petak, 19. kolovoza 2016.

Vlog - Dalmacija (Tisno)


Hay! Jako mi je drago sto vam se je svidio prvi vlog i Zadra i sto ste ostavili tako divne komentare. Tako da za danas sam vam pripremila vlog iz Tisnog, gdje sam provela tjedan dana. Trudila sam vam se sto bolje opisati sto smo radili, no vecinu dana smo proveli samo na plazi tako da ne znam koliko ce vam to biti zanimljivo. No ako vise volite da vidite neke gradevine, spomenike i stvari koji obiljezuju posjeceno mjesto obavezno se malo strpite jer vlogovi iz Splita, Korcule i Hvara su upravo takvi. A sada prijedimo na vlog:

20.7.2016
Prvi dan smo samo isli na gradsku plazu i tamo smo bili cijeli dan. Trebali smo ici sa nasom barkom na kupanje, ali tata se je odlucio to odgoditi za sutra posto je jos trebao nesto srediti tamo i utociti gorivo. Tako da prvi dan i nije bio nesto posebno zanimljiv i nisam uopce puno slikala, ali sada sljedeci dan mi je bio jedan i od najdrazih !



21.7.2016
I evo ga 21.7.2016!!! Digli smo se rano ujutro, sremili sve stvari i krenuli na kupanje sa barkom. Sa nama je jos isla i jedna moja prijateljica od tamo. Dosta smo se dugo vozili, no nama je bilo bas lijepo sjediti naprijed. Takoder smo tokom voznje vidjeli jato delfina kako skacu. To je defintivno bio divan dozivljaj, ali ga nazalost nisam uspjela obiljeziti na slici :(



I nakon duge voznje konacno smo stigli na jedan mali otocic sa pjescanom plazicom. Inace tamo se kupamo svake godine posto moj djed i tata tamo imaju svoj teren. Plaza je stvarno divna i tamo smo se jako lijepo zabavili. Proveli smo cijeli dan kupajuci se. Takoder smo i malo obilazile otok i zezale se na pijesku xD Tek smo negdje predvecer krenuli kuci i onda dok smo stigli smo jos prosetali po rivi i pojeli palacinku i sladoled.







22.7.2016
Sljedeci dan smo tek popodne isli na kupanje sa barkom, ali na jedan obliznji otocic. Tamo smo se takoder dosta nakupali, ali smo ranije otisli doma posto mi je bilo lose od te vrucine. Navecer smo otisli malo prosetati po Murteru, no od tamo vam na zalost nemam slike :(




23.7.2016
Sljedeci dan smo opet isli na isti otocic, ali drugu poziciju. Uglavnom smo se kupali i suncali cijeli dan tako da vam i nemam nesto interesantno za ispricati. Jedino sto mi je bilo smijesno je to da smo tokom voznje na jednom malom otocicu vidjeli ovcu kako jede travu xD A navecer smo otisli u setnju po Tisnom!




24.7 i 25.7
Posljednja dva dana smo se oducili ici u Kosirinu. Inace ako vam je poznato ovo ime onda sigurno znate da je ovo prije bila nudisticka plaza, ali sada je to normalna plaza i kamp. Tamo je stvarno lijepo za kupanje i ima vise malih plazica. Glavna plaza tamo je ona pjescana, a ostale su sve one male kamene plazice.




I eto to bilo to od ovog posta! Ovo je definitivno jedan od duzih koje sam radila. Ja se nadam da vam se svidaju moji vlogovi i da vam nisu dosadni! U sljedecem vlogu cete moci vidjeti sto smo sve obisli i vidjeli u Splitu, a do tada se mozda vidimo u nekom drugom postu.

Kisses :*

3 komentara:

  1. Uzivala sam citajuci!☺Slike su savrsene!
    Novi post:anjasworld1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  2. U Tisno odlazim svake godine na neke mini izlete posto jul uvek provodim kod pradede u Hrvatskoj. Ipak, mi uvek odlazimo na neku *uzas* kamenitu plazu i odatle ne mrdamo, tako da se ja vrati kuci sa 10 uboda jezeva. Ipak, u ovim delovima mesta nisam bila, ali i sledece godine moram obici. :) Slike su fenomenalne! :) <33

    OdgovoriIzbriši
  3. Fantastičan post! Jako mi se sviđaju fotografije, i da... ja sam isto bila u Tisnom ove godine (23.7.-7.8.) i bilo je predivno♥ i idem u Tisno svake godine♥

    Novi post: petra-s-life-blog.blogspot.hr♥

    OdgovoriIzbriši