ponedjeljak, 22. kolovoza 2016.

Vlog - Dalmacija (Split)


Ringgg!!! Oglasio se je alarm na mom mobitelu u 5 h ujutro. 
Ja: Oh sta se ja budim ovako rano? Meni se jos uvijek spava!!! A da, danas idemo za Korculu, ali prvo moramo ici do Splita od kuda cemo se voziti. Tata danas vec pocimlje raditi, pa dok ja i mama budemo malo obilazile Split on ce voziti putnike iz Splita u Hvar i onda ce se vratiti. Oko 17 h je polazak iz Splita prema Korculi, ali po putu cemo sati i u Hvaru i Prigradici.

Malo cudan uvod, zar ne? xD Na taj nacin sam vam zeljela objasniti cijeli plan puta, a i opcenito sto smo radili taj dan. Pa evo da jos jednom ukratko ponovim. Dok je moj tata radio ja i mama smo obilazile Split i slikala sam gomilu slika, pa sam barem mali dio njih zeljela podjeliti sa vama na blogu. Nadam se da cete kroz sljedece slike barem u pola moci vidjeti i dozivjeti Split kako sam i ja:
















Nakon dugog obilaska grada konacno smo se sve umorne uputile prema katamaranu. Tamo nas je docekao tata i smjestio nas kod mosta kod njegove posade. Inace ako ne znate sto je most, to je tamo gdje se upravlja brodom. U 17 h smo krenuli iz Splita prema Korculi i dosli smo u 20 h navecer. Tada smo svi bili umorni od puta tako da i nismo isli u obilazak vec smo se smjestili i malo odmorili. Ipak ce nam trebate puno energije za sutra dan, sto cete vidjeti u sljedec vlogu!



I eto to bi bilo to od ovog posta! Nadam se da su vam se svijdjele fotografije i da cete barem malo vise podrzati ovaj vlog od predhodnoga. Ako vam se ne svidaju vlogovi i rade bi ste htjeli neke standardne postove slobodno mi recite u komentarima pa cu zavrsiti ovu seriju vlogova sa mog ljetovanja. Takoder da vas obavijestim da cu sada poceti i sa BTS postovima tako da budite u toku ;)

Carls :P

Broj komentara: 11:

  1. Sjajan post, draga :) Do sada sam dvaput bila u Splitu i oduševljena sam, obožavam taj grad i htjela bih ići opet. Slike su odlične ♥

    sarahmakeupp.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Split mi je najdraži hrvatski grad, predivan je! Fotke su odlične♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Fenomenalan post! Nikada nisam bila u Splitu, ali mi se jako dopada kako izgleda na tvojim fotkama. *___*

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasno! Fotke su zbilja divne, čini se da si se odlično provela u Splitu, što mi je baš drago :)
    Posjeti moj blog i ako se učlaniš, javi u komentar kako bi mogla uzvratiti: www.shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Split je božanstven! Oduševila si me fotkama, zaista se čini da si se lepo provela u Splitu zbog čega mi je veoma drago! <33

    Novi post-> www.marsyly.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post draga. Oduševljena sam slikama, najviše volim ovakav tip fotografija, zaista svaka čast. Ako želiš pogledaj moj post iz Ulcinja, a ako se učlaniš, uzvraćam https://lillysecret.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivne slike, sigurno ti je zanimljivo bilo. :D
    I slobodno i dalje piši vlog postove, super ti ide.♥

    My little corner

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlične su mi fotografije i grad je prelijep! <3


    NA MOME BLOGU JE U TIJEKU DARIVANJE -> http://itsnina23.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  9. Dalmacija mi je predivna i jako bih volela da je posetim i sve gradove posetim i probam sva jela u tom kraju i pričam sa ljudima koji žive tu jer mi je njihov naglasak predobar!Slike su odlične i post je oličan ♥

    Novi post → beautyandstylebyemma.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlican post!Dalmacija izgleda prelijepo!!


    Predplati se na moj blog,uzv- funnyandrabbits.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  11. Odličan post!Dalmacija je predivna .Slike su odlične

    počela sam ispočetka blogovati,tkd follow me,uzvraćam ! - myworldajla.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši