1. Zadar izgleda zaista predivno! Ikao svake godine odlazim u Hrvatsku, nikada nisam posetila ovaj grad, ali mislim da bi bilo predivno to uraditi. :) Slike su sjajne, draga! <33

    Novi post-> www.marsyly.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Nikad nisam bila u Hrvatskoj, mada mnogi su mi rekli da je tamo prelepo, sto vidim i po tvojim slikama. Mozda sledece godine posetim tu prelepu zemlju.♥

    Na mom blogu je novi post o odrastanju, pa pogledaj. ☺
    worldarounyo.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post kao i slike! Bila sam u zadru i mogu reći da je stvarno predivan. ☺♥
    gabinesss.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Bila sam u Zadru prije tjedan , dva i opet bih!
    Na popularnim orguljama također i uživaaala sam, nisam znala za ovaj muzej iluzija a voljela bih da sam i njega vidjela ..
    Odličan post i slikice!
    Inače, što se tiče giveawaya, radila sam internacionalne i ne bude skupa poštarina toliko, ako težinski paket nije ogroman, do težine paketa je u svakom slučaju, ja sam za Vinkovce platila poštarinu koliko se sjećam 84 kune, što je prihvatljivo recimo. ☺

    OdgovoriIzbriši
  5. Nikada nisam bila u Zadru ali po tvojim slikama vidim da je prelep grad.Muzej iluzija deluje prezanimljivo,blago tebi ❤.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post ♥
    Sviđa mi se ta ideja sa vlogovima i Zadar je baš divan grad ♥
    Bila sam sa školom tamo ♥
    A i imala sam priliku otići u muzej iluzija ali u Zagrebu ♥

    http://dorissbeautycorner.blogspot.hr/
    XoXo

    OdgovoriIzbriši
  7. Aa bila si u Muzeju Iluzija, ja bih htjela ići tamo:D Ugl, fotke su ti divne, pogotovo palme hah♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši